Itäkeskuksessa joukkotappelu

Anonyymi-ap

Olenko rasisti, jos arvelen, että tappelijat eivät ole kantasuomalaisia?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011208467.html
Itäkeskuksessa joukkotappelu
Helsingin poliisista kerrotaan, että kauppakeskuksen pihassa Itäkeskuksessa on ollut välienselvittelyä.

Jaa

Tallenna

Poliisin mukaan kaksi seuruetta otti yhteen kauppakeskus Eastonin pihalla Helsingin Itäkeskuksessa perjantai-iltana. Arkistokuva.
Poliisin mukaan kaksi seuruetta otti yhteen kauppakeskus Eastonin pihalla Helsingin Itäkeskuksessa perjantai-iltana. Arkistokuva. Kuva: Pete Aarre-Ahtio / IS

Kuuntele juttu
Juulia Hakulinen
2.5. 23:28
Itäkeskuksessa sijaitsevan kauppakeskus Eastonin pihamaalla Itäkeskuksessa oli myöhään perjantai-iltana Helsingin poliisin mukaan kahden eri seurueen välienselvittely.

Poliisin johtokeskuksesta kerrotaan, että kaksi henkilöä olivat haastaneet riitaa kahden eri porukan välillä ja tilanne oli äitynyt seurueiden tappeluksi. Vartija hälytti paikalle poliisin.

Paikalle saapui useita partioita.

– Teräaseita on ollut esillä. Se tarkoittaa automaattisesti sitä, että partioita menee se, mikä irti saadaan. Teräaseilla aiheutettuja vammoja ei ole syntynyt. Muutamia henkilöitä on otettu kiinni, johtokeskuksen komisario kertoo IS:lle.

Johtokeskuksesta ei osata antaa tarkkaa määrää osallisten henkilöiden määrästä.

– Jollain lailla on otettu yhteen pihalla, johtokeskuksesta kerrotaan.

Poliisi jatkaa asian tutkintaa.

11

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole, vaan oikeassa.

• Anonyymi

Vain PervoPersu kuvittelee että aina tappelijat ovat muita kuin kotimaisia urpoja,,,
      Huom. Yleisin tappelun aloittaja on känninen PervoPersu,,,

• Anonyymi

Mutta sillä ei ole puukkoa eikä se tapa, korkeintaa vetää turpiin. Suomalaisten tappelu on rehellistä painia, eikä mitään laittomilla aseilla uhkaiua,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sillä ei ole puukkoa eikä se tapa, korkeintaa vetää turpiin. Suomalaisten tappelu on rehellistä painia, eikä mitään laittomilla aseilla uhkaiua,

Nauraa kippurassa, muka suomalaisten tappelu on rehellistä painia!!!

• Anonyymi

Rutiköyhä vassari suvakki näyttää taas tyhmyytensä.

Olet takuulla ollut aina luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen asunut Ruotsissa viisikymmentä vuotta ja kyllä puukko tunnetaan nimenomaan suomalaisten maahanmuuttajan aseena, perkele. Ja kyllä sitä vieläkin näkee.

• Anonyymi

Et ole rasisti vaan olet Realisti.

• Anonyymi

Verikosto elää!

• Anonyymi

Vastenmielinen ostoskeskus, ennen oli ihan ok.
      Stockmann'kin lähti pois.
      Vuosia sitten oli tie-sillan päällä todella hyvä Vietnamilainen ravintola!

• Anonyymi

Kulttuuria, kulttuuria!

• Anonyymi

Vihervassujen mielestä olet.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66