eurohockey turnaus ottelu 1.5.2025 Suomi vs Tsekki

Anonyymi-ap

Havaintoja tällaisia;

Suomi pelasi pitkälti pystysuunnan lätkää ja välillä pelaajat ei olleet "kotonaan" miten toimia että syöttöjenvastaanotto oli hapuilevaa. Välillä palauteltiin taaksepäin ja lähdettiin puolihitailla lähdöillä.

Tossa lyhyessä pähkinänkuoressa leijonien pelitaktiikka eilen Tsekkiä vasttaan. Aika paljon parannettavaa mutta myös paljon hyvääkin kun noustiin melkein tasoihin ja itseasiassa tehtiin maali joka hylättiin ja jos ei oltaisi hylätty niin oltaisiin noustu tasoihin että leijonalauma osoitti henkistä lujuutta ja sitkeyttä.

Uskon että leijonat ei pelanneet eilen niin hyvää peliä johtuen pitkälti muutoksista joukkueessa. Esim NHl-pelaajilla vielä totuttautumiseen vie hieman aikaa.

Tsekki sen sijaan pelas vahavan pelin jossa nojasi vahvemmin kiekkokontrolliin kuin Suomi esittämällä mm pitkiä hyökkäyksiä enemmän kuin suomi ja kärkikarvaamalla ahkerammin kuin Suomi.

kommentoija-kirjoittaja Juha Pohjola(metsänmies-erakko)

0

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
        Ikävä
        29
        3245
      2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
        Ikävä
        120
        1289
      3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
        Suomalaiset julkkikset
        10
        1215
      4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
        Ikävä
        58
        1001
      5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
        Ikävä
        71
        998
      6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
        Ikävä
        181
        958
      7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
        Ikävä
        26
        937
      8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
        Ikävä
        38
        901
      9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
        Ikävä
        66
        880
      10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
        Ikävä
        76
        807
      Aihe