kaupasta. Järkyttävää. Tämä on vihervasemmistolle voitto Suomessa .paljon peltoa mutta vain osaa saa ja kannattaa viljellä. Jos minä olisin kansanedustaja, Suomi voisi myydäkin lihaa, tomaatteja ,vkita ym ulkomaille Surullista kun tänne ei saa kirjoittaa mitä haluaisi.
Nausan lihaa ei saanut enää
18
103
Vastaukset
- Anonyymi
Syimen pitää erota Pariisin Ilmasto sopimuksesta.
- Anonyymi
Aloittaja haluaisi siis meidän muiden maksavan vielä enemmän tukiaisia viljelijöille. En ole vihervassari, mutta en ymmärrä miksi oikeisto haluaa tukea kannattamatonta toimintaa verovaroilla. Ilmankos Purra ottaa valtavia lainoja.
- Anonyymi
virolaisia tomaattiviljelmillä töissä 🤔
- Anonyymi
mihin hintaan tuotat ilman tukia ?
Nausan 😹👍
- Anonyymi
Tomaatteja, niitä tuontiöljyllä kasvihuoneissa kasvatettuja?
- Anonyymi
Suomesta puuttuu oikeasti isänmaallinen puolue joka ajaa Suomen ja suomalaisten etua ja jolle o tärkeää saada Suomi pois eusta noin kymmenen vuoden aikana . Pelkkä ksuppliitto riittää Ja joka ei lisään nimessä hy äjsy tulonsiirtoja ulkomaille.
- Anonyymi
Sinimusta ei osaa kirjoittaakaan ilman virheitä. Vai olisiko tuo Pietarissa kirjoitettu?
- Anonyymi
Pitääpä kai muistuttaa, että älä äänestä eduskuntapuolueita seuravissa vaaleissa, koska et silloin voi syyttää edellistä hallitusta.
- Anonyymi
Nausa on naudan ja sian risteytys. Siitä saa sikanauta jauhelihaa.
- Anonyymi
Kun niitä minkkejä kovasti tuetaan, voisko niistä tehä jauhelihaa?
- Anonyymi
Eipä tuota muutakaan lihaa enää kaupoissa juuri näy. Olisi joskus kiva valmistaa jotain liharuokaa, mutta ne on raavittu puhtaiksi, tasakokoisiksi paloiksi, jos niitä edes on. On ihmeellistä, kun lihan syöntikin kielletään.
- Anonyymi
miten ruoka tullaan korvaamaan keinolihalla,
- Anonyymi
Koira/kissatarhat peliin 😛
- Anonyymi
No mitä sitten ei meillä ole enään varaa naudanlihaankaan .purra on viher vege vidut välittää lihansyöjistä .siinä nyt nurmikko kasvaa kilpaile siinä idolisikanssa Vegeruuasta pupujenkanssa. Sitä saa mitä tilas. Vai tilasitko minä en petettiin TOOSI ISOSTI!!
- Anonyymi
Etsin hyvin varustetusta ruokakaupasta valmiiksi pakattuja naudanlihaleikkeleitä. Ei tälläkään kertaa ollut!
- Anonyymi
Suomalaiset elintarvikkeet eivät kelpaa ulkomaille huonon laadun takia. Eiköhän tämäkin lihan puute ongelma ole ihan kokoomuksesta lähtöisin. Kokoomus säästää tuotantokustannuksia kun ei tuoteta mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865