Tupailtoja. Saako siellä kahvia yms.
Kysyy ammattikoululainen.
Olen kuullut että. Maalaisliitto järjestää
21
222
Vastaukset
- Anonyymi
Paljastuit ikälopuksi boomeriksi. Maalaisliitto lakkasi olemasta vuonna 1965.
- Anonyymi
Ammattikoululainen on vähän tosikko. Ja tyhmä.
Vinkki ammattikoululaiselle. Googlaa tyylilaji groteski. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattikoululainen on vähän tosikko. Ja tyhmä.
Vinkki ammattikoululaiselle. Googlaa tyylilaji groteski.Vapuksi kotiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapuksi kotiin?
Ime pankkolängvitsi tiedät kyllä mitä.
- Anonyymi
Ime mun vaippaa! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Oikeiston.sos.dem kirjoitti:
Keskity sinä amispoika muttereiden kiristelyyn!
Tämä lampolan haahuilija näkee houreunia amispojista... ja leikkuupuimureista!
Maalaisliitto.on.ongelma
2024-09-04 10:53:58
Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.
Mitäs jos Adlercreutz kypsyy teihin? Uutta hallitus mahdollisuutta ei heti tule joten kannattaisi uhosminen jättää vähemmälle.
Maalaisliitto.on.ongelma
2024-09-04 10:53:58
Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.<<
Vai oikein valmistunut 😂
Sirola- , Alkio- , vai Murikka -opistosta?
Mutta kirjoittamaan et oppinut!
- Anonyymi
Kavitetaan kyllä, mutta muista pukeutuminen mieluusti kansallispukuun.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta.
- Anonyymi
Tupailloissa tarjotaan thaimaalaista kanaa, tanskalaista possua ja puolalaisia perunoita, tanskalaisen oluen ja venäläisen vodkan kera.
- Anonyymi
Kahvia, kotikaljaa ja sahtia on tarjolla.
- Anonyymi
Entä tanhua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tanhua?
Lopuksi vedetään letkajenkka, ilman vaatteita ja pääkepu on veturina.
- Anonyymi
Siellä saattaa olla humppaamassa myös keskustaa lähellä oleva toimiupseeri yliluti, pää märkänä vetää Uralin pihlajia ja Punertaa housut Marjatan, kuin vertta niissä ois.
- Anonyymi
Jos on lestakepulaisten tupailta, älä nosta takapuolta penkiltä tai kumartele.
- Anonyymi
Tupailloissa tulee peppu kipeäksi. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Mutta oikeisto sos dem, vai mikä lienet, tämö loukkaava avaus?
- Anonyymi
22:42
Botti VPN-yhteydellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22:42
Botti VPN-yhteydellä.Shottia ei tupailloissa tarjota, ladon nurkalla ponua on kyllä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001