Olenko rasisti, jos arvelen, että tappelijat eivät ole kantasuomalaisia?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011208467.html
Itäkeskuksessa joukkotappelu
Helsingin poliisista kerrotaan, että kauppakeskuksen pihassa Itäkeskuksessa on ollut välienselvittelyä.
Jaa
Tallenna
Poliisin mukaan kaksi seuruetta otti yhteen kauppakeskus Eastonin pihalla Helsingin Itäkeskuksessa perjantai-iltana. Arkistokuva.
Poliisin mukaan kaksi seuruetta otti yhteen kauppakeskus Eastonin pihalla Helsingin Itäkeskuksessa perjantai-iltana. Arkistokuva. Kuva: Pete Aarre-Ahtio / IS
Kuuntele juttu
Juulia Hakulinen
2.5. 23:28
Itäkeskuksessa sijaitsevan kauppakeskus Eastonin pihamaalla Itäkeskuksessa oli myöhään perjantai-iltana Helsingin poliisin mukaan kahden eri seurueen välienselvittely.
Poliisin johtokeskuksesta kerrotaan, että kaksi henkilöä olivat haastaneet riitaa kahden eri porukan välillä ja tilanne oli äitynyt seurueiden tappeluksi. Vartija hälytti paikalle poliisin.
Paikalle saapui useita partioita.
– Teräaseita on ollut esillä. Se tarkoittaa automaattisesti sitä, että partioita menee se, mikä irti saadaan. Teräaseilla aiheutettuja vammoja ei ole syntynyt. Muutamia henkilöitä on otettu kiinni, johtokeskuksen komisario kertoo IS:lle.
Johtokeskuksesta ei osata antaa tarkkaa määrää osallisten henkilöiden määrästä.
– Jollain lailla on otettu yhteen pihalla, johtokeskuksesta kerrotaan.
Poliisi jatkaa asian tutkintaa.
Itäkeskuksessa joukkotappelu
11
167
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole, vaan oikeassa.
- Anonyymi
Vain PervoPersu kuvittelee että aina tappelijat ovat muita kuin kotimaisia urpoja,,,
Huom. Yleisin tappelun aloittaja on känninen PervoPersu,,,- Anonyymi
Mutta sillä ei ole puukkoa eikä se tapa, korkeintaa vetää turpiin. Suomalaisten tappelu on rehellistä painia, eikä mitään laittomilla aseilla uhkaiua,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sillä ei ole puukkoa eikä se tapa, korkeintaa vetää turpiin. Suomalaisten tappelu on rehellistä painia, eikä mitään laittomilla aseilla uhkaiua,
Nauraa kippurassa, muka suomalaisten tappelu on rehellistä painia!!!
- Anonyymi
Rutiköyhä vassari suvakki näyttää taas tyhmyytensä.
Olet takuulla ollut aina luuseri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunut Ruotsissa viisikymmentä vuotta ja kyllä puukko tunnetaan nimenomaan suomalaisten maahanmuuttajan aseena, perkele. Ja kyllä sitä vieläkin näkee.
- Anonyymi
Et ole rasisti vaan olet Realisti.
- Anonyymi
Verikosto elää!
- Anonyymi
Vastenmielinen ostoskeskus, ennen oli ihan ok.
Stockmann'kin lähti pois.
Vuosia sitten oli tie-sillan päällä todella hyvä Vietnamilainen ravintola! - Anonyymi
Kulttuuria, kulttuuria!
- Anonyymi
Vihervassujen mielestä olet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849