Täällä kokoomuslainen
Kerrohan nyt ihan rehdisti. Mitä puoluetta kannatat?
17
456
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistoliitto. En voisi ikinä antaa ääntäni oikeistolle.
- Anonyymi
Sain puoluekannastasi itsellenikin maksuhäiriö-merkinnän ja haastemieskin kolkuttaa ovella. Minulla on semmoinen kutina että operaattorikin on vasemmalle kallellaan kun vastaukset poistetaan melko nopeasti. :D
- Anonyymi
Onkohan tämäkin aloittaja ehkä itse vastannut omaan aloitukseensa?
Olen usein huomannut, että juuri tämänkaltainen vastakkainasettelua raikuva aloitus tulee joskus esim. klo 04 yöllä ja heti minuutin päästä on vastattu.
Se joka tällaista tekee, niin saa jotain nautintoa kun houkuttelut ihmiset purkautuvat hänen houkutus aloituksiinsa.
Vanha sanonta: hullulla on hullun huvit - Anonyymi
Mä en todellakaan tällähetkellä tiedä . Mikä puolue on pienen köyhän ihmisen asialla mutta antaa kuitenkin päiväkotilasten pelata Afrikan Tähteä ??
- Anonyymi
Äänestän aina sitä puoluetta, joka vie persuilta mahdollisimman paljon ääniä pois. Usein vihreitä, viimeksi keskustaa. Rasistit pois Suomesta!
- Anonyymi
Maahanmuuttajien tekemät rikokset tekivät minusta rasistin.
- Anonyymi
Perussuomalainen. Ja kyllä minun mielestäni Teemu Keskisarja on sekä älykäs, että hauska mies.
- Anonyymi
Persuja
- Anonyymi
SKP
- Anonyymi
Oletko mahdollisesti sokerilla töissä? Hanhelan opetuslapsia. Rauha hänen sielulleen kumminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mahdollisesti sokerilla töissä? Hanhelan opetuslapsia. Rauha hänen sielulleen kumminkin.
Onko Hanhela kuollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Hanhela kuollut?
Eikös Hanhela ollut Vasemmistoliiton ehdokkana? Onko elossa?? Kulmien legenda.
- Anonyymi
Persu
- Anonyymi
Riikka on pilannut persut. Vain Teemu voi nostaa persujen kannatuksen.
- Anonyymi
Minun puolue on Äärikeskusta.
- Anonyymi
Politiikassa köyhä ja tyhmä liittoutuvat varastaakseen rikkaan rahat. Tämä onnistuu, koska köyhiä ja tyhmiä on 2 ja rikkaita 1. Tällöin varastaminen onnistuu laillisesti, koska kaikilla on demokratiassa 1 ääni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17022195Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant689392Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.277397Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656240SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805864Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215840Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot324898HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.894526Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm934298"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153770