Voit tienata ehkä tuhansia, jos pengot mummosi vintin tai kaapit. Seuraa iltapäivälehtien suosikkeja, joka päivä uusi artikkeli, nyt t-paidat, huomenna ehkä jo syylingit tai raappahousut.
Löytyykö mummon vintiltä aarre
10
102
Vastaukset
- Anonyymi
Mummo maksaa jo nyt lastensa ulkomaanmatkat ja lastenlasten pelikoneet, joten lisänä rikka rokassa.
- Anonyymi
Löysitkö vessasta aarteen?
Se voi miljoonien arvoinen!
👀🤣 - Anonyymi
Helpompi on varastaa mummulta tai luottoja ottaa mummun nimiin .
- Anonyymi
ei vanhat ihmiset kuluta paljoa, jos ei satu oleen hamstraaja, joten raha joutaa niille jotka tarvii rahaa ja paljo
- Anonyymi
Onko pakko pengoa oman mummun tavaroita?
- Anonyymi
Pankkitilillä on mutta Osuusrosvojen pankki ei suostu antamaan sitä vaan siinä kassalla parikymppinen suttura huusi että "täältä et saa mitään", Tämmöstä siis Ylämyllyn Osuusrosvojen konttorissa, no pari viikkoa ja saan jonka jälkeen siirrän jokaisen lantin toiseen pankkiin ja myyn kaiken omaisuuteni tästä kylästä ja muutan Espanjaan.
- Anonyymi
Joka päivä näitä samoja huuhaa juttuja.
Näin tienaat tuhansia!
Ei sitä rahaa noin vain tehdä.
Pelkkiä "Make believe" juttuja nuo ovat ja Toopet ostavat lehtiä.- Anonyymi
Sanakirja
Määritelmien lähde: Oxford Languages · Lue lisää
noun
the action of pretending or imagining that things are better than they really are.
"she's living in a world of make-believe".
Juuri näin.
- Anonyymi
Äkkiä lähtee kun kertoo poliisin toiminnasta Pohjois-Karjalassa.
- Anonyymi
Lisäksi poliisi peruutti ajokortin lääkärinlausunnon perusteella että en ole ajokuntoinen vaikka lääkäri Hanna-Korpi-Hyövältti ei edes tutkinut minua mitenkään vaan ilmoitti tutkimatta ettei terveydentilani täytä ajokorttiluvalle asetettuja vaatimuksia. Ei kyllä tarvitse ihmetellä että ihmiset muuttavat pois tästä diktatuurista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865