Voisiko joku demari valaista, milloin teistä tuli persuja? Vai onko hillotolppa aatetta tärkeämpi?
Kuntavaalit
9
276
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä nyt mieltä kaihertaa?
- Anonyymi
Tämä hikisen kylän päättäjät.
- Anonyymi
Voisiko joku apilapää valaista milloin teistä tuli kommareita.
- Anonyymi
Mitähän tämä nyt oikein tarkoittaa?
- Anonyymi
Vähä niiku meidän pm tänään sanoi keskustalle. Tulkaa jo pois sieltä vasurista. Tämä meidän entinen smp on kohta punaisempi kuin skl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä niiku meidän pm tänään sanoi keskustalle. Tulkaa jo pois sieltä vasurista. Tämä meidän entinen smp on kohta punaisempi kuin skl.
Mystinen keskustelu. Ei tiedä lukijakaan punoittaako niska vai posket ja kenellä sitten. Kumpi voittaa karhu vai leijona - apila vai ruiskukka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mystinen keskustelu. Ei tiedä lukijakaan punoittaako niska vai posket ja kenellä sitten. Kumpi voittaa karhu vai leijona - apila vai ruiskukka?
Istut varmaan paikallisessa keskustaryhmän pöydässä.
- Anonyymi
Hillotolppa-termin käytöstä tietää heti, kuka alkuperäinen kommentoija on. Taisi olla itsekin ehdokkaana toisessa kunnassa.
- Anonyymi
Ehkä jossain juorupalstalla joku jotain on tietävinään? Mutta reippaita rummutuksia Siilin suhisijoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164