Sille ei ole omaa otsikkoa vaikka sadismi suomesssa heitä kohtaan vain lisääntyy.
Miksi lastenhoitaja saa jättää lapsen kolmeksi tunniksi hengittämään liikkumatta +1 asteista ilmaa syömättä?
SIIS VAUVAN.
Ei tarvii lastenhoitaja sen vertaa koulutusta terveydestä tai ihmiskehosta tietää että liikkumaton pieni keho hengittää kylmää ilmaa ja EI MUKA JÄÄHDY KUOLIAAKSI.
Töihin ei pääse sellaiset joilla olisi YMMÄRRYSTÄ vaan ne joiden paperit kertoo heidän osaavan ulkoa SATANISTI KONEISTON BYROKRATIAN.
Entä lastenhoito
7
152
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi satanistien koneisto tuhoutuu ydinsodassa eikä sitä ikinä enää löydetä.
- Anonyymi
Koska koulutus tai mikään muukaan taho ei takaa että tulevaisuudessa olisi YMMÄRRYSTÄ hoitajilla tai kenelläkään ihmisellä edes johtajalla niin täytyy keksiä lisää byrokratiaa ja ratkaisuksi ettei enää vauvat saa nukkua ulkona.
Kieltoja ja byrokratiaa, lakeja lisää koska aivot ovat PAHUUDEN RAPPEUTTAMAT eikä kukaan osaa mitään ilman kieltoturvarajoja. - Anonyymi
Voisiko ratkaisu olka ETTÄ LOPETATTE PAHUUDEN ja pyydätte armoa Jumalalta?
Saisitte TERVEET AIVOT eikä onnettomuuksia tai idiotismia enää tapahtuisi???- Anonyymi
Missä on sanottu että jumala antaa armoa? Ei missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on sanottu että jumala antaa armoa? Ei missään.
Kivempi jatkaa pahuutta kuin uskoa Raamattua?
Joka tapauksessa kaikki menee niin kuin Raamattu sanoo.
Jokainen, siis jokainen valitsee itse kohtalonsa ja tulevaisuutensa ja ikuisuutensa sen mukaan kuin uskoo, mutta kaikki menee silti niin kuin Raamattu sanoo.
- Anonyymi
Joka tapauksessa taivaaseen päässyt vauva on miljardi kertaa onnellisempi kuin ne jotka tänään elävät Suomessa.
Saasta valtio tuhoutukoon täydellisesti ja pian!! - Anonyymi
Idioottien vapaapäivä on näemmä peruutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1234401- 1563727
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1351780
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi201202Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150