Juuson eduskunta-avustaja Mikko Talso haukkui yhteiskunnan tukia odottavat luusereiksi, jotka ovat ansainneet köyhyytensä.
- Kukaan ei Suomessa kuole nälkään, siitä pitää Kela huolen. Jos ei ruokaa saa, niin se on ihan omaa tyhmyyttä!!! Sanon tämän siksi, että te luuserit, jotka odotatte tukiaisen käsi pitkällä ilman, että nostatte persettänne siitä tuolista, niin olette ansainneet köyhyytenne, Talso kirjoitti Facebookin Puhetta Vaasasta -ryhmässä.
https://youtu.be/KDVms9x4HRU?si=TjJk20KYmZYZDlvS
Raukkapaskat Persut
25
85
Vastaukset
- Anonyymi
persuja suurempia valehtelijoita ovat vain orpopiru ja maailman ykkönen; trumppi
- Anonyymi
Sieltä ne veroista maksetaan zjuuson ja haukkujankin palkat. Eräänlaista tukea nekin.
- Anonyymi
Kukaan ei todellakaan kuole nälkään tässä maassa. Aivan totta.
Mietitkö koskaan sitä, miksi joistan "apulaitoksista" saa kortin, jolla voi ostaa kaupasta ruokaa, ei olutta, ei tupakkaa. Miksiköhän? Ei leipäjonoissakaan jaeta tupakkaa eikä olutta vaan ruokaa. Tosin siellä on myös näitä bisnesmiehiä ja -naisia, jotka myy saamansa kassit edelleen.
Jokainen, myös Sinä, on vastuussa itsestään, jos työt ei kiinnosta, on se täysin oma häpeä. Töitä löytyy, jos viitsii hakea. Tiedän ihan omasta kokemuksestani. En tosin saa 5k-10k/kk-palkkaat, mutta olen vitun ylpeä siitä, etten loisi toisten taskuilla, olen vitun ylpeä siitä, että olen kasvattanut myös lapseni tekemään töitä, enkä loisimaan toisten taskuilla!- Anonyymi
Sä oot ihka oikea tyypillinen persu. Meinaatko että kaikki työttömät ovat vapaaehtoisesti ilman töitä? Koitahan ajatella edes vähän. Voi sua helevetin tolloa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855