"Sotatilanne aiheuttaisi Virossa kaaoksen − Jopa sadattuhannet pakenisivat heti laivoilla Suomeen."
Ei me haluta Virolaisia Suomeen !!!
On aina ollu vaan rasite koko Viro. Ei oo valtion velkaa kun muut maksaa kaiken.
Upoaa hyvin eeu raha ja Suomalaiset maksaa!
Suomen tätyy varautua Viron mahdoliseen sotaan ja estää ryntäys Suomeen
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
heti vesimiinat varastosta
- Anonyymi
Jos noin kävisi, niin virolaiset pakolaiset ei ole se suurin ongelma, ei lähellekään.
Suurin ongelmahan olisi tietysti Venäjän hyökkäyssota Viroa vastaan. Sen vaikutuksista Suomeen taitaisi virolaiset pakolaiset olla yksi vähiten haitallisista.
Kannattaa keskittyä ennemmin itse mahdolliseen ongelmaan kuin sen seurauksiin, jos kerran alkaa maalailemaan mahdollisia kauhukuvia. Jotenkin jää kirjoituksestasi se kuva, että hyväksyt tai ainakin pidät selviönä, että Venäjä hyökkää Viroon. Miksi?
Venäjä on innokas hyökkäämään sotilasvoimalla ja/tai alistamaan poliittisesti/uhkailuilla naapurimaita, mutta ei sitä pidä ottaa ikäänkuin annettuna tai hyväksyttynä juttuna tyyliin Venäjä nyt vaan on sellainen…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996