Laihduttaako paasto ?
Monen uskovien synti on himo syömiseen.
Nyt TIEDÄN millä laihtuu.
NYT laihdun VARMASTI.Kahvin kanssa aamulla 30g leivos 128 kal kaksi kertaa päivässä.Aamu ja iltakahvi
fasupala8,6g 47 kal kaksi kertaa päivässä
Yht 256 kal oatlykaurajuomakahvit n30 kal
Jälkiruoka 4 kpl lidin hedelmätoffeeta 25g 96 kal maradou suklaa 1 pala 8g 44 kal
Yht 140
Kaikki yht 396 kal
Yleensä syön karkit niin että 3 kpl sellaisenaan ja lopussa yksi samanaikaisesti suklaan kanssa.
Ensin pureskelen karkin sopivan pehmeäksi ja siihen sitten suklaa toiselle puolelle.Jos tekee toisinpäin että syö ensin suklaan ja sitten karkin pehmeäksi niin ei laihdu vaan lihoo.
Paastolla laihduttaminen ja lihan kurittaminen
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Lihaa pitää kurittaa.
3Moos 16:31: "Se olkoon teille levon päivä, kurittakaa silloin itseänne paastolla; se olkoon ikuinen säädös."
3Moos 23:29: "Sillä jokainen, joka ei sinä päivänä kurita itseänsä paastolla, hävitettäköön kansastansa."
3Moos 26:18: "Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden." - Anonyymi
3Moos 26:18: "Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden."
Ps 39:11: "(H39:12) Kun sinä ihmistä synnin tähden rangaistuksilla kuritat, kulutat sinä hänen kauneutensa niinkuin koinsyömän. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset. Sela."
Ps 50:17: "Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!"
Sananl 6:23: "Sillä käsky on lamppu, opetus on valo, ja kurittava nuhde on elämän tie," - Anonyymi
Lihan himosta opetusta karttaan.
1Joh 2:16: "Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta."
1Joh 2:17: "Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti." - Anonyymi
Minulla on karkkipaasto äitijen päivään asti jolloin hommaan kermakakun tai kaksi ja siihen teen lisukkeeksi kulhoon, josta lisäillä kermapanaaniseoksen eli 2 panaanija huarukalla mössöllisyyveksi, jotain hillovata mansikka tai vajelma varmaankin, kermavuahtovata ehkä pashaakin tai jotain vanukasta, vaniljaskerijakin ehkä vähällisesti.
Ekan kakun täyteen hintaan ja sen jälkeen jos vielä mieli tekee niin koitan löytää alennushintaan sen toisen, mutta jos ei löyvy alennuksela niin sitten ostan täyteen hintaan jotain kermaleivoksija Vatserilta 4-5kpl, koska ulkomailla ollessani majoitun 4 tai 5 tähjen hotelleissa. Olen huomannut että 4 tähjen hotelleissa on osunut aina tai lähjes aina tilavammat ja mukavammat majoitustilat esim. isollisenpi parvekeellisuus, isommallisenpi huoneellisuus vaikkakin yleisilme itse huonees on kulahtaneempi kuin 5 tähjen huoneellisuujes.
Jos on jotain sanottavaa huoneesta joka häiritsee maksavaa asijakasta niin kannattaa sanoa, koska silloin saa omaksi ilokseen ehkä uuveks huoneex ns. apkreitauksen eli saa parenman huoneen, mutta riippuu hotellista, usein saa myös samantasoisen huoneen moitteettomana kuin josta halusi vaihtoa. Riippuu matkan ajoituskohjastakin meneekö hai vai lou siisonkin aikallisena.
Selef Urge- Anonyymi
Minunkin heikkoutena on pasha ja syntiset naiset.
- Anonyymi
juo kori kerralla
- Anonyymi
Miehelle se ei nyt niin haittaa jos on kuin Timo Soini, se vain näyttää valtiomiesmäiseltä kun on vähän tullut ylimääräistä.
Naiselle se on kauhistus ja tuo mieleen että eivät ole muutkaan himot oikein hallinnassa eikä saa mistään tarpeekseen jos pylly ei ole kuin Sanna Marinilla solakka eikä muutoinkaan olemus siten viehkeä.- Anonyymi
Salskea priha eikä mikään kukkakeppi.
- Anonyymi
Amerikassa lihavuus on ongelma.
Siellä maassa on eniten rikollisia ja fentanyylizombeja.
Myös sotahulluja maailmanvalloittajia.
Aina sotimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521