Vai onko tämä negatiivisten, huonojen ja absurdeilta kuulostavien uutisten jatkuva syyttäminen "venäläiseksi propagandaksi ja vaikuttamisyrityksiksi" vain jonkinlainen coping mekanismi jolla yritetään nyt pysyä järjissä jatkuvasti yhä hullummaksi ja järjettömämmäksi muuttuvassa maailmassa? Kuten esim uutiset Trumpin aikeista ja ukaaseista ostaa Gröölanti Tanskalta, että Meksikonlahti on nyt nimetty Amerikanlahdeksi tai että kodittomuus, työttömyys, lapsiperheköyhyys ja leipäjonojen pituus on lisääntynyt täällä Suomessa hallituksen toimien seurauksena? Vai onko kyse jonkinlaiseksi pelosta joka on ajanut ihmiset näin pahasti deluusionallisiksi että mörköjä nähdään nyt kaikkialla ja jopa siellä missä sitä ei ole jos uutinen on omien fiilisten pohjalta liian järjettömän tuntuinen tai se ei vain muutoin ole omaan mieleen?
Ovatko kaikki huonot, negatiiviset ja absurdin kuuloiset uutiset oikeasti venäläisten propagandaa?
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Kuten
- le penin kieltäminen.
- georgescun kieltäminen.
- afd:n kieltäminen.
- trumpin kieltämisen yrittäminen ja hänen kannattajiensa vangitseminen.
Sinulla on oma eliitin narratiivin pakottama näkemyksesi, joka minullakin oli n 10v sitten, ennen kuin aloin itse selvittämään asioita. Pahaa pelkään, että pikkuhiljaa ne ihmiset, jotka ovat kykeneviä itsenäiseen ajatteluun, ovat jo tehneet päätöksensä / alkavat loppumaan. Vaikea uskoa, että ilman mitään ikäviä asioita tästä tullaan jatkamaan eteenpäin. - Anonyymi
Upin moshes tietää aina paremmin ja hommaa pipoja muistia sinne vääntelemään käsiään a studioon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883