14-vuotias hakattiin ja ryöstettiin koulun käytävällä – Ulkopuoliset eivät auttaneet
14-vuotias koulupoika joutui yllättävän päällekarkauksen kohteeksi välitunnilla yläkoulussa.
Todella törkeä teko ja sivulliset eivät puuttuneet siihen!
Kyllä alle 15 vuotias voi myös tehdä rikoksia.
Suojaikäraja laitettava 10 vuoteen!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/07d15877-13f9-4a4b-ae9b-04459aabdde2
14-vuotias hakattiin ja ryöstettiin koulun käytävällä. Ulkopuoliset eivät auttaneet
13
200
Vastaukset
- Anonyymi
uLLATUS!!
- Anonyymi
Oliko tama Muhis, vai Mahis?
- Anonyymi
Video valvonta paljastaa rodun alkuperän, kuitenkin.
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
😏sulta se lähtee lonkalta tuo uliuli asiaan kuin asiaan. Varsinainen verbaaliakrobaatti näytät olevan
- Anonyymi
Toivottavasti oli suvakkiperheen lapsi.
Selkäkekkanaurua vartti!- Anonyymi
Äänestä sdp
- Anonyymi
Näissä tilanteissa on vaikea mennä auttamaan, kun hyökätään isommalla joukolla nuoremman lapsen päälle...
Tämä väkivalta on todellisuutta, päättäjät nukkuvat ja nostavat omaa palkkaansa... - Anonyymi
Miksi ulkopuoliset ei auttaneet ryöstäjiä
Yleensä suomen hyysäri akat auttanut kaikkia mamu rosvoja
Ja ymmärtää - Anonyymi
no saako korvaukset ? muistan miten minulle joku vajakki alkoi kyynerpäillä hakata taaksepäin minun ollessa selkä seinäävasten ja osui minua leukaan ja hampaat upposivat kieleen ja sitten jouduin kieli tikattavaksi 🤔 no ei tullut sen jälkeen , kun sanoin ettei se tarkoituksella vaan pelleili
mutta sitten 7 joudunin pää pönttöön ja opettaja kysyi nimiä ja sanoin että kiusasimme sitä pienenä , että se vain kosti 🤣🤣🤣ei me sitä kyllä kiusattu vaan huudeltiin ja oli 3vutta vanhempi 🤔 mitä jos lähden vielä kostamaan ? voisin tehdä niin 🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
oliko tämä toinne tapaus niitä hallan kiusaajia ?
- Anonyymi
Hyysärit ne pettää suomalaisuuden, tälle touhulle on annetava kylmää kyytiä
JA AINA KERRASTA POIKKI - Anonyymi
Puolustautujalla on vastuu hyökkääjän terveydestä , ei saa puolustautua liian voimakkaasti .
Tämmöinen tasapainoilu on luonnolisesti hankalaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800