Joko lie puolueiden kesken edustuspaikat jaettu? Toivottavasti jako on tapahtunut tai tapahtuu sulassa sovussa ja ehdokkaikksi tulevat yhteistyökykyiset henkilöt viemään tätä uuteen nousuun unelmoivaa yhteisöä eteenpäin?
Jään seuraamaan, pääsevätkö eniten vaaleissa ääniä saaneet "vihreälle oksalle", vai jyräävätkö vanhat jäärät kokemukseensa vedoten johtopaikoille? Toki heidän joukossaan on joitakin mahtavia johtoon kykeneviä henkilöitä, joten menestystä heille!
Paikkajako valtuustokaudelle?
5
400
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen kerta kun äänestin kummussa. Äänet jää laskematta tai menevät mihin sattuu. Liikaa kömmähdyksiä uksien vaalien kohdalla.
- Anonyymi
Aivan totta on, että älykääpiöt olivat ääntenlaskijoina viime vaaleissa. Eivät erottaneet numeroita toisistaan ja lippujen väritkin näyttävät olleen hakusessa. Meille on nousemassa hälläväliä sukupolvi, jonka jäsenille täsmäasiat ovat täysin tuntemattomia noudatettaviksi. ääntenlaskijat voitte hävetä tekemisiänne, mutta ettehän te osaa edes hävetä???
- Anonyymi
Annat ennakkoäänesi muualla ne kärrätään ainakin kuntavaaleissa okuun laskettaviksi.. Ainoa keino välttää sotkut jättää äänestämättä tai muuttaa kirjansa muualle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annat ennakkoäänesi muualla ne kärrätään ainakin kuntavaaleissa okuun laskettaviksi.. Ainoa keino välttää sotkut jättää äänestämättä tai muuttaa kirjansa muualle..
Niin, kärrätään postiin väärään rullakkoon ja hupsista, ne löytyykin useampi viikko vaalien jälkeen. Tuhotaan avaamattomina. Paskaa palvelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006