Kohta ratkeaa uusi Kelan pääjohtaja

Anonyymi-ap

Mikäli käy kuten vankasti uskon, on keskustasuuntaisen heiniä -taas.
Myös demarit tukee keskustaa, samoin vihreä. Ei tietoa jos menisi tasan 6-6, miten sitten jatketaan ? Purra sanoi, että heidän jokainen 3 valitsijaa tekee itsenäisen päätöksen, puolue ei siihen puutu mitenkään.
Näyttää täälläkin palstalla jokainen olevan Heli Backmanin takana.
Se onkin nyt visaisesti, kun perussuomalaiset olleet poliittisia nimityksiä vastaan, nyt itse päättävät poliittisen viran täytöstä. kaikkien katse nyt kaantyy perussuomalaisiin. Tuleeko esille äidin keskustalainen imetysmaito. Rohkenen ennustaa; Heli tulee 7-5 valittua. Jos näin käy keskustalaisena korkkaan lahja konjamiinipullon ja otan pienen höpsyn sen kunniaksi. Yleensä en alkoholia käytä, mutta "tilaisuus tekee varkaan". Kun itsetunto vankka, sitä ei alkoholilla ole tarve vahvistaa.

Kelan hallitus teki esityksen Kelan pääjohtajasta kokouksessaan 21.3.2025 Kelan valtuutetuille.
Virkaan haki yhteensä 105 henkilöä, joista 15 täytti viran kelpoisuusvaatimukset. Pääjohtajan valintaa valmisteleva Kelan hallituksen jäsenistä ja valtuutetuista nimetty ryhmä piti Heli Backmania, Lasse Lehtosta, Elina Pylkkästä, Annika Saarikkoa ja Arto Satosta ansioituneimpina hakijoina.

Kelan hallitus äänesti pääjohtajan virkaan esitettävästä henkilöstä Heli Backmanin ja Arto Satosen välillä. Äänestyksen lopputuloksena hallitus päätti esittää Heli Backmania äänin 8–1. Kelan valtuutetut käsittelevät pääjohtajan valintaa kokouksessaan 8.4.2025.

Hallitus painotti esityksessään Heli Backmanin monipuolista virkauraa ja laajaa sosiaaliturvan tuntemusta.

Kelan pääjohtaja nimitetään nyt ensimmäistä kertaa seitsemän vuoden määräajaksi virkaan. Virka täytetään kesäkuun alusta.2025 alkaen, kun nykyinen pääjohtaja Outi Antila jää eläkkeelle.

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nakkikauppias päässyt kelan johtoon,ei!

• Anonyymi

Ei tullut keskustalaisesta Kelan puheenjohtajaa, mutta ei pääse keskustalainen Ylen toimitusjohtaksikaan. Kyllä se perussuomalainen on, kiitos kokoomuksen.

• Anonyymi

Satonen YLEen! Varma tieto.!

• Anonyymi

Eli kokoomus vetää persuja kölin alta kaikissa tilanteissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe