Itse olen vähän niin kuin monitoimimies aina metsätyömiehestä alkaen. Olisikohan Lieksassa tilaa ja töitä lapsiperheelle?
Naisystävä sai lähihoitajan pestin Lieksasta
54
547
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tule, ei ole töitä lieksalaisillekaan.
- Anonyymi
Metsuri! Se on metsuri, ei metsätyömies. Sinä tuskin olet tälle alalle koulua käynyt, saati yhtään leimikkoa hakannut.
T. Ammattiin koulutettu metsuri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Metsuri! Se on metsuri, ei metsätyömies. Sinä tuskin olet tälle alalle koulua käynyt, saati yhtään leimikkoa hakannut.
T. Ammattiin koulutettu metsuriVoi olla kouluttamaton itseoppinut metsurikin tai sahuri.
- Anonyymi
Täältä löytyy paljon hyvän elämän rakennuspalikoita sittarissa lnnkohtuu hyvä valikoima leekoja
- Anonyymi
Naisystäväni ja minä olemme heteroja ja toivomme samaa lapsista.
- Anonyymi
Juu, kyllä täällä heterous, raittius ja mielenterveys nopeasti karisee...
- Anonyymi
Vähän niin kuin monitoimimies...? Kaikkea kokeillut, mitään ei osaa.
Naisystävä ja...? Onko sinulla siis perhe ja lisäksi naisystävä? Muutatko naisystäväsi perässä Lieksaan, perheinesi.
Mitä vaimosi sanoo asiaan?
Vaikuttaa, että sinun kannattaisi muuttaa Lieksaan, jos et olisi jo Lieksassa ja ihan vaan tavallinen lieksalainen reppana.
- Anonyymi
No sehän o hyvä!
- Anonyymi
Tervetuloa Lieksaan. Kylä on rento karjalaiskylä missä on erilaisuudelle ja samanlaisuudelle on tilaa. Työtä tekeviä aktiivisia kyläläisiä kaivataan kaikkeen toimintaan.
- Anonyymi
Totta tosiaan, sitä "erilaisuutta" löytyy enemmän kuin riittävästi. Itseasiassa mitään normaalia ei lieksalaisissa taida ollakaan!😱 Rento myös tosiaankin, mutta kaukana karjalaiskylästä, vaan savolaisia puhetyyliä myöten. Melko rennosti nämä elämään suhtautuvat uuninpankolla päiviään viettäessä.
Se on rankka teko se jos joku suunnittelee paikkakunnalle muuttoa! - Anonyymi
Juu kyllä kaivataan, kun ei täällä sellaisia ole ennen nähtykään.
- Anonyymi
On varmaan ammattitaisille Lähihoitajile! Ei kouluttamattomille!
- Anonyymi
Gubbe o ammattitaitoinen varas!varokaa,naapurista lähteny kaikki!
- Anonyymi
Lieksassa tarvitaan tekijöitä useille eri aloille – aina bioteollisuudesta terveydenhuoltoon ja matkailusta elintarvikkeiden valmistukseen.
- Anonyymi
Lieksa on kiva paikka.
- Anonyymi
Kuten aloittaja huomannee kommentteja lukiessa, että vajaamielisyys on vallalla Lieksassa.
Muuta mieluummin jonnekin muualle, joka ei ole tällainen vajakkien avohoitola. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aloittaja huomannee kommentteja lukiessa, että vajaamielisyys on vallalla Lieksassa.
Muuta mieluummin jonnekin muualle, joka ei ole tällainen vajakkien avohoitola.Pääsenkö minäkin vajakkien avohoitolaan...?🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsenkö minäkin vajakkien avohoitolaan...?🙋♂️
Sinähän olet jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet jo.
Ei se itse sitä ymmärrä. On siinä tilassa!😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se itse sitä ymmärrä. On siinä tilassa!😱
Pääsenkö minäkin tilaan ymmärtämään...? 🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta mieluummin jonnekin muualle, joka ei ole tällainen vajakkien avohoitola.Tuskin elämäänsä kannattaa Lieksassa tuhlata vaikka työpaikka olisikin. Kylä on vähän joka suhteessa rapistumaan päin. Talot hajoaa pystyyn, laudat lyöty monen paikan ikkunoihin, kylä raitti on harmaa ja autio. Kaikki kynnelle kykenevät ja tolkuissa olevat muuttavat pois. Pikkusen yksinkertaiset juntit jäävät, joilla ei ole oikein muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Lieksa on tyydyttävä paikka elää ja kasvattaa lapset.
- Anonyymi
Lieksa pride- ja Kirkko pride ovat erittäin aktiivisia tapahtumia.
- Anonyymi
Saanko minäkin olla aktiiminen...?🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko minäkin olla aktiiminen...?🙋♂️
Aktiimisuutesi evätty, mutta laitetaan 3kk karenssia ☝️
- Anonyymi
Lieksa pride rules!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiimisuutesi evätty, mutta laitetaan 3kk karenssia ☝️
Mutta minulla on jo paljon karenssia...!🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minulla on jo paljon karenssia...!🙋♂️
Karenssia ei voi koskaan olla liikaa pistetään vaan tulemaan 👆
- Anonyymi
Saanko lainata naisystävääsi pariksi tunniksi vaikka lauantai-iltaisin?
Mitä sitä omaa hankkimaan, eikö siitä yhestä nyt riitä useammalle, tulee halvemmaksikin...- Anonyymi
No eipä se tyttö kyllä lieksan pankko-röllyköillä käytössä kuluisi, velliä korkeintaan laittaisivat keittämään ja kaljaa hakemaan poikien keskinäiseen saunailtaan.
- Anonyymi
Peräkammarinpojat sen verran miesten kanssa peuhanneet, ettei sukupuoliyhdynnästä naisen kanssa olisi pelkoa. Vanha äiti hoitaa vellin keittämisen. Pönäkkä poika on passivoitunut kammariin ja bemariparkkiin.
- Anonyymi
Haluaisin sukupuoliseen yhdyntään 🙋♀️
- Anonyymi
Anhaalijuhduntaa olisi tarjolla miehisessä seurassa...
T: Jatkis - Anonyymi
Tumputa ja käytä mielikuvitusta.
- Anonyymi
Onko siellä Lieksassa heteroille suunnattuja tapahtumia?
- Anonyymi
Ei oo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo.
Kumma kun pelkkiä homo pride juttuja.
- Anonyymi
Täytyy sitten harkita uudelleen Lieksaan muuttamista. Emme halua lapsia pelkästään pride juttujen vaikutuspiiriin.
- Anonyymi
Mielipiteitä on monia ja näin paluumuuttajana voin sanoa sen että olisi pitänyt etelässä pysyä töiden äärellä. Taloa täältä ei kannata ostaa koska omiaan ei pois saa kun mitta täyttyy ja kyty pois muuttoon kasvaa. Vasta oli paikallislehdessä maininta miten työttömien määrä kasvanut. Jos asukasluku on 10009 ja miettii että työttömiä hieman yli 700 niin montako prosenttia tämä on työikäisistä? Eläkeläisiä täällä jo rutkasti. Eli jos tänne muuttaa ja jää työttömäksi niin pois muutto on vain ainut suunta uusiin töihin ei pääse ellei täytä kriteereitä että kaupungille pääsisi töihin. Sinnekkin pitää melkein olla tradenomin paperit jotta pääsee puistoon haravoimaan. Ellet sitten ole sukua jollekkin päällikkötasolle niin suojatyöpaikka taattu.
- Anonyymi
Lieksassa nepotismia ja sisäsiittoisuutta riittää.
- Anonyymi
Työelämässä ei vain pärjää jos ei ole sisäsiittoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työelämässä ei vain pärjää jos ei ole sisäsiittoinen.
Tämä siis koskee Lieksaa. Muualla tehtävät laitetaan julkiseen hakuun ja suuri määrä hakijoita haastatellaan, laitetaan paremmuusjärjestykseen koulutuksen, työkokemuksen ja haastattelumenestyksen perusteella. Työelämässä muualla on työrauha.
- Anonyymi
Saanko minäkin siittää sisällä...?🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis koskee Lieksaa. Muualla tehtävät laitetaan julkiseen hakuun ja suuri määrä hakijoita haastatellaan, laitetaan paremmuusjärjestykseen koulutuksen, työkokemuksen ja haastattelumenestyksen perusteella. Työelämässä muualla on työrauha.
Vetää sanattomaksi. Mutta näin se menee.
- Anonyymi
Lieksa on riskipaikka ottaa työpaikka vastaan. Sen verran epämääräistä käyttäytymistä kautta linjan.
- Anonyymi
Riski sinänsä. Sen verran omituista ja kateellista porukkaa. Esimiehiä myöten. Mielin kielin lirkutellaan töihin ja lopulta kun nimi siinä paperissa ja työt alkaa niin muutamaa viikkoa myöhemmin huomaa sen esimiesten ylimielisen asenteen tai työkaverien selkäänpuukotuksen jos on vähänkin parempi. Tässä kylässä on väärin jos vähänkin menee jokin asia hyvin. Kateellista ja ylimielistä sakkia.
- Anonyymi
Lieksan omintakeiset lainalaisuudet voivat olla muualta tulleille vaarallisia.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut naisystäväsi pinpistä...
- Anonyymi
Lieksassa on melko paljon häiriintynyttä porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Ei kai 70% asukkaista ole vielä paljoa?🤔
- Anonyymi
Moniongelmaiset sairastuttavat ympärillä olijat.
- Anonyymi
Miksi nakilla ei ole sukkia? Koska ne ovat makkaralla.
Mitä eroa on mustilla ja vihreillä oliiveilla? Musti on koira.
Mikä on kirkasta ja haisee pahalle? Kirkan kakka.
Mitä astronautti sanoi kuussa, kun luuranko tuli vastaan? Mitä kuuluu!
Mitä orava sanoi aasille? Pistaasipähkinä.
Mitä Jeesus sanoi, kun sai joululahjaksi sukset? Jee, sukset!
Mistä tietää, että jääkaapissa on jääteetä? Sen vain ice tea.
Miltä surulliset joutsenet näyttävät? Kurjilta.
Mikä on oranssi ja asuu metsässä, mutta ei ole kettu? No onhan se kettu - AnonyymiUUSI
Olisin kiinnostunut tunkemaan sibuliteemakkarapötkön 700g kokoisen pibbelini aloittajan naisystävän pinppiin. En pyydä paljoa , skermaa tulee vain 0,7 lidraa...
- AnonyymiUUSI
BMW
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089047
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265608- 544690
- 914588
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631