Johtoryhmömme päätti juuri kokouksessaan Pohjanpojassa että otamme käyttöön Tanen suunnitteleleman uuden taksikuvun.
Uusi taksikupumme tulee erottumaan kilpailevien taksien kuvuista merkittävästi. Kupumme on myös mallisuojattu.
Uusi kupumme asennetaan autoihimme 2.5
Hyvää vappua kaikille .
Uusi sifra
27
407
Vastaukset
- Anonyymi
Tane on kyllä huippu. Myös kuskina.
- Anonyymi
Minkälainen uusi kupu on?
- Anonyymi
Keltainen , siinä lukee Jakotaksi etupuolella ja takana kuskin nimi. Näin herätämme luottamusta asiakkaille. Sponsorina kyljessä on legendaarinen ravintola Bume.
- Anonyymi
Kuin Jakotaksin toimarin kalsarit:
Keltainen edestä. Ruskea takaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin Jakotaksin toimarin kalsarit:
Keltainen edestä. Ruskea takaa.Kateellinen suhari kommentoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltainen , siinä lukee Jakotaksi etupuolella ja takana kuskin nimi. Näin herätämme luottamusta asiakkaille. Sponsorina kyljessä on legendaarinen ravintola Bume.
Se on myös muotoiltu, poikkeaa perinteisestä kuvusta. Tanen luoma kupu on kyllä hieno.
- Anonyymi
On kyl hieno. Olin just Ritun kyydis Pohjanpojasta Bumeen. Erottuu kyl hyvin uus kupu.
- Anonyymi
on se upee
- Anonyymi
Onko Lissu vielä mukana? Ei oo pariin viikkoon näkyny ajossa.
- Anonyymi
Lissu on lomalla Hämeenlinnassa. Loma kestää hieman pitempään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lissu on lomalla Hämeenlinnassa. Loma kestää hieman pitempään...
Ei kai vaan oo lomailemas siin uudes linnas?
- Anonyymi
Siis kumpi se uusi nyt on, siffra vai kupu? Ei taida maalaiset erottaa asiaa, heh...
- Anonyymi
Kupu eli brenna, suora on numero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kupu eli brenna, suora on numero.
Jep sifra on numero. Mut toi uus brenna on hieno.
- Anonyymi
Uusi kupumme on ehdolla vuoden design esineeksi. Saamiemme tietojen mukaan olemme suurin suosikki voittajaksi. Kyllä Tane on hieno ihminen. Taitava kaveri.
- Anonyymi
Mä näin eilen yhden jakotaksin taisi olla Datsun. Kyllä oli hieno kupu katolla .
Kyllä vähän ylpeeksi pisti olla Suomalainen, niin hieno kupu oli Datsunin katolla.
Voi kunpa olisi joskus varaa olla Jakotaksin asiakas.- Anonyymi
Sininen Datsun Cherry on Kaiden auto. Hieno peli upealla kuvulla. Ei niiden taksat oo kalliita. Ne on kuluttajan kannalta oikein hyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sininen Datsun Cherry on Kaiden auto. Hieno peli upealla kuvulla. Ei niiden taksat oo kalliita. Ne on kuluttajan kannalta oikein hyvät.
Voiko Jakotaksiin ostaa lahjakortin? Poikani pääsi ylioppilaaksi Sörkän vankilassa. Ostaisin sille 10.30 euron lahjakortin. Sain sen verran fyrkkaa kun tein töitä ,eli keräsin tyhjiä flinda pulloja omasta kämpästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko Jakotaksiin ostaa lahjakortin? Poikani pääsi ylioppilaaksi Sörkän vankilassa. Ostaisin sille 10.30 euron lahjakortin. Sain sen verran fyrkkaa kun tein töitä ,eli keräsin tyhjiä flinda pulloja omasta kämpästä.
Haluamme lahjoittaa valmistuneelle pojallesi ilmaisen kyydin Kaiden Datsunilla. Kyyti ei maksa mitään. Onnea pojallesi.
Osta saamillasi rahoilla pojallesi jotain muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluamme lahjoittaa valmistuneelle pojallesi ilmaisen kyydin Kaiden Datsunilla. Kyyti ei maksa mitään. Onnea pojallesi.
Osta saamillasi rahoilla pojallesi jotain muuta.Kiitos Jakotaksi. Voitekko pitää salaisuuden että en maksanut yhtään siitä lahjakortista.
Mä lähen nyt Jakisen ässää ostaa niillä pullorahoilla keskaria.
Kiitos Jakotaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jakotaksi. Voitekko pitää salaisuuden että en maksanut yhtään siitä lahjakortista.
Mä lähen nyt Jakisen ässää ostaa niillä pullorahoilla keskaria.
Kiitos Jakotaksi.Ilman muuta voimme. Emme kerro pojallesi.
Mukavaa kaupassakäyntiä.
- Anonyymi
Niin hieno taide-esine, että Kiasma haluaa sen kokoelmiinsa. Kyllä Tanella on tieteet ja taiteet hyppysissään!
- Anonyymi
Tane on huippu.
- Anonyymi
Aamulla näin Pohjanpojassa Jakotaksin johtoryhmän ja kuljettajia. Palkitsivat Tanen hymypoikapatsaalla. Kaide ja Rami saivat stipendin ja Ritu lahjakortin Bumeen.
Oli lämminhenkinen tilaisuus. On se hieno firma jossa kuljettajia arvostetaan. - Anonyymi
minulla on uusi hieno kumipuku . Suostuuko Jakotaksi kuljettaa minua?
Moni kuljettaja muista yhtiöistä ei ole suostunut kuljettamaan minua vaan ovat haukkuneet pervoksi.- Anonyymi
Me emme ole syrjiviä, jokainen asiakas on meille asiakas pukeutuu hän miten hyvänsä. Tervetuloa kyytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme ole syrjiviä, jokainen asiakas on meille asiakas pukeutuu hän miten hyvänsä. Tervetuloa kyytiin.
Olette parhaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908