Meitä kiinnostavat hullut jotka johtavat tätäkin maata, kaikki uskonnot ehkä Buddhalaisuutta lukuunpttamatta ovat älyttömiä.
Kuin katselisi muurahaispesää.
Ei meitä kiinnosta "Jumalan" "olemassaolo"
9
125
Vastaukset
- Anonyymi
Samassa pesässä ne Buddatkin juoksee. Kattelee vaan Budda itsekin muurahaispesää.
- Anonyymi
Mutta se on periaatteessa hyvätahtoista oppia elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on periaatteessa hyvätahtoista oppia elämään.
Olen käynyt Thaimaassa ja ihastunut antipersumaiseen kulttuuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt Thaimaassa ja ihastunut antipersumaiseen kulttuuriin.
Omituista sekin että Markku Koivisto siirtyi Pattayalle sieluja pelastamaan Kristukselle.
- Anonyymi
Kuningatar muurahainen kultaketju kaulassa
I am the new antichrist
Abdullah Meshi
Työmuurahaiset !!!
Vatsani huokaa
Tuokaa ruokaa
Pitäkää väylät auki
Ja vartijat risteyksissä
Mato Valtonen riittää
Alkuruuaksi - Anonyymi
jos annat aku ankalle vallan niin tekoja voidaan aina perustella se luki aku ankassa
- Anonyymi
helppo on nykyaikana elää 🙂 ei pääse kusettajat kusettamaan vaan kaiken voi googlettaa
- Anonyymi
Ei uskovaiset hätkähdä.
Näin ovat 🙈🙉🙊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskovaiset hätkähdä.
Näin ovat 🙈🙉🙊joo se farkkutakkinen läski uskovainen vaikutti siltä että oli ihan geenejä myöden vajaa 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837