Kuolleenmeren ihonhoidolliset hyödyt ovat olleet tiedossa jo raamatullisista ajoista lähtien Israelissa. Kuolleenmeren veden hoitavia ominaisuuksia on tutkittu myös tieteellisesti. Kuolleenmeren vedellä on ainutlaatuinen mineraalikoostumus ja
-pitoisuus, joka antaa sille kokonaisvaltaisen ihoa hoitavan vaikutuksen.
Kuolleenmeren vesi Taivaan Isän lahja kauneudelle ja terveydelle
17
155
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ja kun juo sitä päivittäin 7 litraa, 30 vuoden ajan, pääsee paratiisiin!
- Anonyymi
Kuolleessa meressä pysyy uimataidotonkin pinnalla.
- Anonyymi
Hyvä asia. Terveys on tärkeä.
- Anonyymi
Olipa huono aloitus.
- Anonyymi
Onko kilvoituksessasi jokin vialla, kun noin tuomitset.
- Anonyymi
Ehkä huonoin aloitus täällä.
- Anonyymi
Terve sielu terveessä ruumiissa.
- Anonyymi
Siellä olis mukava käydä.
- Anonyymi
Olis hirvittävää vierailla Kuolleella merellä.
- Anonyymi
Miksi? Kuollut meri on saanut nimensä siitä, että sen vesi on niin suolaista, että siellä on niukasti eliöitä. Vesi on kuitenkin runsaan mineraalipitoisuutensa vuoksi ihmisen terveyttä edistävää oikein hyödynnettynä.
- Anonyymi
Kaameaa myrkkyä.
- Anonyymi
Et tiedä asiasta mitään.
- Anonyymi
Kuollut meri on Israelissa ja Israel on Pyhä Maa.
- AnonyymiUUSI
Kuolleenmeren läheltä löyty ne Qumranin kirjakääröt, joissa oli Raamatun tekstejä.
- AnonyymiUUSI
Järjetön aloitus.
- AnonyymiUUSI
Vai uskovaasilta voi tuallaasta orottaa
- AnonyymiUUSI
Ootte te ummikkoja. Parasta ihon hoitoa saa Islannin vulkaanisista lähteistä . Kannattaa molemmissa käydä ja testata ja sitten vasta kommentoida .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849