Täällä kokoomuslainen
Kerrohan nyt ihan rehdisti. Mitä puoluetta kannatat?
13
285
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistoliitto. En voisi ikinä antaa ääntäni oikeistolle.
- Anonyymi
Sain puoluekannastasi itsellenikin maksuhäiriö-merkinnän ja haastemieskin kolkuttaa ovella. Minulla on semmoinen kutina että operaattorikin on vasemmalle kallellaan kun vastaukset poistetaan melko nopeasti. :D
- Anonyymi
Onkohan tämäkin aloittaja ehkä itse vastannut omaan aloitukseensa?
Olen usein huomannut, että juuri tämänkaltainen vastakkainasettelua raikuva aloitus tulee joskus esim. klo 04 yöllä ja heti minuutin päästä on vastattu.
Se joka tällaista tekee, niin saa jotain nautintoa kun houkuttelut ihmiset purkautuvat hänen houkutus aloituksiinsa.
Vanha sanonta: hullulla on hullun huvit - Anonyymi
Mä en todellakaan tällähetkellä tiedä . Mikä puolue on pienen köyhän ihmisen asialla mutta antaa kuitenkin päiväkotilasten pelata Afrikan Tähteä ??
- Anonyymi
Äänestän aina sitä puoluetta, joka vie persuilta mahdollisimman paljon ääniä pois. Usein vihreitä, viimeksi keskustaa. Rasistit pois Suomesta!
- AnonyymiUUSI
Maahanmuuttajien tekemät rikokset tekivät minusta rasistin.
- Anonyymi
Perussuomalainen. Ja kyllä minun mielestäni Teemu Keskisarja on sekä älykäs, että hauska mies.
- Anonyymi
Persuja
- Anonyymi
SKP
- AnonyymiUUSI
Oletko mahdollisesti sokerilla töissä? Hanhelan opetuslapsia. Rauha hänen sielulleen kumminkin.
- Anonyymi
Persu
- Anonyymi
Riikka on pilannut persut. Vain Teemu voi nostaa persujen kannatuksen.
- AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939