Kuka on mysteerinainen?

Anonyymi-ap

Kuka on punaisissa korkokengissä kävelevä mysteerinainen? 👠👠

Tanja vai joku muu?

24

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puolakan Ossi :)

• Anonyymi

Jaana Korhonen?

• Anonyymi

Oiski Helena.

• Anonyymi

Mähän veikkaisin että Alissan äiti.

• Anonyymi

Mega Paula

• Anonyymi

Tuskin paljastuu ennen kevään viimeistä jaksoa.

• Anonyymi

Käsikirjoittajat ovat keksineet tavan hieman kiusata katsojia kun ei paljasteta kuka on kyseessä,olisiko se kirpputorin valtiatar

• Anonyymi

Joka ei ollutkaan Ismon kuvitelmaa...? Vai kuvitteleeko Ismo tietämättään taas sitä vaikka ei siis edes itse "näe" ikinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka ei ollutkaan Ismon kuvitelmaa...? Vai kuvitteleeko Ismo tietämättään taas sitä vaikka ei siis edes itse "näe" ikinä?

Joanna ja cindy palaavat sarjaan.gunnar tulee parin viikon kuluttua.punakenkäinen voisi olla joanna.cindyllä on kapeammat jalat on entinen malli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen se tilanne, kun Kallella jäi ostokset kauppaan, niin Ismon piti myös käydä sisällä, palaten ulos. Keskustelu jatkui ulkona.
        Sattui just mysteerinainen kävelemään ohi, kun olivat sisällä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen se tilanne, kun Kallella jäi ostokset kauppaan, niin Ismon piti myös käydä sisällä, palaten ulos. Keskustelu jatkui ulkona.

Tietysti niin,niinhän sen oli pakko mennä,näin venytetään sen naisen paljastumista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ismo ei voinut jättää Kallea hetkeksikään. Kalle olisi pöllinyt ostoskassin täyteen kaljaa...

• Anonyymi

Ehkä se nyt sitten on satu Silvo minkä Ismo jo muka näki siellä lusissa

• Anonyymi

Jos Ismo olisi ottanut valokuvan Liisasta siellä lusissa niin metenkähän olisi käynyt,kuva olisi ehkä hävinnyt hetken päästä koska kohde ei ollut todellinen..

• Anonyymi

Vertaus, että kun unessa ottaa kuvan ja sitä ole enää herätessä...

• Anonyymi

Helena?

• Anonyymi

Cindyn sisko Matleena.

• Anonyymi

Se on Lusista se Ismon tuttu Liisa. Satu Silvo näyttelee. Tämä on arvaus, että se on se Liisa. En minä tiedä!

• Anonyymi

Se on alakylän jatta.

• Anonyymi

Veikkaan lusin liisaa. Faneja pikkusen kiusotellaan tällä paljastamattomuudella ihanniinku aikoinaan jenninki kanssa. Kun jenni paljasti vaihtaneensa vauvat keskenään ja mysteeriauto kävi hakemassa jennin matkaan odotti varmasti moni että joku pitkään pihlajakadulta poisnollut henkilö tekee kohta paluun mutta lopulta kyseessä oli kalle joka oli jo paljon aiemmin tullut sarjaan takasin.

• Anonyymi

Lisa sieltä Lusista. (SATU SILVO) JES! Palaa salkkareihin.

• Anonyymi

Oisko Maarit Salin?

• Anonyymi
      UUSI

Poskesta en osannut päätellä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe