Miksi kunnanjohto ajaa tuulimyllyjä väkisin läpi? Myllyjen tuoton saaminen kestää vuosia ja asukkaat muuttavat nyt jo pois, Lapsilla ei ole kouluja eikä tulevaisuutta vaan odotetaan jotain olemattomia verotuloja joista valtio vie vähintään puolet jos niitä edes olisi.
Vimpelin luonto ja maisemat ovat pilattu vuosikymmeniksi jonkun Turkulaisen kiiman takia... pääpukarina taitaa olla koko kunnanhallitus.
Voiko Vimpelin tuulivoima hankkeen peruminen viellä pelastaa pakkoliitoksen?
7
240
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt taitaa käydä hullusti, Lappajärvi päättää saapasnevan kohtalosta. Jäädään viimeiseksi, kaikissa ympäristökunnissa on tuulivoimaloita, paitsi täällä Vimpelissä.
- Anonyymi
Tehdään lapsille se koulu sen homeisen parakin sijaan!
Tilanne alkaa olla sellainen että kunta ei pysty tarjoamaan edes perusopetusta lapsille?
Hyvä että ne mylly rakennetaan sinne Lappajärvelle. Voivat innokkaimmat siellä käydä aina ihailemassa. Tonttejakin varmasti saa ostettua vaikka ropellin alta jos oikein kovasti haluaa. - Anonyymi
Lappajärvi päättää myllyistään itse. Ei kuulu vimpeläisille tippaakaan.
- Anonyymi
Ja Kyllä. Vimpeli päättää hylätäänkö koko hanke Lappajärvelläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kyllä. Vimpeli päättää hylätäänkö koko hanke Lappajärvelläkin.
Kyllä se on pitkävale , Vimpeliläisille ei kuulu yhtään Lappajärven tuulivoimalat. Jos saapasnevalle rakennetaan, se on niin kaukana Vimpelin rajasta, ettei vaikuta köyhään Vimpeliin mitenkään.
- Anonyymi
Vimpeli päättää mitä Lappajärvellä tehdään...Kaikki päätökset tehdään Nellussa silloin kuin traktoreita on tarpeeksi paikalla!
Sitä ei päätä Vimpelissä edes kunnanvaltuusto eikä sitä tuulivoima kiimasta kunnan päätäjä mafiaa. - Anonyymi
On taidettu Lappajärveläisiä voidella muullakin kuin akselirasvalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000