Mutta kuinka paljon uskaltaa viikossa syödä? Itse paistan yleensä kerralla kolme kananmunaa. Nyt ostin jemmaan kaksi isoa kennoa,halvalla kun sai.
Kananmunat edullisia
14
167
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole varaa voita ostaa joten keitän munia.
- Anonyymi
Niin empä tiedä vaikka yhden kananmunan söisi vaikka joka päivä että kolesterolit tuosta lähtee nousemaan vaan se syökö muuta rasvaista.
- Anonyymi
Olen vuosikymmeniä keitellyt joka aamu kaksi kananmunaa aamupalaksi. Lisäksi menee ruisleipää leikkeleillä ja juustolla. Juomaksi appelsiinimehua ja kahvia. Tuohon rutiiniin on tottunut.
Tuskin jään henkiin. - Anonyymi
Mihin jemmaan?
- Anonyymi
Toisen kennon kaivoin kukkapenkkiin ja toisen kennon munat asettelin pihapiirin linnunpönttöihin valmiiksi kesäasukkaita varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen kennon kaivoin kukkapenkkiin ja toisen kennon munat asettelin pihapiirin linnunpönttöihin valmiiksi kesäasukkaita varten.
OK tämä selkeytti. Hämäävää joskus kun mainitaan ostaa jemmaan tai varastoon niin miksi ihmeessä. Ei ruokatarvikkeista varastossa juurikaan hyötyä ole. Saatika jemmassa, keneltä ne pitää jemmata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK tämä selkeytti. Hämäävää joskus kun mainitaan ostaa jemmaan tai varastoon niin miksi ihmeessä. Ei ruokatarvikkeista varastossa juurikaan hyötyä ole. Saatika jemmassa, keneltä ne pitää jemmata?
Seurailehan joskus kuukkeleita, oravia ja muita jemmaajaolentoja. Osa ihmistä on samanlaisia. Jotkut haluaa jemmata rahaakin niin maan hemmetisti, ettei kaikille edes riitä.
- AnonyymiUUSI
Etkö muka sinä ostaa koskaan ns varastoon / jemmaan jotain ruokatuotetta vaikka tarjouksesta useampaa halvan tarjoushinnan vuoksi. Ostatko kahviakin vain sen yhden paketin vaikka on kuinka halpa tarjous useammasta ? Minä ainakin hyödynnän aina tarjoukset ja ostan useamman kuin sen yhden kappaleen/paketin tms. Kananmunat tekee poikkeuksen kun käytän vain leivontaan ja joskus teen munakkaan tai laitan makaronilaatikkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muka sinä ostaa koskaan ns varastoon / jemmaan jotain ruokatuotetta vaikka tarjouksesta useampaa halvan tarjoushinnan vuoksi. Ostatko kahviakin vain sen yhden paketin vaikka on kuinka halpa tarjous useammasta ? Minä ainakin hyödynnän aina tarjoukset ja ostan useamman kuin sen yhden kappaleen/paketin tms. Kananmunat tekee poikkeuksen kun käytän vain leivontaan ja joskus teen munakkaan tai laitan makaronilaatikkoon.
Ostan tietenkin tuossa ne keittiön kaapin hyllyllä nököttävät. Mutta en kutsu sitä varastoimiseksi ja vielä vähemmän jemmaamiseksi.
- Anonyymi
Viiriäisien munat luulisi olevan halpoja, kun ovat niin pieniä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä proteiiniin kannattaa panostaa eli napostella kananmunia ja lisäksi
vaikka rahkaa välillä. Molemmat ovat terveellisiä ja niillä voi syrjäyttää
vaikka turhan valkoisen leivän ja muut mössöt ja majoneesit . - AnonyymiUUSI
3 kananmunaa viikossa taitaa olla suositus.Jos proteiinejä haluaa niin kasviproteiinejä mielummin.Rahkaa/raejuustoa puuron,vellin sekaan.Ei kananmunia älyttömiä määriä kannata syödä.
- AnonyymiUUSI
Ostan toimeentulolla olutta ja sätkäkamat
- AnonyymiUUSI
Minä syön kolesteroli vapaita kananmunia. Ne ovat nyt viimeistä huutoa, ja niitä voi syödä vähän reilummin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi255211- 883754
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483275- 602721
- 2102716
- 522645
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322460- 1532380
- 311975
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1101617