IS -Yle: Kaisa Juuson avustaja haukkui tukien saajat: “Olette ansainneet köyhyytenne”
Talson mukaan tukia odottavat ihmiset ovat “luusereita, jotka ovat köyhyyden ansainneet”
Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) eduskunta-avustaja Mikko Talso kuvaili yhteiskunnan tukia odottavia ihmisiä värikkäällä kielellä, uutisoi Yle.
Näin Talso kommentoi Puhetta Vaasasta -ryhmässä noin viikko sitten:
– Kukaan ei Suomessa kuole nälkään, siitä pitää Kela huolen. Jos ei ruokaa saa, niin se on ihan omaa tyhmyyttä!!! Sanon tämän siksi, että te luuserit, jotka odotatte tukianne käsi pitkällä ilman, että nostatte persettänne siitä tuolista, niin olette ansainneet köyhyytenne.
Ilta-Sanomat ei tavoittanut Talsoa tai Kaisa Juusoa kommentoimaan lukuisista yrityksistä huolimatta.
Ylen perjantai-iltapäivänä julkaistun jutun mukaan Talso kuitenkin seisoo edelleen kirjoituksensa takana.
– Tuo on ihan totta, vaikka onhan tuo karkeasti sanottu. Mutta Suomessa on paljon ideologisesti työttömiä ja tiedän paljon sellaisia, jotka eivät halua mennä töihin, Talso kommentoi Ylelle.
PIENTÄ RAJAA sentään mitä eduskunnasta huudetaan... ohhoh... että semmosia...
No nythän tulee tekstiä, herranen aika
60
433
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta on avustaja itse työttömänä!!!! Yeeessss... haukku osui omaan nilkkaan...heheeee... tuollasia huijareita siellä edeuskunnassa lorvii..
- Anonyymi
Eihän hän kuitenkaan sinua haukkunut koska et ole köyhä. Miljoonat, mersut, flyygeli, mökki laitureineen ja kuluneella viikolla käteisellä maksettu aittakin saapui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän hän kuitenkaan sinua haukkunut koska et ole köyhä. Miljoonat, mersut, flyygeli, mökki laitureineen ja kuluneella viikolla käteisellä maksettu aittakin saapui.
No ei, ja sehän pitää itse tiedostaa kehen haukku aina osuu.
Olen monesti sanonut, että olen aina heikomman puolella, puhun heidän puolestaan, en ole niin itsekäs, että jos itse pärjään että alkaisin mollaamaan heitä jotka eivät pärjää.
En ole niin itsekäs kuin tuo juuson kamu, juuso itse on myös osamaaton ja ammattitaidoton hoitamaan tehtäviään.
Jännää odotella ensiviikon torstaita kun tulee edeuskunnan kyselytunti, miten juuso puolustaa kamuaan ja miten vastaa kyselyihin, niitä varmaan nyt satelee juusolle, juuso parka, joka ei itsekkään osaa, eduskunnan huonoin ministeri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, ja sehän pitää itse tiedostaa kehen haukku aina osuu.
Olen monesti sanonut, että olen aina heikomman puolella, puhun heidän puolestaan, en ole niin itsekäs, että jos itse pärjään että alkaisin mollaamaan heitä jotka eivät pärjää.
En ole niin itsekäs kuin tuo juuson kamu, juuso itse on myös osamaaton ja ammattitaidoton hoitamaan tehtäviään.
Jännää odotella ensiviikon torstaita kun tulee edeuskunnan kyselytunti, miten juuso puolustaa kamuaan ja miten vastaa kyselyihin, niitä varmaan nyt satelee juusolle, juuso parka, joka ei itsekkään osaa, eduskunnan huonoin ministeri.Jotenkin tuntuu tutulta. Itsellä ei ole hätää, paitsi nuorten puolesta ja maailman!
Ylimielisten empatiankyvyttämien pään aukomiset ovat nykyaikaa. Niihin ei saisi tottua!
Mikä tää avustaja on, joka vihaa tuensaajia? Onko joku 'pappa betalar' tyyppi, joka ei yhteiskunnalta halua edes koulutusta tai terveydenhuoltoa. Kunhan itselle riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersuko on miljoonan tienaavan merkki? Päinvastoin (muista tämä), ne kellä oikeasti on, ajelee vanhoilla ritsoilla. Ovat velattomia, kulkevat ei muotikuteissa jne..
Vanha kaupunkilegenda kulkee, saattaa olla tottakin, äijä meni Vehoon. Ei tultu edes palvelemaan, kun oli rähjäsen näkönen, ukko siinä yritti saada myyjää keskustelemaan, nenäänsä vain nyrpistelivät. No ukko otti ja lähti, meni viereiseen liikkeeseen ja huristi ulos upouudella autolla. Erdumyyjät kyttäs ikkunassa naamat norsun v***la. Yks meni kysäseen naapurista, miten te sille spurgulle auton myitte? Äijä löi rahat tiskiin, miksei olis myyty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersuko on miljoonan tienaavan merkki? Päinvastoin (muista tämä), ne kellä oikeasti on, ajelee vanhoilla ritsoilla. Ovat velattomia, kulkevat ei muotikuteissa jne..
Vanha kaupunkilegenda kulkee, saattaa olla tottakin, äijä meni Vehoon. Ei tultu edes palvelemaan, kun oli rähjäsen näkönen, ukko siinä yritti saada myyjää keskustelemaan, nenäänsä vain nyrpistelivät. No ukko otti ja lähti, meni viereiseen liikkeeseen ja huristi ulos upouudella autolla. Erdumyyjät kyttäs ikkunassa naamat norsun v***la. Yks meni kysäseen naapurista, miten te sille spurgulle auton myitte? Äijä löi rahat tiskiin, miksei olis myyty?Ei hänellä ole tienestit kuin työmarkkinatuki tai eläke ja muut kelan etuudet, miljoonat on peritty ajat sitten.
- Anonyymi
Onhan se kivuliasta kuulla totuuksia. Ei voi katsos olla rikas ja tukien varassa. Lisää helpotuksia työntekijöille. He ovat palkkansa ansainneet.
- Anonyymi
Hmm. Keskituloisille 20 euroa. Onhan sekin rahaa. Kiitos!
En sillä hekseleitä paukuttelisi ministerinä, jonka verohelpotus on yli 5000 euroa! - Anonyymi
Sinähän sen tiedät, kun osaat siihen näköjään vastatakin. Katsos vaan... heheee... ei voi olla noin tyhmä ette näe itse miten työllisiä kuritetaan ja se on sinusta ihan oikein. Niin minustakin, vain sinun osaltasi. Mikäli nyt edes olet duunissa, epäilen, kunhan provoot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, kun osaat siihen näköjään vastatakin. Katsos vaan... heheee... ei voi olla noin tyhmä ette näe itse miten työllisiä kuritetaan ja se on sinusta ihan oikein. Niin minustakin, vain sinun osaltasi. Mikäli nyt edes olet duunissa, epäilen, kunhan provoot.
Täällä ei provoa juuri kukaan muu kuin sinä. Häpeäisit jos osaisit vanha juoppo. Köyhänä kirjoittelet humalassa hörönlöröä kuinka hyvin sinulla menee vaikka tiukkaa tekee pärjäätkö edes viinoissa seuraavaan eläkepäivääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei provoa juuri kukaan muu kuin sinä. Häpeäisit jos osaisit vanha juoppo. Köyhänä kirjoittelet humalassa hörönlöröä kuinka hyvin sinulla menee vaikka tiukkaa tekee pärjäätkö edes viinoissa seuraavaan eläkepäivääsi.
No just, aas provoot, et vaan tajua ja ymmärrä sitä itse. Sinulta puuttuu keskustelutaito täysin, halveksit ja huutelet mitä sattuu jokaista täällä, mutta itse asiasta et sano mitään. Sinun mielestä kaikki ovat juoppoja, mielenvikaisia, laiskoja ym ym... kuten tuostakin teksitäsi nyt taas tulee ilmi, arvostelet minun elämääni ja kuvittelet kaikenmoista, vaikket tiedä ethän tunne minua, silti kerrot mitä mulle kuuluu ja mitä teen????? Se on provoomista.
Itse asia on sulta kadoksissa, arvailet ja keksit tarinaa mitä kirjoittaja tekkee ja mitä hällle kuuluu, ihmiselle josta et tiedä mitään.... hm, laittaa miettimään millainen oelt itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Keskituloisille 20 euroa. Onhan sekin rahaa. Kiitos!
En sillä hekseleitä paukuttelisi ministerinä, jonka verohelpotus on yli 5000 euroa!Vähän niinko vappusatanen. Keillehän se meni? Bensarahatkin piti kilahtaa tilille. Ei ole vielä näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän niinko vappusatanen. Keillehän se meni? Bensarahatkin piti kilahtaa tilille. Ei ole vielä näkynyt.
Sairaanhoitajille pit tulla 500 e lisää liksaa yli kymmenen vuotta sitten, vielä ei oo näkyny. Hidas on kulku rahalla. Ministereille itselleen rahaa tulee ettei he huomaakkaan sitä.
- Anonyymi
Voiko Herra Talso osoittaa työnantajan joka palkkaa kokopäiväisesti, toistaiseksi voimassa olevalla työsopimuksella, täydellä viikkotunneilla, oikealla palkalla, oikeaan ja normaaliin työpaikkaan, joka vastaa hakijan koulutusta ja noudattaa työlakia?
Onko mahdollista?- Anonyymi
Ja se "oikea palkka" pitää tietenkin olla johtajatasoa, muutenhan on kyse orjatyöstä!
Se kai oli asian ydin!
- Anonyymi
No jopas oli tollo tyyppi. Myös tuo ministeri on aivan pihalla. Kuten Perssut on!
Persu saksija ei tajua että on kokoomuksen sätkynukke jonka lankoja rikkaat porvarit vetelee. Menee onnessaan Saksaan naksutelken poseeraamaan lehtiin ja kuvittelee olevansa Ratchet. Tekee la likasen työn.
Lopun ikäänsä Suomen vihatuimpia tyyppejä. Ja ihan syystä. Taustalla kokkari ukot nauraa partaansa.
Kansa ei nouse tarpeeksi rajusti vastustamaan leikkauksia ja äänestelee edelleen kokkareita jotka tuhoo tän maan.
Nyt tulee lisää nälkäisiä kun pienimpiä eläkkeitä leikataan. Sillä jäädytys on sama kun leikkaus.- Anonyymi
kansanedustajat on suurinosa samaa mieltä.
Työttömät, sairaat, eläkeläiset uuniin saksan tapaan.
- Anonyymi
Kukaan ei kai kuole nälkään. Janoon voi kuolla ihan kotiinsa vanhus, jolle ei ole hoitoa.
Talso ei piittaa- on kohtalonsa ansainnut! - Anonyymi
Tottahan hän puhui
- Anonyymi
Oho, omatuntosiko pisti sinua???? Olet siis työtön jotta voit kerätä kelan rahat!!!!! Mitä sinun on siis tehtävä että alat itsse teinaa omat rahat, kun nyt hokasit että sinä teet juuri noin että olet laiska ja keräät kelan rahaa????? Hohhoooo, omatunto on joskus vekkuli ja iskee...
- Anonyymi
Sinuun siis kolahti, no nyt voit alkaa korjaamaan toimintaasi jos tunnistat siitä itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, omatuntosiko pisti sinua???? Olet siis työtön jotta voit kerätä kelan rahat!!!!! Mitä sinun on siis tehtävä että alat itsse teinaa omat rahat, kun nyt hokasit että sinä teet juuri noin että olet laiska ja keräät kelan rahaa????? Hohhoooo, omatunto on joskus vekkuli ja iskee...
Eikö sinua minkinrehua todellakaan kyllästytä omat sairaat länkytyksesi?
- Anonyymi
Työtä tekeviä haukutaan, työttömiä haukutaan, mikä ihme sitten ettei päästä eteenpäin.
- Anonyymi
Ylimieliset, olevinaan herrakansaa, ovat puikoissa.
Me katsellaan. Ja hihitellään. - Anonyymi
Tämä Talso saattoi nyt antaa persuille sen armonlaukauksen! Ja hyvä niin.
Persut on turha ja tarpeeton puolue. - Anonyymi
Eihän tuo avustajallakaan varmaan ole ollut tuollainen ajatusmaailma, mutta tuollaseksi tullaan kun on ylisuuri palkka, ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista lähes kaikesta , ja turhastakin, joka tuollakin varmaan on. Raha antaa valtaa ja tekee ihmisestä ylimielisen. Sen näkee orposta ja purrasta ja muista eduskuntalaisiista, valehtelivat ja nyt pääsivät sen avulla eduskuntaan. Mieli muuttui heti.
- Anonyymi
Enemmistö on tuota mieltä.
- Anonyymi
Niin ne provoilijat, jotka on aina sitä mieltä mikä saattaisi suututtaa eniten ihmisiä. Ei ne oikeesti niin ajatele, vaan ovat tahlteen riidan hakuisia.
Riitaisaa keskusteluahan tuo juuson avustajakin hakee, siksi kirjoitti tuhon sävyyn, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne provoilijat, jotka on aina sitä mieltä mikä saattaisi suututtaa eniten ihmisiä. Ei ne oikeesti niin ajatele, vaan ovat tahlteen riidan hakuisia.
Riitaisaa keskusteluahan tuo juuson avustajakin hakee, siksi kirjoitti tuhon sävyyn,Eli enemmistö on siis provoilijoita mielestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli enemmistö on siis provoilijoita mielestäsi.
Kaikki ne jotka haluavat vaan riitaa haastaa tahalteen ja itse tietäen että niin tekevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ne jotka haluavat vaan riitaa haastaa tahalteen ja itse tietäen että niin tekevät.
Eli sinulle rapajuopolle kaikki eriävät mielipiteet ovat riidan haastamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulle rapajuopolle kaikki eriävät mielipiteet ovat riidan haastamista?
Voi sua, hellanlettas kun sinnuu nyt harmittaa joku asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua, hellanlettas kun sinnuu nyt harmittaa joku asia.
Ota ryyppy niin helpottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ryyppy niin helpottaa
Viinakortti on varma, kun ei osaa keskustella ja haluaa provota. Vanha juttu, mutta sinun tapauksessasi ainoa asia jonka osaat.
- Anonyymi
Onhan se nyt peräti merkillistä, että TOTUUTTA ei saisi sanoa ääneen.
Täällä jotkut vasuriräksyttäjät vinkuvat aina lisää tukia, mutta eivät
tekisi itse mitään toimia, millä yhteikunta pysyisi pystyssä.
Ei tämä ole mikään kolhoosi, missä valtio maksaa kaiken, vaan jokaisen
pitää tuottaa jotakin tulosta, millä yhteiskuntaa ylläpidetään.
Jos tuottoa ei synny tarpeeksi, niin kuluja on roimasti karsittava ja
ensiksi pitääkin leikata kaikenlaisia tukiaisia ja avustuksia sekä pitää
karsia kulttuurin ylläpitokuluja.- Anonyymi
Kuka niin on sanut ettei totutta saa sanoa? Sinäkin ymmärrät tai ainakin pitäisi ymmärtää, miten puhutaan ihmiselle ja miten pistäisi keskustella.
Tuo juuson avustajan tapa sanoa asia on provousta ja pelkkää omaa pahaa oloa ja katkeruutta. Asiasta voi keksutella ja pitääkin sanoa totuus mikä kellekin on totuus, mutta ei sitä huolla tavoin sanota kenellekkään. Kauniimpiakin tapoja on.
Mistäs jos sanoisin sulle että: sinä olet kauhea juoppo ja riidanhaluinen apina! Kun että sanoisin, että sinä ole alkoholisti ja aina haluat riidellä ja tapella, että miksi niin teet??? Siinä on eroa. - Anonyymi
Missä se on kielletty? Onko se räksyttämistä jos vaatii totuutta?
Ymmärrätkö sinä totuuden puhumisen ihmisten haukkumisena? Aika outo olet sinäkin. Lapsellista.
Eduskuntahan juuri valehtelee ja puhuu paskaa aina, sieltä ne tuollaset ihmiset tulevat ja siellä ne oppii että heidän totuus on ihmisten haukkumista pas.. ja pers...jöiksi. Ei se omena kauas puusta putoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se on kielletty? Onko se räksyttämistä jos vaatii totuutta?
Ymmärrätkö sinä totuuden puhumisen ihmisten haukkumisena? Aika outo olet sinäkin. Lapsellista.
Eduskuntahan juuri valehtelee ja puhuu paskaa aina, sieltä ne tuollaset ihmiset tulevat ja siellä ne oppii että heidän totuus on ihmisten haukkumista pas.. ja pers...jöiksi. Ei se omena kauas puusta putoa.Kumma että juuri sinä emävalehtelijana mesoat ja huudat totuuden nimeen🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma että juuri sinä emävalehtelijana mesoat ja huudat totuuden nimeen🤣
Sinulla on oikeus sanoa ja huutaa miten haluat, mutta se ei asiaa muuta siitä että provosoit kaikkein juttuja ja arvailet heidän elämää tietämättä heistä ketään. Se on omituista.
Se on kuin lasten satu, ensin kerrotaan tarina yhdelle ja sitten kun se viimeinen sen kuulee tarina on muuttunut täysin. Olet varmasti siitä ottanut oppia. Hyvä niin terapeuttista on sekin kun keksii tarinoita. Hauskinta on että me kaikki täällä ollaan valetelijoita, hulluja ym mitä vaan sinun mielestäsi.
Ei se mitään ne kuuluu mielen oireisiin ja et ole vielä saanut apua siihen. Harmi. No mutta me autamme sinua, joku ottaa aina kopin.
- Anonyymi
Piinaa ym vainoa on vaikea saada anteeksi koskaan https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011205879.html
- Anonyymi
Ihmettelen, miten eduskuntaan kerääntyy tuollasia ihmisiä? Joka ikinen päivä joku siellä olevista tekee taisanoo jotain karmasevaa, mitä ei normaalin ihmisen tuossa asemassa soisi tekevän ja kokevan.
Järkyttävää, että heitä ei koske samat säännöt kuin muita kansalaisia, he voivat tehdä mitä tahtoo ja pahoittelevat vaan asiaa ja se on sillä sipuli.
Raha sokaisee ihmisen ja kuvittelee että kaikki on sallittua. Ihmettelen myös sitä, että osa kansasa vielä suosii heidän tekojaan ja ÄÄNESTÄÄ!!!! Voi luoja!!! Ei iheme ttä tuollanen meininki jatkuu kun osa kansasta antaa siihen valtakirjan. En voi käsittää.
Sieltä löytyy kaikki asiat jotka viittaavat vähän tai paljon rikollisuuteen ja petturuuteen.
Ja eduskunnan ptiäisi olla kansanedustajia, ja koko kansan asioita ajava.
Eduskuntatalon pitäisi olla KANSANPETOSLAITOS. - Anonyymi
Ne, jotka eivät tee mitään elinolojensa parantamiseksi, vaikertavat eniten.
yhteiskunnan pitäisi tehdä kaikki heidän eteensä ja antaa vielä runsaasti
rahaa täeveltäväksi. Itse ei tarvitsisi tehdä mitään vaan kaikki valtiolta.
Sehän on niitä sosialismin kantavia aatteita. ne ei vaan johda mihinkään,- Anonyymi
Näyttää iltä että ne jotka ovat ns töissä vaikertavat vielä enempi ja ovat katkeria heille jotka ei tee töitä, sieltäorjatyöstä ne vaikertamiset tulevat joka ikinen päivä.
Eihän työ takaa hyvää elämää, 9 e et palhemmin elä ellet saa kelasta rahaa lisää. Surullista on se että yleisesti kuvitellaan että työ on se tärkein ihmisen asia , ei mitään väliä saatko palkkaa vai et, kunhan on työ?????? Ehkä se oli ennen, mutta ei ole enää.
Monet elävät hyvää elämää ilman töitä, onneksi. Ja sille ns työlliset ovat katkeria. Oma on heidän vika joka on töihin menneet, oma on tie ja valinta.
Jokatapauksessa vaikka olet töissä, tarviit kelan apuja, et palkallasi päjrää enää, joten soisi suun menevän suppuun moisesta vertaamisesta. Työ ei suomessa enää kannata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää iltä että ne jotka ovat ns töissä vaikertavat vielä enempi ja ovat katkeria heille jotka ei tee töitä, sieltäorjatyöstä ne vaikertamiset tulevat joka ikinen päivä.
Eihän työ takaa hyvää elämää, 9 e et palhemmin elä ellet saa kelasta rahaa lisää. Surullista on se että yleisesti kuvitellaan että työ on se tärkein ihmisen asia , ei mitään väliä saatko palkkaa vai et, kunhan on työ?????? Ehkä se oli ennen, mutta ei ole enää.
Monet elävät hyvää elämää ilman töitä, onneksi. Ja sille ns työlliset ovat katkeria. Oma on heidän vika joka on töihin menneet, oma on tie ja valinta.
Jokatapauksessa vaikka olet töissä, tarviit kelan apuja, et palkallasi päjrää enää, joten soisi suun menevän suppuun moisesta vertaamisesta. Työ ei suomessa enää kannata.Sano yksikin yritys, joka maksaa 9 euron päiväpalkkoja, niin ilmoitetaan viranomaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano yksikin yritys, joka maksaa 9 euron päiväpalkkoja, niin ilmoitetaan viranomaisille.
Otappa itse selvää, ei tänne nimiä kerrota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otappa itse selvää, ei tänne nimiä kerrota.
Taas on toisten otettava itse selville ovatko sinun väittämäsi totta. Eivät ne ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano yksikin yritys, joka maksaa 9 euron päiväpalkkoja, niin ilmoitetaan viranomaisille.
Varmaan tarkoittaa työttömän etua, jos menee työharjoitteluun. Saa työttömyyskorvauksen. Ja 9 euron kulukorvauksen, kuitenkin työ kestää koko päivän.
Työnantajahan ei tästä maksa mitään!
Työllistymistä edistävien palveluiden ajalta voit saada matka- ja ylläpitokustannusten korvaamiseksi kulukorvausta. Kulukorvaus on 9 euroa päivältä ja se on verotonta tuloa.
Kulukorvausta maksetaan työllistymistä edistävän palvelun osallistumispäiviltä, enintään viideltä päivältä viikossa. Et voi saada kulukorvausta koulutusaikaisilta lomajaksoilta etkä poissaolopäiviltä. Omaehtoisten opintojen ajalta ei makseta kulukorvausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tarkoittaa työttömän etua, jos menee työharjoitteluun. Saa työttömyyskorvauksen. Ja 9 euron kulukorvauksen, kuitenkin työ kestää koko päivän.
Työnantajahan ei tästä maksa mitään!
Työllistymistä edistävien palveluiden ajalta voit saada matka- ja ylläpitokustannusten korvaamiseksi kulukorvausta. Kulukorvaus on 9 euroa päivältä ja se on verotonta tuloa.
Kulukorvausta maksetaan työllistymistä edistävän palvelun osallistumispäiviltä, enintään viideltä päivältä viikossa. Et voi saada kulukorvausta koulutusaikaisilta lomajaksoilta etkä poissaolopäiviltä. Omaehtoisten opintojen ajalta ei makseta kulukorvausta.Mutta kun tuo 9 euron jankkaajalke ei mene päänuppiin, että 9 euron kulukorvaus ei ole palkkaa, vaikka asiaa on moneen kertaan eri ketjuissa selitetty. Nuppivikainen ei näköjään ymmärrä yhteiskunnasta, esim. työnteosta tai palkanmaksusta ja sen perusteista mitään, sen verran lahonnut on nuppi jo latvasta.
- Anonyymi
Kaipa noita paaviaaneja ruvetaan lahtaamaan jossain vaiheessa,toveri ja aalltola...... lista on loputon stub ostanut itselleen panssari auton
- Anonyymi
Työttömät eivät pysty lahtaamaan kuin omia juoppokavereitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömät eivät pysty lahtaamaan kuin omia juoppokavereitaan.
Juu eduskunta täynnä juoppoja, niillähän on viinaa joka päivä saavilla. Kerran yks journalisti sanoi että nää päätökset tehdään kännissä, kun heillä on viinaa aina kokouksissa mukana. Ilmankos kokoukset kestää yötä myöten ja kuukausi kaupalla, no tuleehna siitä rahaa kokouspalkkioina ja ilmaista viinaa... ilmaisen viinan pileet.
- Anonyymi
Suoraan ja suomeksi sanottu! Kiitos persulle.
Kun tollot ei ymmärrä kaunokieltä, niin paras tapa tuoda asia esiin, on sanoa duoraan.- Anonyymi
Miksi et kirjoittanut viestiä samaan, miksi pitää monta peräkkäin kirjottaa??? Luuletko että jokainen uskoisi niitä eri henkilöiksi??? Heheee, sinun tekeleitäsi, jotta voisit uskotella että eri ihmiset on sinun mieltä... hehe lapsellista, Tuo konsti on jo nähty. monta viestiä samalta henkilöltä ei luo yhtään uskottavuutta... päinvastoin.
- Anonyymi
Tää oli koiso juusolta iteltään lähtösin, lumppu ei vaa uskaltanu ite kertoa mielipiteitään ni laitto juoksupoikansa asialle.
- Anonyymi
Varmaan ylioppilas on eikä osaa olla hiljaa. Hävetköön jos osaa
- Anonyymi
Mikä tää juuso oikein on kun ei osaa vastata kenenkään kysssärehin? onko jostain puskasta nostettu hallituksen täytteeksi? Kuunnelkaapa sen juttuja, ne on ihan omituisia, ei kuulemma ymmärrä sotestakaan yhtään mitään, sanoi kerran ihan itse.
- Anonyymi
Samanlainen luuseri tuo Talsokin on. verovaroilla senkin ""palkka" maksetaan. suojatyöpaikka.
- Anonyymi
Eihän edsukunnassa ole montaa osaavaa ihmisitä, ihan yhden käden sormilla laskettavissa. kaikki muut on valheella siellä tai kuten kokoomus tyrkkään jonkun vaan sinne. Eihän siellä edes tarvi osaamista, ei koulutusta, ei kokemusta... ei mitään, kuka tahansa voi joutua ministeriksi, ne vaannostetaan säälistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän edsukunnassa ole montaa osaavaa ihmisitä, ihan yhden käden sormilla laskettavissa. kaikki muut on valheella siellä tai kuten kokoomus tyrkkään jonkun vaan sinne. Eihän siellä edes tarvi osaamista, ei koulutusta, ei kokemusta... ei mitään, kuka tahansa voi joutua ministeriksi, ne vaannostetaan säälistä.
Samaa mieltä. Eduskunnassa on osaaviakin ihmisiä.
- Anonyymi
Köyhyys on typeryksille kuin siunaus. Tasainen köyhyys läpi elämän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932010Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121839Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411358Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77999Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56749
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713