Täällä kokoomuslainen
Kerrohan nyt ihan rehdisti. Mitä puoluetta kannatat?
17
437
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistoliitto. En voisi ikinä antaa ääntäni oikeistolle.
- Anonyymi
Sain puoluekannastasi itsellenikin maksuhäiriö-merkinnän ja haastemieskin kolkuttaa ovella. Minulla on semmoinen kutina että operaattorikin on vasemmalle kallellaan kun vastaukset poistetaan melko nopeasti. :D
- Anonyymi
Onkohan tämäkin aloittaja ehkä itse vastannut omaan aloitukseensa?
Olen usein huomannut, että juuri tämänkaltainen vastakkainasettelua raikuva aloitus tulee joskus esim. klo 04 yöllä ja heti minuutin päästä on vastattu.
Se joka tällaista tekee, niin saa jotain nautintoa kun houkuttelut ihmiset purkautuvat hänen houkutus aloituksiinsa.
Vanha sanonta: hullulla on hullun huvit - Anonyymi
Mä en todellakaan tällähetkellä tiedä . Mikä puolue on pienen köyhän ihmisen asialla mutta antaa kuitenkin päiväkotilasten pelata Afrikan Tähteä ??
- Anonyymi
Äänestän aina sitä puoluetta, joka vie persuilta mahdollisimman paljon ääniä pois. Usein vihreitä, viimeksi keskustaa. Rasistit pois Suomesta!
- Anonyymi
Maahanmuuttajien tekemät rikokset tekivät minusta rasistin.
- Anonyymi
Perussuomalainen. Ja kyllä minun mielestäni Teemu Keskisarja on sekä älykäs, että hauska mies.
- Anonyymi
Persuja
- Anonyymi
SKP
- Anonyymi
Oletko mahdollisesti sokerilla töissä? Hanhelan opetuslapsia. Rauha hänen sielulleen kumminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mahdollisesti sokerilla töissä? Hanhelan opetuslapsia. Rauha hänen sielulleen kumminkin.
Onko Hanhela kuollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Hanhela kuollut?
Eikös Hanhela ollut Vasemmistoliiton ehdokkana? Onko elossa?? Kulmien legenda.
- Anonyymi
Persu
- Anonyymi
Riikka on pilannut persut. Vain Teemu voi nostaa persujen kannatuksen.
- Anonyymi
Minun puolue on Äärikeskusta.
- Anonyymi
Politiikassa köyhä ja tyhmä liittoutuvat varastaakseen rikkaan rahat. Tämä onnistuu, koska köyhiä ja tyhmiä on 2 ja rikkaita 1. Tällöin varastaminen onnistuu laillisesti, koska kaikilla on demokratiassa 1 ääni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762135
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381483Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252845Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20802Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis202679