Hox hox ! Olisiko joku voinut auttaa mua ja laittaa mulle 20 et pääsisin taksilla kotiin ? minulla on kotiin matkaa tästä 5km ja en välttämättä halua paleltua ohut kevät takki päällä
Kotiin matka käy
Anonyymi-ap
3
851
Vastaukset
- Anonyymi
Reippaasti vaan tossua toisen eteen kävellen, kyllä siinä äkkiä lämmin tulee kun ei vetelehdi. Minä kävelin eilen 15 kilometriä ja suorastaan hiki tuli vaikka ei ollut kuin alusvaatteet ja ohut merino t-paita ohuen kesäulkoilupuvun alla. Reipas kävely piti liiankin lämpimänä.
- Anonyymi
Ootko päässy vielkään himaan, vai venaatko edelleen pariakymppiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291713Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2667- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533