Mainitsisi aina sukupuolensa aloituksessa? On turhauttavaa keskustella anona anon kanssa pitkät pätkät ja sitten tajuta että keskustelukumppani ei ole edes oikeaa sukupuolta eli ei voi olla se, keneksi ensin mahdollisesti luuli.
(Itse nainen)
Eikö olisi asiallista että aloittaja
31
290
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tää on keskustelupalsta. Ei seuranhaku. Ihmisillä oikeus anonyyminä.
- Anonyymi
Tarkoitan juuri että anona voisi mainita sukupuolen. Ei siinä anonyymiys häiriinny. Sellaisissa aloituksissa, jotka on suunnattu vain yhdelle tietylle, se ainakin helpottaisi. Yleisluonteiset aiheet ei sitä sukupuolta kaipaa.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitan juuri että anona voisi mainita sukupuolen. Ei siinä anonyymiys häiriinny. Sellaisissa aloituksissa, jotka on suunnattu vain yhdelle tietylle, se ainakin helpottaisi. Yleisluonteiset aiheet ei sitä sukupuolta kaipaa.
Ap.Kyllähän häiriintyy. Ei täällä ole tarkoitus keskustella vaan yhden kanssa. Tämä on kaikille tarkoitettu ikävään liittyvä alusta. Menkää chattiin jos pitää kahdestaan keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän häiriintyy. Ei täällä ole tarkoitus keskustella vaan yhden kanssa. Tämä on kaikille tarkoitettu ikävään liittyvä alusta. Menkää chattiin jos pitää kahdestaan keskustella.
Mutta jotkut aloitukset on suunnattu selvästi jollekin yhdelle tietylle. Luulisi aloittajaakin miellyttävän, jos "oikea" vastaisi.
/sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jotkut aloitukset on suunnattu selvästi jollekin yhdelle tietylle. Luulisi aloittajaakin miellyttävän, jos "oikea" vastaisi.
/sivustaVarmasti olisi. Varmasti tietty ihminen myös tietää että hänelle täällä kirjoitellaan ja käy varmasti täällä. Eli tietää silloin kuka aloittaja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti olisi. Varmasti tietty ihminen myös tietää että hänelle täällä kirjoitellaan ja käy varmasti täällä. Eli tietää silloin kuka aloittaja on.
Ei voi tietää, mitkä aloitukset on juuri oikealta ihmiseltä. Moni aloitus voi mennä "ohi" kun jostain yksityiskohdasta päättelee että sukupuoli olisi vaikka eri kuin kaivatulla. Itse esim.luen aloitukset nopeasti ja teen päätöksen: ei voi olla häneltä/ voi olla häneltä, jonkun pienen yksityiskohdan takia. Samoin vastaukset voi mennä ohi, jos päättelee jostain sukupuolen väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tietää, mitkä aloitukset on juuri oikealta ihmiseltä. Moni aloitus voi mennä "ohi" kun jostain yksityiskohdasta päättelee että sukupuoli olisi vaikka eri kuin kaivatulla. Itse esim.luen aloitukset nopeasti ja teen päätöksen: ei voi olla häneltä/ voi olla häneltä, jonkun pienen yksityiskohdan takia. Samoin vastaukset voi mennä ohi, jos päättelee jostain sukupuolen väärin.
Ei tietenkään tämä on anonyymi palsta edelleen.
Niin kannattaa varmaan käyttää muuta tunnistetta kuin sukupuoli. Mies aloituksia esim. Miljuuna täällä. Ei niistä kukaan ketään tunnista. Ei tämä ole tarkoitettu henkilökohtaiseen keskusteluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään tämä on anonyymi palsta edelleen.
Niin kannattaa varmaan käyttää muuta tunnistetta kuin sukupuoli. Mies aloituksia esim. Miljuuna täällä. Ei niistä kukaan ketään tunnista. Ei tämä ole tarkoitettu henkilökohtaiseen keskusteluun.Mutta kyllä se silti vähän karsii. Itse ainakaan en lue Miehelle-alkuisia aloituksia naisena. Säästää edes vähän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä se silti vähän karsii. Itse ainakaan en lue Miehelle-alkuisia aloituksia naisena. Säästää edes vähän aikaa.
Mut entä jos se mies jolla kirjoitat luulee ne mies viestit sun lähettämääsi. Ja vastaa niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti olisi. Varmasti tietty ihminen myös tietää että hänelle täällä kirjoitellaan ja käy varmasti täällä. Eli tietää silloin kuka aloittaja on.
Siis kuinka moni täällä tietää kuka toinen tänne kirjoittelee!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä. Näköjään jotkut tietää kun pitää henkilökohtaisesti täällä kuulemma keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut entä jos se mies jolla kirjoitat luulee ne mies viestit sun lähettämääsi. Ja vastaa niihin.
No sille ei voi mitään. Mutta hän vastaa silloin ainakin sellaiselle, joka kirjoittaa just miehelle eikä naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sille ei voi mitään. Mutta hän vastaa silloin ainakin sellaiselle, joka kirjoittaa just miehelle eikä naiselle.
Entä jos on muunsikupuolinen tai mies kaipaa miestä tai nainen kaipaa naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu jotkut tietävän, kun jatkuvasti täällä hahmoja keksivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelijoiden ja trollien ajanviettopaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siltä tosiaan vaikuttaa.
- Anonyymi
Olishan se, ellei sitten anonyymi halua esiintyä molempina.
- Anonyymi
Sukupuoli neutraali on oltava tai halutessaan voi mainita olevansa muun sukupuoleinen.
- Anonyymi
Joku antoi mulle neuvon kauan sitten, että jos kohteen sukupuolta ei mainita, voi olettaa, että aloituksen kirjoitti nainen. Miehet täällä nimittäin yleensä aina mainitsee kirjoittavansa naiselle.
- Anonyymi
Ok, hyvä neuvo. Jätän täst edes kaikki ne ketjut lukematta, joissa ei mainita että naiselle.
(Nainen) - Anonyymi
Ihan ensimmäistä kertaa tuosta kuulen.
Joo mies oon, joku luuli naiseks, ehkä se on toi punanen paita.
Mielelläni tykkään keskustella ihan molempien kanssa. Ja vaikka herkistäkin asioista vaikka ihan hetero oon.- Anonyymi
Totta! Itse olen joskus lukenut esim.kauniin runon, jonka olen luullut olevan suunnattu naiselle. Eteenpäin ketjua lukiessa huomaankin, että kirjoittaja kertoo puolivälissä ketjua olevan nainen ja runon olevan miehelle. Siinä moni on ehtinyt luulla hänen olevan eri sukupuolta ja kommentoivan hänelle olettamuksen mukaan. Itse en kommentoi muutenkaan ketjuja, ennen kuin tiedän käydyistä keskusteluista mikä on homman nimi. En halua antaa turhilla haaveille valtaa. Toki voin yleisesti runoa kehua, jos on hyvä ja kosketti.
- Anonyymi
Siis runot onkin vähän hankalampi juttu, jos ne ovat vain ulos pulppuavia ajatuksia. Voisihan nekin tietysti jollakin puumerkillä nimetä, kumman puolinen kirjoittaja oli.
- Anonyymi
Tää on kyl totta. Olen ainakin itse koittanut nykyään runoihini muistaa laittaa että ovat nuoremmalle miehelle tai edes että miehelle. Joskus kun kirjoittaa runon vastauksena aloittajalle joka on ilmaissut olevansa mies niin silloin alattelen olevan selvää että se on osoitettu miehelle.
- Anonyymi
Kiusaajat täällä riehuu ja kyseenalaistavat jatkuvasti aloittajan sukupuolen😠
- Anonyymi
Gubbe kuulostaa kyllä miehen nimeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe kuulostaa kyllä miehen nimeltä.
Ja on myös mies, oikein.
- Anonyymi
nää pyssysankarit ja mese jannut
- Anonyymi
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Ja nainen olen myös.
- Anonyymi
Hieno sääntö, mutta täällä et voi olla koskaan varma, niin paljon esittäjiä ja maalittajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873