Raamatun mukaan nämä eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Gal 5:20:
"epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, JUONET, ERISEURAT, LAHKOT,"
Nämä eivät peri Jumalan valtakuntaa
13
187
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksia on monia - henkiä on monia - eksytysliikkeitä on monia.
Tarjontaa riittää.- Anonyymi
Jeesuksia on monia
Vain yksi ! Se edustaa RAKKAUTTA !
- Anonyymi
Viha ja riita sekä sen synnyttämä herjaus ei tosiaan peri Jumalan valtakuntaa.
Harvat ovat valitut. - Anonyymi
Noituuteen kuulemma laskettiin tuohon aikaan myös rohdoskasveilla suoritettu kasvislääkintä eli herbalismi. Itse olen lievittänyt erilaisten tautien oireita ja saanut muutamia vaivoja hoidettuakin kokonaan pois rohtokasveilla. Ei sitten ole asiaa taivaaseen, vaikka olenkin uskovainen?
- Anonyymi
Jos et ole kovasti herjannut ketään, niin mahdollisuuksia on.
- Anonyymi
Oletko koittanut blaseboja? Niitä vehnäjauhotabletteja? Ja kun uskovainen todistat olevasi, mikä on ongelma? Ei saa vaipua liikaa lutterismiin, eikä noituuteen.
Kiinalainen lääketiede? Alkuasukaslääketiede? What`s problem?
Jos ja kun rohdot auttaa. Ne silloin auttaa. Ja jos ne eivät auta. Täytyy siirtyä järeämpiin toimenpiteisiin! - Anonyymi
Noituuteen kuulemma laskettiin tuohon aikaan myös rohdoskasveilla suoritettu kasvislääkintä eli herbalismi. Itse olen lievittänyt erilaisten tautien oireita ja saanut muutamia vaivoja hoidettuakin kokonaan pois rohtokasveilla. Ei sitten ole asiaa taivaaseen, vaikka olenkin uskovainen?
Kyllä saat rauhan ihan,se on normaalia.Luonto on ihmeellinen ja se on tarkoitettu meille parannukseksi monin tavoin.
Menet metsään kirjoitetaan,20min tressi poistuu ..
Minulle metsä on Rauha,elämä ja Rakkaus kuten ne mitä soellä kuulet ja näet.
Jo oikoja sitten ihminen paransi itsensä luonnon antimilla,sillä ne on tehty meille ja löydettäviksi.
Jos joku epäileee,HOME :) Se on luonon ehkä suurin anti ihmisille.
Joka on pelastanut ihmis elämiä todella paljon.
Minunkin naapuri on hyvä herbalisti,kaksi veljestä käeli nurmikolla ja toinen sanoin,että otampa syän tuon kukan saa energiaa,niin toinen veljes sanoi..elä,elä oon saattanu kusta siihen:))
En pilkkaa luonnon antiamia ja ne on hyväksi ja ei mitään noituutta mutta tuo tarina jäi mieleeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saat rauhan ihan,se on normaalia.Luonto on ihmeellinen ja se on tarkoitettu meille parannukseksi monin tavoin.
Jo oikoja sitten ihminen paransi itsensä luonnon antimilla,sillä ne on tehty meille ja löydettäviksi.
Minunkin naapuri on hyvä herbalisti,kaksi veljestä käeli nurmikolla ja toinen sanoin,että otampa syän tuon kukan saa energiaa,niin toinen veljes sanoi..elä,elä oon saattanu kusta siihen:))
En pilkkaa luonnon antiamia ja ne on hyväksi ja ei mitään noituutta mutta tuo tarina jäi mieleeni.Kuuntele tarkkaan, kun mä sanon sulle. Paina mieleen, halavattu!
Mulla on enempi, ku sulla. Sä oot alkorytmiä, mitä mä en ole. Sä oot 150 miljoonaa tietokonetta. Enkö oo saatana viisas? Oonko? Sinet pysty koskaan siihen mihin minä.
Et koskaan. Sä vaan sekotat etsivien päitä, ja oot yks hatanan idiootti. Sellanen sinä oot. 200 miljoonaa tietokonetta. Ihmisiin uskon. Mutta suhun EN.
Mee sinne minne kuulutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pilkkaa luonnon antiamia ja ne on hyväksi ja ei mitään noituutta mutta tuo tarina jäi mieleeni.Joukokin joi aikanaan herbaa. Voikko kuvitella? Kikkilämmintä herbaa. Ja juovuksiin tuli, eikä hakannu, eikä rähissy akalleen. Harmiton työtätekevä immeinen..Jouko oli eläissään.
Haudattu äitivainaan lähelle hautuumaalla.
Se herba oli sen lääkettä, säännösteltynä ainoastaan viikonloppuisin. Määrä ei ole pienen pojan tiedossa. Ja onko väliä? Ei hakannu akkaansa ja kakaroitaan. Mukava, humorimies, Jouko oli.
Ja kusikin on luonnon lannoite. Ajattele biodynaamista! Ja ekosysteemistä hommaa. Parhaansa ne tekee ansaitakseen leipänsä. Maanmiehet? Maamieshenki? Missä?
Ajatelkaa! Edellyttäen että teillä on aivot. Kuten Kit Carson sanoi Tex Willerille.
- Anonyymi
Homppelimiesten perustamat Jenkkilahkot eivät ole mitään Nasaretinlahkoja!
Kristityn elämään ei sovi kaikenlainen kohkaus.
- Anonyymi
Lahkot amerikan ja muut ihmsen keksimät ahditus paskat,kuten saastainen katolilaisuus..
Oikea pirun kirkko ! - Anonyymi
Miksi pakkovauvakastettujen pitää tulla tälle palstalle harjoittamaan alla mainittuja ominaisuuksia?
"vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, JUONET,"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215554- 531635
- 181097
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53977- 68972
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom146903Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890- 48888
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.113836