Olen liian värikäs JT harmaaseen seuraan.
Liian värikäs
14
88
Vastaukset
- Anonyymi
Sateenkaari-ihmisillä on vaikeaa todistajien parissa. Pysykee poissa.
- Anonyymi
En ole sateenkaari-ihmisiä, vaan värikkäämpi ihminen kuin harmaat ja värittömät JT.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sateenkaari-ihmisiä, vaan värikkäämpi ihminen kuin harmaat ja värittömät JT.,
Se ei oikein vedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei oikein vedä.
En aio alkaa käyttämään harmaita vaatteita. Lehdissännekin ihmiset ovat värikkäitä. Kun menee kokoukseen, se on suuri pettymys. Ihmiset pukeutuvat harmaisiin vaatteisiin, ja puheet ovat harmaita. Ei tuo kaikki harmaus vedä. Pitäkää uskontonne ja harmaat kokouksenne. En kaipaa niitä.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aha, no miten vaan. onko sinun pakko ängetä itseäsi sinne salille? mene vaikka kuntosalille, vai onko sielläkin harmaata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aha, no miten vaan. onko sinun pakko ängetä itseäsi sinne salille? mene vaikka kuntosalille, vai onko sielläkin harmaata?
En käy kuntosaleilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän JT jatkuvasti toitottaa, että tulkaa kokoukseen. Ne ovat Suomessa aivan värittömiä tilaisuuksia.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän JT jatkuvasti toitottaa, että tulkaa kokoukseen. Ne ovat Suomessa aivan värittömiä tilaisuuksia.,
Aivan, en ymmärtänyt, että tämä palsta toimii toivelistana seuralle. Ilman muuta jatkossa saleillaon ehtakeltaisen vihreät verhot, punaiset tuolit ja sisäänpääsy vain kirkaankeltaisissa, oransseissa ym. värikkäissä asuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, en ymmärtänyt, että tämä palsta toimii toivelistana seuralle. Ilman muuta jatkossa saleillaon ehtakeltaisen vihreät verhot, punaiset tuolit ja sisäänpääsy vain kirkaankeltaisissa, oransseissa ym. värikkäissä asuissa.
Katso videoita kokouksista ulkomailla, tai nettikuvia kokouksista ja lehdistä. Amerikkalaiset eivät ole sirkuspellejä värikkäissä vaatteissaan. Suomalaiset ovat värittömiä ja harmaita. On erittäin ikävää katseltavaa. Minä en ainakaan aio jäljitellä suomalaisia JT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso videoita kokouksista ulkomailla, tai nettikuvia kokouksista ja lehdistä. Amerikkalaiset eivät ole sirkuspellejä värikkäissä vaatteissaan. Suomalaiset ovat värittömiä ja harmaita. On erittäin ikävää katseltavaa. Minä en ainakaan aio jäljitellä suomalaisia JT.
Kun katsoo amerikkalaisia puhujia JW.org sivulla videoilla, heillä on värikkäitä kravatteja. Suomalaisilla on harmaa tai ruskea vaatimattoman näköinen kravatti.,
- Anonyymi
Urpoilua
- AnonyymiUUSI
JT kokoukset ovat täysin tarpeetonta urpoilua.
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-05-01 13:03:18
" Olen liian värikäs JT harmaaseen seuraan. "
Minä taas olen kristillinen pakanalliseen lahkoon - AnonyymiUUSI
Urpo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234