Johtoryhmömme päätti juuri kokouksessaan Pohjanpojassa että otamme käyttöön Tanen suunnitteleleman uuden taksikuvun.
Uusi taksikupumme tulee erottumaan kilpailevien taksien kuvuista merkittävästi. Kupumme on myös mallisuojattu.
Uusi kupumme asennetaan autoihimme 2.5
Hyvää vappua kaikille .
Uusi sifra
14
250
Vastaukset
- Anonyymi
Tane on kyllä huippu. Myös kuskina.
- Anonyymi
Minkälainen uusi kupu on?
- Anonyymi
Keltainen , siinä lukee Jakotaksi etupuolella ja takana kuskin nimi. Näin herätämme luottamusta asiakkaille. Sponsorina kyljessä on legendaarinen ravintola Bume.
- Anonyymi
Kuin Jakotaksin toimarin kalsarit:
Keltainen edestä. Ruskea takaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin Jakotaksin toimarin kalsarit:
Keltainen edestä. Ruskea takaa.Kateellinen suhari kommentoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltainen , siinä lukee Jakotaksi etupuolella ja takana kuskin nimi. Näin herätämme luottamusta asiakkaille. Sponsorina kyljessä on legendaarinen ravintola Bume.
Se on myös muotoiltu, poikkeaa perinteisestä kuvusta. Tanen luoma kupu on kyllä hieno.
- Anonyymi
On kyl hieno. Olin just Ritun kyydis Pohjanpojasta Bumeen. Erottuu kyl hyvin uus kupu.
- Anonyymi
on se upee
- Anonyymi
Onko Lissu vielä mukana? Ei oo pariin viikkoon näkyny ajossa.
- Anonyymi
Lissu on lomalla Hämeenlinnassa. Loma kestää hieman pitempään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lissu on lomalla Hämeenlinnassa. Loma kestää hieman pitempään...
Ei kai vaan oo lomailemas siin uudes linnas?
- Anonyymi
Siis kumpi se uusi nyt on, siffra vai kupu? Ei taida maalaiset erottaa asiaa, heh...
- Anonyymi
Kupu eli brenna, suora on numero.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kupu eli brenna, suora on numero.
Jep sifra on numero. Mut toi uus brenna on hieno.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066