Suru- uutinen. Suomalainen palkkasotilas kuollut Ukrainassa...!

17

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vieläkö joku on sitä mieltä että jokin muu tapa kuin dronet ovat järkeviä? Niillä voi hyökätä komentokeskuksiin venäjälllä, saada kuvaa tilanteesta suoraan ja tuhota kohteita.
      Kaikki sotilaat tulisi kouluttaa drone hommiin.

• Anonyymi

Juurikin näin.
        Sodat ovat droonien.
        1 halpa drooni murskaa miljoonien tankin.

• Anonyymi

Poika raukka ampui itseään päähän.
      Tapahtuma on venäläisdroonin kuvaama, kenenkäs muun?

• Anonyymi

Jaa-ah. Että ihan suomalainen ? No, montakos pohjoiskorealaista, kiinalaista, afrikkalaista yms. palkkasoturia on kellistynyt venäjän puolesta ???

• Montako suomalaista, ruotsalaista, norjalaista, tanskalaista, ranskalaista, saksalaista, puolalaista, kanadalaista, virolaista, latvia- ja liettualaista on killistynyt Ukrainan puolesta???

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Montako suomalaista, ruotsalaista, norjalaista, tanskalaista, ranskalaista, saksalaista, puolalaista, kanadalaista, virolaista, latvia- ja liettualaista on killistynyt Ukrainan puolesta???

Ne ovat olleet vapaaehtoisia.
        Luuletko, että pohjoiskorealaisilta kysyttiin, että haluatko lähteä ???

• Anonyymi

Oma valinta, luonto karsii !

• Anonyymi

Pojat ansaitsisivat Suomessa sankarihautajaiset mutta eihän Ukraina niitä ruumiita tänne lähetä.
      Sinne tantereelle ne jätetään villisikojen syötäviksi.

• Anonyymi

EI SE MIKÄÄN SANKARI OLLUT - mistä tuollaista horinaa tulee Suomesta?

• Anonyymi

Eiköhän sieltä ole jo ainakin villisiat syöty pahimpaan nälkään ???

• Anonyymi

Kai jokainen mies tietää että kuolee sinne tai voi vammautua vakavasti. Vai ei tiedä? Ei ihmiskehot kestä aseita, vaikka olisi mitkä lihakset. Perheet tuskin ilahtuvat menetyksistä.

• Anonyymi

Sota on julmaa ja rumaa!

• Anonyymi

Mieletön Zelensky yrittää tappaa Putinin 9. päivä Punaiselle torille. Putin kostaa tuhoamalla Kiovan ja viisi muuta kaupunkia ihmisineen ydiniskuilla.

• Anonyymi

Surkaa mieluummin plandemiaan kuolleita miljoonia ja vielä ruumiinvamman saaneita - heitä höynäytettiin, mutta suomalaisen kuolema oli vapaaehtoinen homma!

• Anonyymi

Oli ihan oikeasti vapaaehtoinen.
        Vapaaehtoisesti tuonne lähti ja ihan ite ampui itseään päähän.

• Anonyymi

"Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu."

• Anonyymi

Ei ne enää miekoilla taistele. Rynnäkkökivääri sen olla pitää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe