Ylöstenpaus ei tulellisoitse yllätyksenä niille kutkat sitä ojottaneet tei in ja tei aut

Anonyymi-ap

Haaaaallleeelujaa, hallelujaa, haalleluujaaa, hahahahahahahallelleelujaa ja tervepä teervee!

Lalllallaa lullallaa.

Katso, kahta päivällistä vaille tasan kolmea vuottallista männeellisesti ajallisellisessa sain aika pitkällisen nävyn nähjäksein siitä palan, muutaman tähän leikaten :

Oli syksyllinen. Kävelsin sivukajul Helsinkin. Näin muutaman ihmisen kajul. Tiesin/näjin näistä tuntemattomuuksista yhjel vilkaisul kaikenlaisija asijoita:Ijääntynyt pariskunta, yks liha, ojotteli pussipysäkin näköisellä parenpiin vuatteisiinsa pukeutuneena. Miehel oli länmin kallis takki, matkalaukkukin taisi olla, koska hänestä ja vaimostaan näki heijän olevan lähjös matkalle. Mies oli saanut vaimonsa mukaan, mutta vaimo ei ollut samalla tavalla messissä kuten ei mieskään ollut, mutta hänkin oli uuvestisyntynyt, aijos uskos Jeesukseen, mutta lähtövalmiina.

Jostain syystä mies oli varma että tänään tapahtuu lopultakin matkallelähtö ja vaimo oli pukeutunut, kaunistautunut, valmistautunut miehensä seuraksi lähtövalmiiksi pussipysäkin näköiseen kajunreunastamoon.

Käveltyjäni ohitteensa näin jumalattoman nuoren miehen ylittävän kajun huolettomasti ei-suojatien kohjalta. Muita ihmisijä ja liikennettä ei siinä aampäiväisyyjessä näkynyt ja aloin ottamaan suuntaani takaisin kohti majaani. Palatellessani käveskylöijessin kohti seinijen sisäisyyttä aloin miettimään että voisihan se tietenkin olla niinkin että just tänään ylöstenppu tapahtuu joskushan se tapahtuu, mutta tänäänkö, ja jokin ouvollinen tuntemus siihen tuli että se mies jotenkin kenties ties, mutta sivuutin ajatuksn ja sen ouvollisen kuin vakuuttavan tuntemuksen joka sanoi its nau oor nevö.

https://www.youtube.com/watch?v=_8NOLuBP8IU

Tulin majapaikkaani ja sisällä jotain touhuilin ja vaikka aamukävelyltä heränneenä tulin takaisin niin kas ja katso, minua alkoi suurel otteel väsyttämän ja kömpin pahnaan unellisoimaan ja minä olin nukahtamani siihen.

Kauvanko siinä nukuin en sitä tiijä. Mutta yhtäkkijä mää herääsin siitä kuin käskyyst ja istuin sänkysen reunaaseen että mitä tää onpii. Tunsin Suuren Voiman lähestyvän minullista. En nähnyt sitä. Tiesin sen tai Hänen olevan olemassa vaikkeen sitä nähnytkään. Sitä oli mahjotonta olla tuntematta. Se tuli taloon sisälle joko katon tai oven kautta ja eteisestä se tuli suoraan luokseni keittijöön, jossa oli sänky ja mie siin säkyyn reunalla pohtimassa että se tosijaankin tapahtuu tänään, just nyt ja en ehji kirjoittaakaan mun äitille sitä selittävää kirjettä sitä päivällistä varten kun katoon ylöstenpuus.Se oli viimeinen maallisuutta koskeva huoleni ja kajuin kun en vaan kaikesta äitein jumalattomuujest huolimatta kirjoittanut kirjeellistä hälle katoomuksein syytä selittämään, mutta viranomaista arvelin hänen uskovan, ei minua, katoomuksein ja muijen kajonneijen katoomuksijen syitä.

Ja samassa Voima, näkymätön ajatteleva, ymmärtävä persoona oli kohjallani, minua varten tullut, nosti minut ylös kuin höyhenen jaloillein, ja siinä hetkessä muutuin ja lähjin siinä Voimahakemuksessa ylöspäin.

On ollut useellisesti mieles kirjoittaa kirje ylösotosta ja siitä toivollisesta oletksesta että minulla on siihen pääsemys, mutta se on jäänyt kirjoittelematta. Pitäisi kirjoittaa se kirje niin voisin lähtee lähtöhetkenä silt osin rauhas.

Oot sie kirjoittanut tai kertonut rahhaillees että taitaa tulla se ajannyppäys kohjallemme kun tooneen ylöstenpaakseen otetaansa ja tooneen jätetäänsä siit poijees.

Tämän kirjoitin kun kuunnellin tuos alkuminuuteillisil täätäätä niin mieleen nous tuo 1.5.2002 näkemäin päisein näkyllisyys:

https://www.youtube.com/watch?v=KdXIMCQX2G8

Selef Urge

18

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olinpas ajatuuksiis, Koorjaamoksellisuus: ei 2002 vuaan 2022 jiikooärr. Kilikilkilikilikili.

      1.5.2022

      Turvaan Herraan tänäällisestikin,

      Selef Urge

      • Se on menny jo.jotta tää menisi tosi sekavaksi niin tilannetietoa selefille … la asti olen vain suunnitellut mutta nyt 18h paasto.eka.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se on menny jo.jotta tää menisi tosi sekavaksi niin tilannetietoa selefille … la asti olen vain suunnitellut mutta nyt 18h paasto.eka.

        Vaikka olen miesoletettu niin kykenelmöin ilman sekavuutta vielä nämälliset määrälliset eri aiheelliset käsittelemäällisöimään sekavallisoitumallisoitumatta.

        Ihhe tosijaan paastosin jo tuossa nippa nappa alle 22h pelkil nesteil kun paastollisuuten päättyyitänään aamullisella, mutta aloitin nyt uuven samal aamullisel klo 7.11 oun nyt alkajeensa ollut pelkil nesteil eli mittari näytttää reipasta 13h paastotuksi. Tavoitteena on nyhhen vaan tehhä parenpellisenpi pitenmällisenpi ajllisuus. Olishan see 24h ylitys aika messeväällistä, mutta kahtotaan nyt mihin asti itsekurrii ja motivaatijoo riittee täl kertoo.

        Jos saisin varmuuvellisesti ylösottoon pääsyn niin paastoisin 40 vrk pelkil vesilöillisil. Mutta sitä varmuutta ei silleen voi sua hakkaan.

        Selef Urge


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kilikilkili kommentti sinut paljasti:

        2.27-2.30

        https://www.youtube.com/watch?v=5szYc9dFU-w

        Jarmo asuu varsinais Suomessa ja Selef Urge asuu Helsingissä. Jarmo on ollut uskossa Jeesukseen kauemmin kuin Selef Urge. Jarmolla on ollut rahan kanssa tiukkaa toisin kuin Selef Urgella.

        Yhteistä on syömisestä puhumiset samaan tapaan kaikki syömisensä luetellen aika usealla videolla kuten tuossakin linkissä ihan alussa ja uskonasioista puhumiset. Ja tuo kilikilkilikili juttu saattaa olla vaan sattumaa.

        Johtopäätös: eri henkilöt vaikka samaakin piirrettä löytyy ruokapuolelta ja kilikili puolelta niin on eri piirteetkin näissä kahdessa henkilössä huomattavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarmo asuu varsinais Suomessa ja Selef Urge asuu Helsingissä. Jarmo on ollut uskossa Jeesukseen kauemmin kuin Selef Urge. Jarmolla on ollut rahan kanssa tiukkaa toisin kuin Selef Urgella.

        Yhteistä on syömisestä puhumiset samaan tapaan kaikki syömisensä luetellen aika usealla videolla kuten tuossakin linkissä ihan alussa ja uskonasioista puhumiset. Ja tuo kilikilkilikili juttu saattaa olla vaan sattumaa.

        Johtopäätös: eri henkilöt vaikka samaakin piirrettä löytyy ruokapuolelta ja kilikili puolelta niin on eri piirteetkin näissä kahdessa henkilössä huomattavia.

        Onko nää autisteja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olen miesoletettu niin kykenelmöin ilman sekavuutta vielä nämälliset määrälliset eri aiheelliset käsittelemäällisöimään sekavallisoitumallisoitumatta.

        Ihhe tosijaan paastosin jo tuossa nippa nappa alle 22h pelkil nesteil kun paastollisuuten päättyyitänään aamullisella, mutta aloitin nyt uuven samal aamullisel klo 7.11 oun nyt alkajeensa ollut pelkil nesteil eli mittari näytttää reipasta 13h paastotuksi. Tavoitteena on nyhhen vaan tehhä parenpellisenpi pitenmällisenpi ajllisuus. Olishan see 24h ylitys aika messeväällistä, mutta kahtotaan nyt mihin asti itsekurrii ja motivaatijoo riittee täl kertoo.

        Jos saisin varmuuvellisesti ylösottoon pääsyn niin paastoisin 40 vrk pelkil vesilöillisil. Mutta sitä varmuutta ei silleen voi sua hakkaan.

        Selef Urge

        Minä kohtaan Jeesukseni vasta kun kuolen, ja tykkään elää.
        Ei mennyt putkeen eilinenkään paasto.otin mehua ja banskun, ja nyt lukemat samoissa kuin eilen.
        Tänään uusi yritys.nyt menoa.heihei


    • Anonyymi

      Kristityt odottaa Jeesuksen paluuta maan päälle, missä niitä häitä vietetään. Ei mitään salaisia tempauksia ufo-aluksen kyydissä ties minne ulkoavaruuteen.

      Ap. t. 1:11ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

    • Anonyymi

      Keniassa lahkolaispastori tiesi tempauspäivän ja kehotti seurakuntalaisia paastoamaan.
      Lehtitietojen mukaan 300 ruumista löytyi ja 400 oli vielä silloin kateissa.

      • 18 h paasto laihduttaa,kun sen lisäksi syö paljon kasviksia. Kannustan selefiä samaan.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        18 h paasto laihduttaa,kun sen lisäksi syö paljon kasviksia. Kannustan selefiä samaan.

        Normaalipainoisella ihmisellä ei ole tarvetta laihduttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalipainoisella ihmisellä ei ole tarvetta laihduttaa.

        No mä en ole normaali sitten 😅


    • Anonyymi

      Paasto päättyi äsken kuuvella oululaisten hapankorpullisella, jossa päälle olin levitelmöinyt pesel-markariinija sekä juustollisija siivullisija juomana punaviinimarjoista, sitruunasta puristetusta vejestä, seljankukka mehutiivisteestä ja vejestä tehty juomallistumallisuus..22h07min kesti tällä kertaa tämä paastollisuus.

      Viikonloppuna uusi startti sitten jälleen. Koitan silloin tehjä vähän paremman ajan kuin nyt tein. Tavoitteena 22h08minuuttija silloinlillisellisesti iloisellilellimellisesti.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Unohtui äskeisestä mainitellisoija ettäpä yksi kananmunakin oli leipällistöllisteisten kanssallisessa.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui äskeisestä mainitellisoija ettäpä yksi kananmunakin oli leipällistöllisteisten kanssallisessa.

        Selef Urge

        ketä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketä kiinnostaa?

        minua ja ehkä Jeesustakin kiinnostaa ihmisen elämän yksityiskohdat ainakin sellainen ajatuskyhäelmä mulle on syntynyt kristittyjen puheista + Raamatustakin saa sellaisen kuvan että Jeesus on kiinnostunut tai ainakin kohteliaan kiinnostunut kaikenlaisista asioista.


    • Anonyymi

      Joskus kompastunut on normaalia elämää, kokoajan kaatuili ei ole.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe