ja paistelen kalaa.
Keittelen mieluummin perunoita
5
70
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
100v sitten suomalaisten energiansaanti koostui pääasiassa perunoista ja ruisleivästä.
- AnonyymiUUSI
Jaa. Minä keittelen pontikkaa.
- AnonyymiUUSI
Kalaa saa ihan ongimalla ja jos omistaa soutuveneen niin kalapaikoille pääsee helpommin. Minulla on vene mutta on yks paikka minne pääsee kävelee ihan rannalle ja se on sellainen suntti josta tulee kesäisin paljon ahventa jigillä. Siitä voi aamuisin saada 10-15 kg ahventa. Kun ne fileraa niin siitä tulee 4 kg filettä eli aika paljon kalaa paistettavaksi. Oon viikossa saanut siitä 50 kg ahvenia. Olen myynyt niitä koska omaan pakastimeen ei mahtunut kaikkea. Ahventa filettä paistettuna ja perunamuusia on aika hyvä ateria.
- AnonyymiUUSI
Meinaatko ettei Suomessa ole vapaa ajan kalastajia,kyllä ihmiset kalastaa mökeillään kesällä.Hoitaa raha asiansa niin voi ostaa kaupasta kalaa ja yleisin on varm lohi.Kesää kohti ni ostaa sillipurkkia sitten perinteiseen tyyliin ostaa paistettavaksi muikkua,silakkaa.Kalastamisen hyödyt menee siihen kun kuitenkin ostaa kaljaa ja sitten persaukisena kalastaa tulos on plus miinus nolla.
Mikäs siinä varmaan ollessa? itsellä se on myöskin periaatteessa mahdollista. ja ihmettelen että joitakin potuttaa kalastaminen omaan tarpeeseen vesistöistä. Asuvat kuivalla maalla? Sitäkin kyllä suomessa piisaa ja välimatkoja.
Mutta miten sitten saataisiin kalaa kuivalle maalle? Tai muuta apetta. Ilman että se maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi255169- 883754
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483255- 2102706
- 562704
- 522645
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322450- 1532380
- 311975
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1101607