No nythän tulee tekstiä, herranen aika

Anonyymi-ap

IS -Yle: Kaisa Juuson avustaja haukkui tukien saajat: “Olette ansainneet köyhyytenne”
Talson mukaan tukia odottavat ihmiset ovat “luusereita, jotka ovat köyhyyden ansainneet”

Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) eduskunta-avustaja Mikko Talso kuvaili yhteiskunnan tukia odottavia ihmisiä värikkäällä kielellä, uutisoi Yle.

Näin Talso kommentoi Puhetta Vaasasta -ryhmässä noin viikko sitten:

– Kukaan ei Suomessa kuole nälkään, siitä pitää Kela huolen. Jos ei ruokaa saa, niin se on ihan omaa tyhmyyttä!!! Sanon tämän siksi, että te luuserit, jotka odotatte tukianne käsi pitkällä ilman, että nostatte persettänne siitä tuolista, niin olette ansainneet köyhyytenne.

Ilta-Sanomat ei tavoittanut Talsoa tai Kaisa Juusoa kommentoimaan lukuisista yrityksistä huolimatta.
Ylen perjantai-iltapäivänä julkaistun jutun mukaan Talso kuitenkin seisoo edelleen kirjoituksensa takana.

– Tuo on ihan totta, vaikka onhan tuo karkeasti sanottu. Mutta Suomessa on paljon ideologisesti työttömiä ja tiedän paljon sellaisia, jotka eivät halua mennä töihin, Talso kommentoi Ylelle.

PIENTÄ RAJAA sentään mitä eduskunnasta huudetaan... ohhoh... että semmosia...

31

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta on avustaja itse työttömänä!!!! Yeeessss... haukku osui omaan nilkkaan...heheeee... tuollasia huijareita siellä edeuskunnassa lorvii..

• Anonyymi
        UUSI

Eihän hän kuitenkaan sinua haukkunut koska et ole köyhä. Miljoonat, mersut, flyygeli, mökki laitureineen ja kuluneella viikolla käteisellä maksettu aittakin saapui.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän hän kuitenkaan sinua haukkunut koska et ole köyhä. Miljoonat, mersut, flyygeli, mökki laitureineen ja kuluneella viikolla käteisellä maksettu aittakin saapui.

No ei, ja sehän pitää itse tiedostaa kehen haukku aina osuu.
        Olen monesti sanonut, että olen aina heikomman puolella, puhun heidän puolestaan, en ole niin itsekäs, että jos itse pärjään että alkaisin mollaamaan heitä jotka eivät pärjää.

En ole niin itsekäs kuin tuo juuson kamu, juuso itse on myös osamaaton ja ammattitaidoton hoitamaan tehtäviään.

Jännää odotella ensiviikon torstaita kun tulee edeuskunnan kyselytunti, miten juuso puolustaa kamuaan ja miten vastaa kyselyihin, niitä varmaan nyt satelee juusolle, juuso parka, joka ei itsekkään osaa, eduskunnan huonoin ministeri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, ja sehän pitää itse tiedostaa kehen haukku aina osuu.
        Olen monesti sanonut, että olen aina heikomman puolella, puhun heidän puolestaan, en ole niin itsekäs, että jos itse pärjään että alkaisin mollaamaan heitä jotka eivät pärjää.

En ole niin itsekäs kuin tuo juuson kamu, juuso itse on myös osamaaton ja ammattitaidoton hoitamaan tehtäviään.

Jännää odotella ensiviikon torstaita kun tulee edeuskunnan kyselytunti, miten juuso puolustaa kamuaan ja miten vastaa kyselyihin, niitä varmaan nyt satelee juusolle, juuso parka, joka ei itsekkään osaa, eduskunnan huonoin ministeri.

Jotenkin tuntuu tutulta. Itsellä ei ole hätää, paitsi nuorten puolesta ja maailman!
        Ylimielisten empatiankyvyttämien pään aukomiset ovat nykyaikaa. Niihin ei saisi tottua!

Mikä tää avustaja on, joka vihaa tuensaajia? Onko joku 'pappa betalar' tyyppi, joka ei yhteiskunnalta halua edes koulutusta tai terveydenhuoltoa. Kunhan itselle riittää.

• Anonyymi

Onhan se kivuliasta kuulla totuuksia. Ei voi katsos olla rikas ja tukien varassa. Lisää helpotuksia työntekijöille. He ovat palkkansa ansainneet.

• Anonyymi

Hmm. Keskituloisille 20 euroa. Onhan sekin rahaa. Kiitos!

En sillä hekseleitä paukuttelisi ministerinä, jonka verohelpotus on yli 5000 euroa!

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän sen tiedät, kun osaat siihen näköjään vastatakin. Katsos vaan... heheee... ei voi olla noin tyhmä ette näe itse miten työllisiä kuritetaan ja se on sinusta ihan oikein. Niin minustakin, vain sinun osaltasi. Mikäli nyt edes olet duunissa, epäilen, kunhan provoot.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen tiedät, kun osaat siihen näköjään vastatakin. Katsos vaan... heheee... ei voi olla noin tyhmä ette näe itse miten työllisiä kuritetaan ja se on sinusta ihan oikein. Niin minustakin, vain sinun osaltasi. Mikäli nyt edes olet duunissa, epäilen, kunhan provoot.

Täällä ei provoa juuri kukaan muu kuin sinä. Häpeäisit jos osaisit vanha juoppo. Köyhänä kirjoittelet humalassa hörönlöröä kuinka hyvin sinulla menee vaikka tiukkaa tekee pärjäätkö edes viinoissa seuraavaan eläkepäivääsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei provoa juuri kukaan muu kuin sinä. Häpeäisit jos osaisit vanha juoppo. Köyhänä kirjoittelet humalassa hörönlöröä kuinka hyvin sinulla menee vaikka tiukkaa tekee pärjäätkö edes viinoissa seuraavaan eläkepäivääsi.

No just, aas provoot, et vaan tajua ja ymmärrä sitä itse. Sinulta puuttuu keskustelutaito täysin, halveksit ja huutelet mitä sattuu jokaista täällä, mutta itse asiasta et sano mitään. Sinun mielestä kaikki ovat juoppoja, mielenvikaisia, laiskoja ym ym... kuten tuostakin teksitäsi nyt taas tulee ilmi, arvostelet minun elämääni ja kuvittelet kaikenmoista, vaikket tiedä ethän tunne minua, silti kerrot mitä mulle kuuluu ja mitä teen????? Se on provoomista.

Itse asia on sulta kadoksissa, arvailet ja keksit tarinaa mitä kirjoittaja tekkee ja mitä hällle kuuluu, ihmiselle josta et tiedä mitään.... hm, laittaa miettimään millainen oelt itse.

• Anonyymi

Voiko Herra Talso osoittaa työnantajan joka palkkaa kokopäiväisesti, toistaiseksi voimassa olevalla työsopimuksella, täydellä viikkotunneilla, oikealla palkalla, oikeaan ja normaaliin työpaikkaan, joka vastaa hakijan koulutusta ja noudattaa työlakia?
      Onko mahdollista?

• Anonyymi

No jopas oli tollo tyyppi. Myös tuo ministeri on aivan pihalla. Kuten Perssut on!

Persu saksija ei tajua että on kokoomuksen sätkynukke jonka lankoja rikkaat porvarit vetelee. Menee onnessaan Saksaan naksutelken poseeraamaan lehtiin ja kuvittelee olevansa Ratchet. Tekee la likasen työn.

Lopun ikäänsä Suomen vihatuimpia tyyppejä. Ja ihan syystä. Taustalla kokkari ukot nauraa partaansa.

Kansa ei nouse tarpeeksi rajusti vastustamaan leikkauksia ja äänestelee edelleen kokkareita jotka tuhoo tän maan.

Nyt tulee lisää nälkäisiä kun pienimpiä eläkkeitä leikataan. Sillä jäädytys on sama kun leikkaus.

• Anonyymi

Kukaan ei kai kuole nälkään. Janoon voi kuolla ihan kotiinsa vanhus, jolle ei ole hoitoa.
      Talso ei piittaa- on kohtalonsa ansainnut!

• Anonyymi

Tottahan hän puhui

• Anonyymi
        UUSI

Oho, omatuntosiko pisti sinua???? Olet siis työtön jotta voit kerätä kelan rahat!!!!! Mitä sinun on siis tehtävä että alat itsse teinaa omat rahat, kun nyt hokasit että sinä teet juuri noin että olet laiska ja keräät kelan rahaa????? Hohhoooo, omatunto on joskus vekkuli ja iskee...

• Anonyymi
        UUSI

Sinuun siis kolahti, no nyt voit alkaa korjaamaan toimintaasi jos tunnistat siitä itsesi.

• Anonyymi

Työtä tekeviä haukutaan, työttömiä haukutaan, mikä ihme sitten ettei päästä eteenpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Ylimieliset, olevinaan herrakansaa, ovat puikoissa.
      Me katsellaan. Ja hihitellään.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä Talso saattoi nyt antaa persuille sen armonlaukauksen! Ja hyvä niin.
      Persut on turha ja tarpeeton puolue.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän tuo avustajallakaan varmaan ole ollut tuollainen ajatusmaailma, mutta tuollaseksi tullaan kun on ylisuuri palkka, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista lähes kaikesta , ja turhastakin, joka tuollakin varmaan on. Raha antaa valtaa ja tekee ihmisestä ylimielisen. Sen näkee orposta ja purrasta ja muista eduskuntalaisiista, valehtelivat ja nyt pääsivät sen avulla eduskuntaan. Mieli muuttui heti.

• Anonyymi
      UUSI

Enemmistö on tuota mieltä.

• Anonyymi
        UUSI

Niin ne provoilijat, jotka on aina sitä mieltä mikä saattaisi suututtaa eniten ihmisiä. Ei ne oikeesti niin ajatele, vaan ovat tahlteen riidan hakuisia.

Riitaisaa keskusteluahan tuo juuson avustajakin hakee, siksi kirjoitti tuhon sävyyn,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ne provoilijat, jotka on aina sitä mieltä mikä saattaisi suututtaa eniten ihmisiä. Ei ne oikeesti niin ajatele, vaan ovat tahlteen riidan hakuisia.

Riitaisaa keskusteluahan tuo juuson avustajakin hakee, siksi kirjoitti tuhon sävyyn,

Eli enemmistö on siis provoilijoita mielestäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli enemmistö on siis provoilijoita mielestäsi.

Kaikki ne jotka haluavat vaan riitaa haastaa tahalteen ja itse tietäen että niin tekevät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ne jotka haluavat vaan riitaa haastaa tahalteen ja itse tietäen että niin tekevät.

Eli sinulle rapajuopolle kaikki eriävät mielipiteet ovat riidan haastamista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinulle rapajuopolle kaikki eriävät mielipiteet ovat riidan haastamista?

Voi sua, hellanlettas kun sinnuu nyt harmittaa joku asia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua, hellanlettas kun sinnuu nyt harmittaa joku asia.

Ota ryyppy niin helpottaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ryyppy niin helpottaa

Viinakortti on varma, kun ei osaa keskustella ja haluaa provota. Vanha juttu, mutta sinun tapauksessasi ainoa asia jonka osaat.

• Anonyymi
      UUSI

Onhan se nyt peräti merkillistä, että TOTUUTTA ei saisi sanoa ääneen.
      Täällä jotkut vasuriräksyttäjät vinkuvat aina lisää tukia, mutta eivät
      tekisi itse mitään toimia, millä yhteikunta pysyisi pystyssä.
      Ei tämä ole mikään kolhoosi, missä valtio maksaa kaiken, vaan jokaisen
      pitää tuottaa jotakin tulosta, millä yhteiskuntaa ylläpidetään.
      Jos tuottoa ei synny tarpeeksi, niin kuluja on roimasti karsittava ja
      ensiksi pitääkin leikata kaikenlaisia tukiaisia ja avustuksia sekä pitää
      karsia kulttuurin ylläpitokuluja.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka niin on sanut ettei totutta saa sanoa? Sinäkin ymmärrät tai ainakin pitäisi ymmärtää, miten puhutaan ihmiselle ja miten pistäisi keskustella.

Tuo juuson avustajan tapa sanoa asia on provousta ja pelkkää omaa pahaa oloa ja katkeruutta. Asiasta voi keksutella ja pitääkin sanoa totuus mikä kellekin on totuus, mutta ei sitä huolla tavoin sanota kenellekkään. Kauniimpiakin tapoja on.

Mistäs jos sanoisin sulle että: sinä olet kauhea juoppo ja riidanhaluinen apina! Kun että sanoisin, että sinä ole alkoholisti ja aina haluat riidellä ja tapella, että miksi niin teet??? Siinä on eroa.

• Anonyymi
        UUSI

Missä se on kielletty? Onko se räksyttämistä jos vaatii totuutta?

Ymmärrätkö sinä totuuden puhumisen ihmisten haukkumisena? Aika outo olet sinäkin. Lapsellista.
        Eduskuntahan juuri valehtelee ja puhuu paskaa aina, sieltä ne tuollaset ihmiset tulevat ja siellä ne oppii että heidän totuus on ihmisten haukkumista pas.. ja pers...jöiksi. Ei se omena kauas puusta putoa.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe