Maitoa juoda. Näkyy valio toimittavan bovaer pallienpienennys vihreän transuagendan tuotteita rekoillaan. Nivalan tuntien varmasti atria toimittaa leikkeleet jotka ovat mukana bovaer pallienpienennys myrkyn käyttäjinä. Uskalla sanoa ei kiitos myrkyllisille tuotemerkeille. Itse ottaisin ennemmin vaikka omat eväsleivät niin ei tarvitse tietentahtoen itseään myrkyttää ilmastohihhuleiden agendan takia.
https://m.youtube.com/watch?v=UpMQhvWzyuM&pp=ygUUSnVobyBoaXJ2ZWzDpCBib3ZhZXI%3D
Ihmisten terveyden takia. Voit äänestää jaloillasi olla tukematta tuota kehitystä.
Eipä kannata kouluissakaan juustoa syödä eikä
Anonyymi-ap
6
217
Vastaukset
- Anonyymi
Nivalalaiset on jo ennestään pienimunasia tuhkakasoja. 😆
- Anonyymi
Ja muuttuvat transuiksi kun viimesetki surkastuu pois. Nimi voidaan sen jälkeen muuttaa Nivalasta Transulaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuttuvat transuiksi kun viimesetki surkastuu pois. Nimi voidaan sen jälkeen muuttaa Nivalasta Transulaksi.
Jep ja suurin osa sielä on jo valmiiksi kummallista porukkaa. 😂
- Anonyymi
En syö enkä juo valioo enkä atriaa. En oo vihree transu! Omat eväät!
- Anonyymi
Äiteeskö ne eväät sulle tekee?
- Anonyymi
Eikös sitä ole jo joka firman tuotteissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2822301- 452039
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1211975Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊721619Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?881439Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031313- 781304
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2221231- 571175
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1821044