Uusi sifra

Anonyymi-ap

Johtoryhmömme päätti juuri kokouksessaan Pohjanpojassa että otamme käyttöön Tanen suunnitteleleman uuden taksikuvun.

Uusi taksikupumme tulee erottumaan kilpailevien taksien kuvuista merkittävästi. Kupumme on myös mallisuojattu.

Uusi kupumme asennetaan autoihimme 2.5

Hyvää vappua kaikille .

27

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tane on kyllä huippu. Myös kuskina.

• Anonyymi

Minkälainen uusi kupu on?

• Anonyymi

Keltainen , siinä lukee Jakotaksi etupuolella ja takana kuskin nimi. Näin herätämme luottamusta asiakkaille. Sponsorina kyljessä on legendaarinen ravintola Bume.

• Anonyymi

Kuin Jakotaksin toimarin kalsarit:
        Keltainen edestä. Ruskea takaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin Jakotaksin toimarin kalsarit:
        Keltainen edestä. Ruskea takaa.

Kateellinen suhari kommentoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keltainen , siinä lukee Jakotaksi etupuolella ja takana kuskin nimi. Näin herätämme luottamusta asiakkaille. Sponsorina kyljessä on legendaarinen ravintola Bume.

Se on myös muotoiltu, poikkeaa perinteisestä kuvusta. Tanen luoma kupu on kyllä hieno.

• Anonyymi

On kyl hieno. Olin just Ritun kyydis Pohjanpojasta Bumeen. Erottuu kyl hyvin uus kupu.

• Anonyymi

on se upee

• Anonyymi

Onko Lissu vielä mukana? Ei oo pariin viikkoon näkyny ajossa.

• Anonyymi

Lissu on lomalla Hämeenlinnassa. Loma kestää hieman pitempään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lissu on lomalla Hämeenlinnassa. Loma kestää hieman pitempään...

Ei kai vaan oo lomailemas siin uudes linnas?

• Anonyymi

Siis kumpi se uusi nyt on, siffra vai kupu? Ei taida maalaiset erottaa asiaa, heh...

• Anonyymi

Kupu eli brenna, suora on numero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kupu eli brenna, suora on numero.

Jep sifra on numero. Mut toi uus brenna on hieno.

• Anonyymi

Uusi kupumme on ehdolla vuoden design esineeksi. Saamiemme tietojen mukaan olemme suurin suosikki voittajaksi. Kyllä Tane on hieno ihminen. Taitava kaveri.

• Anonyymi

Mä näin eilen yhden jakotaksin taisi olla Datsun. Kyllä oli hieno kupu katolla .
      Kyllä vähän ylpeeksi pisti olla Suomalainen, niin hieno kupu oli Datsunin katolla.
      Voi kunpa olisi joskus varaa olla Jakotaksin asiakas.

• Anonyymi

Sininen Datsun Cherry on Kaiden auto. Hieno peli upealla kuvulla. Ei niiden taksat oo kalliita. Ne on kuluttajan kannalta oikein hyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sininen Datsun Cherry on Kaiden auto. Hieno peli upealla kuvulla. Ei niiden taksat oo kalliita. Ne on kuluttajan kannalta oikein hyvät.

Voiko Jakotaksiin ostaa lahjakortin? Poikani pääsi ylioppilaaksi Sörkän vankilassa. Ostaisin sille 10.30 euron lahjakortin. Sain sen verran fyrkkaa kun tein töitä ,eli keräsin tyhjiä flinda pulloja omasta kämpästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko Jakotaksiin ostaa lahjakortin? Poikani pääsi ylioppilaaksi Sörkän vankilassa. Ostaisin sille 10.30 euron lahjakortin. Sain sen verran fyrkkaa kun tein töitä ,eli keräsin tyhjiä flinda pulloja omasta kämpästä.

Haluamme lahjoittaa valmistuneelle pojallesi ilmaisen kyydin Kaiden Datsunilla. Kyyti ei maksa mitään. Onnea pojallesi.

Osta saamillasi rahoilla pojallesi jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluamme lahjoittaa valmistuneelle pojallesi ilmaisen kyydin Kaiden Datsunilla. Kyyti ei maksa mitään. Onnea pojallesi.

Osta saamillasi rahoilla pojallesi jotain muuta.

Kiitos Jakotaksi. Voitekko pitää salaisuuden että en maksanut yhtään siitä lahjakortista.
        Mä lähen nyt Jakisen ässää ostaa niillä pullorahoilla keskaria.
        Kiitos Jakotaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jakotaksi. Voitekko pitää salaisuuden että en maksanut yhtään siitä lahjakortista.
        Mä lähen nyt Jakisen ässää ostaa niillä pullorahoilla keskaria.
        Kiitos Jakotaksi.

Ilman muuta voimme. Emme kerro pojallesi.

Mukavaa kaupassakäyntiä.

• Anonyymi

Niin hieno taide-esine, että Kiasma haluaa sen kokoelmiinsa. Kyllä Tanella on tieteet ja taiteet hyppysissään!

• Anonyymi

Tane on huippu.

• Anonyymi

Aamulla näin Pohjanpojassa Jakotaksin johtoryhmän ja kuljettajia. Palkitsivat Tanen hymypoikapatsaalla. Kaide ja Rami saivat stipendin ja Ritu lahjakortin Bumeen.

Oli lämminhenkinen tilaisuus. On se hieno firma jossa kuljettajia arvostetaan.

• Anonyymi

minulla on uusi hieno kumipuku . Suostuuko Jakotaksi kuljettaa minua?
      Moni kuljettaja muista yhtiöistä ei ole suostunut kuljettamaan minua vaan ovat haukkuneet pervoksi.

• Anonyymi

Me emme ole syrjiviä, jokainen asiakas on meille asiakas pukeutuu hän miten hyvänsä. Tervetuloa kyytiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme ole syrjiviä, jokainen asiakas on meille asiakas pukeutuu hän miten hyvänsä. Tervetuloa kyytiin.

Olette parhaita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6239
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4393
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4071
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3048
    6. 49
      3026
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2697
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      30
      2337
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2171
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      43