Lähes puolet valtuutetuista haluaa raitsikan uudelleen arvioon. Vantaan talous sakkaa pahasti. Elätettäviä maahanmuuttajia on jopa neljännes asukkaista ja muutoinkin Vantaa tunnetaan lähinnä fattan vuokralaisista.
Satoja miljoonia kustantavaa Raitsikkaa ei Vantaalla tarvita ! https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/8483665
Vantaan raitsikka uudelleen arvioon
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos on jo aloitettu maankaivuutyöt Tixin aseman seudulla, sinne vaan parkkitunneli. Mitään raitsikoita emme tartte.
- Anonyymi
Niin pitäähän itäpuolen mamujen päässätä.rqtikqllq,kentälle ja junalle jotta ne pääsee länsipuolen mamujen luo
- Anonyymi
Raitsikka on myös ilmainen väline, tarkastajia busseissakin harvemmin, jengi liidaa paikasta toiseen huvikseen, lentokentälle "kahville" jne. EI ratikalle.
- Anonyymi
Saisikohan ratikasta yksityisen ?
- Anonyymi
Raitsikka tuo vaivihkaa metropolirakentamisen mukanaan. Lähellä rataa on nytkin tyhjillään uusia taloja. Niin on muuten Hesan puolellakin. Niistä pyydetään hirmuisia hintoja. Eli siis myös hirmuisia vuokria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066