Pekka Puska olikin oikeassa!

Anonyymi-ap

12

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menetetty sukupolvi.

Mässäävät ylenmäärin eläineten lihaa, seisovat liukuportaissa sekä ylös-, että alaspäin mennessään, tuijottavat puhelinta kuin lehmä uutta veräjää, mussuttaen sipsejä ja palan painikkeeksi urheilujuomaa.

Sitten ruuhkauttavat nuorina ylipainoisina ja liikalihavina maakuntahallinnon terveyspalvelut, jääden ennenaikaiselle eläkkeelle nuoriana monisairaina.

Ja väärien ruokatottumusten ja liikkumattomuuden aiheuttamasta läskiytymisestä ei saisi sanoa mitään, vaikka kaikkien etu olisi huomauttaa sellaisesta.

• Anonyymi

Suomessa ei enää vuonna 2040 ole juurikaan hyväkuntoisia 50 vuotta täyttäneitä miehiä. Sairaudet lisääntyvät, työurat lyhentyvät, ennenaikaiset eläköitymiset yleistyvät, työn tuottavuus heikentyy ja jopa maanpuolustus kärsii.

• Anonyymi

Syökää vähemmän eläimiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Erittäin kaloripitoisten ruokien ja juomien nauttiminen lisää painonnousun todennäköisyyttä. Kyseiset ruoat sisältävät tavallisesti runsaasti rasvaa tai sokeria (tai molempia). Erityisen pahoja ovat pitkälle jalostetut teolliset ruoat, jotka paistetaan usein rasvassa (pikaruoka), kuten hampurilaiset ja ranskalaiset perunat, sekä sipsien kaltaiset paistetut pikkunaposteltavat tai makeiset. Sokeripitoisten juomien, kuten virvoitusjuomien tai hiilihapollisten juomien, tai samalla sekä rasvaisten että sokeripitoisten juomien, kuten smoothien ja pirtelöiden, runsas nauttiminen on yhdistetty painonnousuun.

• Anonyymi

Pekka Puska on exkansanedustaja (kesk.), Thl:n expääjohtaja, tohtori, professori ja maailmantason ravintovaikuttaja, Pohjoiskarjala- projektin suunnittelija ja onnistuja. Tämä on ainutkertaista Suomen historiassa ja mahdottomalta tuntuva asia ottaen huomioon keskustalaisen politiikan.

• Anonyymi

Elänrasvat eivät ole uhka terveydelle, HO HOO, HO HOO! Liika sokeri ja nopeat hiilihydraatit eivät ole terveellisiä.

• Anonyymi

Pitää ymmärtää asioita, silloin ei luulolle ja muiden mielipiteiden peesaamiseen jää aikaa. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää ymmärtää asioita, silloin ei luulolle ja muiden mielipiteiden peesaamiseen jää aikaa. HO HOO, HO HOO!

Rikoo on riskillä ruma.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä annoimme Väyryselle Kunniapuheenjohtajan tittelin, vaikka se olisi kuulunut Puskalle. Teimmepäs pahan virheen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei väite pidä paikkaansa. Ihminen on sekasyöjä. Jo hammaskalusto osoittaa sen. hO HOO, HO HOO!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe