Joko lie puolueiden kesken edustuspaikat jaettu? Toivottavasti jako on tapahtunut tai tapahtuu sulassa sovussa ja ehdokkaikksi tulevat yhteistyökykyiset henkilöt viemään tätä uuteen nousuun unelmoivaa yhteisöä eteenpäin?
Jään seuraamaan, pääsevätkö eniten vaaleissa ääniä saaneet "vihreälle oksalle", vai jyräävätkö vanhat jäärät kokemukseensa vedoten johtopaikoille? Toki heidän joukossaan on joitakin mahtavia johtoon kykeneviä henkilöitä, joten menestystä heille!
Paikkajako valtuustokaudelle?
4
307
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeinen kerta kun äänestin kummussa. Äänet jää laskematta tai menevät mihin sattuu. Liikaa kömmähdyksiä uksien vaalien kohdalla.
- Anonyymi
Aivan totta on, että älykääpiöt olivat ääntenlaskijoina viime vaaleissa. Eivät erottaneet numeroita toisistaan ja lippujen väritkin näyttävät olleen hakusessa. Meille on nousemassa hälläväliä sukupolvi, jonka jäsenille täsmäasiat ovat täysin tuntemattomia noudatettaviksi. ääntenlaskijat voitte hävetä tekemisiänne, mutta ettehän te osaa edes hävetä???
- Anonyymi
Annat ennakkoäänesi muualla ne kärrätään ainakin kuntavaaleissa okuun laskettaviksi.. Ainoa keino välttää sotkut jättää äänestämättä tai muuttaa kirjansa muualle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annat ennakkoäänesi muualla ne kärrätään ainakin kuntavaaleissa okuun laskettaviksi.. Ainoa keino välttää sotkut jättää äänestämättä tai muuttaa kirjansa muualle..
Niin, kärrätään postiin väärään rullakkoon ja hupsista, ne löytyykin useampi viikko vaalien jälkeen. Tuhotaan avaamattomina. Paskaa palvelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893