kansallisia nationalisteja jokaisessa maailman maassa ja toisaalta maahanmuuttajatkin

Anonyymi-ap

on vaikea saada selvää suomalaisesta nationalismista kun maailmalla on sitäkin olemassa

miten vartailla maailman nationalistisuutta ja suomalaista nationalistisuutta keskenään, missä sitä on ylitse muiden

voihan nationalistisuus olla ei hitlerin traditiossa oleva kun taas toiset tunnustavat hitlerin saksalaisia

globalisaatiossa afrikalla on paljon sanottavaa rasistisessa globaalisessa keskustelussa
jos ennen se jäi saksan ja venäjä-usa-englanti väliseksi, niin uskon, että tänää afrikka martin luther kingin jälkeen voi ottaa isomman roolin rauhan neuvottelussa

ongelma on se, että afrikassa on nationalismia olemassa myös

voi tutkia kuinka paljon rasistiset liikkeet tunnistavat idean luonteen, jossa on sellaisia, jotka eivät matkusta ulkomailla ja elävät SYNNYINMAASSA - koska ulkomailla ei voi olla kuin kotimaassa - ja eivät tunnusta muita, sellaisia kuten MAAHANMUUTTAJAT

maahanmuuttajat ovat vieraista maista tulleet

globalisaatiossa maahanmuuttajaa on kaikkialla jokaisessa maassa

maan väestö on ikuisesti koostunut maahanmuuttajista

kun riidellään, pitää saada selkoa siitä, että nationalistit ymmärtävät toisen näkökulman ja maahanmuuttajat ymmärtävät mitä nationalisti tarkoittaa

suomessa tapaa ihmisiä, jotka itse matkustelivat ulkomailla paljon ja tulivat takaisin suomeen ja muuttuivat maahanmuuttovastaisiksi

voiko olla että nationalistien vaatimukset keskittyvät tiettyihin alueisiin yhteiskunnassa, koska eivät kata kaikkia yhteiskunnan sektoreita
mitä siis nationalistit vaativat itselleen sellaista, mistä jäivät paitsi?

mutta jos joukossa on vain väkivaltaisia luonteen piirteitä ideologiasta huolimatta, silloin kysymys siirtyy toisaalle, että pitää osata käsitellä luonnostaan esimerkiksi väkivaltaisia ihmistyyppejä, ja kuinka paljon heitä on luonnostaan, ja miksi esimerkiksi niiden lukumäärä kasvaisi, jos kasvaisi?

1

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Trump amerikkalainen? MyHeritagesta tulisi vastaus Gibralttarin apinan albiino muunnos...vähän sakemannia ja hollantia ehkä norjalaisuutta.
      Sama Putinille niin taitais olla yhtä kaukana VENÄLÄISESTÄ verenperimästä kuin isäaurinko Stalin! Molemmat jatkavat ylevää heikompiin kohdistuvaa valloitustaan. Uskonnot mukana jopa yllyttäen RAISKAAMISEEN muun perheen läsnäollessa. Että ovatko suurvallat tulleet suurvalloiksi ilman raiskaamista varastamista ja valehtelua? Miksei Viro ole SUURVALTA?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      54
      3116
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2934
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2820
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2638
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2538
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2520
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2291
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2178
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe