Tuntuu että nyt alkoi oikein todellinen koetus aivan kauheeta Herra anna voimia ja uskon säilyä
Onko viimeisinä päivinä enemmän koetusta
5
214
Vastaukset
- Anonyymi
Siunausta ja voimia!
Pidä itsestäsi huolta. - Anonyymi
Minä ainakin koettaisin monen kanssa.
Usko tai elä! - Anonyymi
Saatana yrittää karkoittaa kaiken voimin ja viekottelee syntiin, maali viivalla, halleluujaa!
- Anonyymi
Ei me nykyajan ihmiset kärsitä sen enempää kuin menneisyyden ihmiset. Nämä elämän ahdistukset Jumala sallii koska meidän usko ja rakkaus häneen on koeteltuna enemmän kuin ilman koetusta.
- Anonyymi
Katso miltä lähi- idissä näyttää. Nazit pyrkii pitämään piinan kansaansa kohtaan saloissa ja rikkaat ei välinpitämättömyyttään ole näkevinään. Pieni masentuminen tulevaisuudesta ei ole mitään todellisen ahdistuksen ollen. Muuten, kait teillä saldot riittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329