Usan vähäinen apu on strateginen valinta.
Entinen CIA johtaja myöntää että Usa ei
halua Ukrainan voittavan sotaa.Venäjän
häviö johtaisi arvaamattomaan tilanteeseen.
Johtaja sanoo myös että Ukraina olisi voittanut
Venäjän jos Usa olisi halunnut sen voittavan?
Usa ei halua Ukrainan voittoa?
8
52
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään halua, vallatut alueet kuuluu venäjälle, Krim ja Odessa erityisesti.
- Anonyymi
Se on ryöstämistä.mielummin tehokkaampia aseita Ukrainalle,ja pistää paskaksi koko ryssälän, alkaen kremlistä kummituksineen.
- Anonyymi
Mun mielestä venäläiset vois päästää Lappiin lomailemaan.
- Anonyymi
Jostain syystä Euroopassa yhä uskotaan Davidin voittavat Goljatin.
- Anonyymi
Kyllä. He pääsevät nytkin moniin suuriin eurooppalaisiin valtioihin lomailemaan, jotka ottavat taloudellisen hyödyn Venäjän kansalaisten tuomista rahoista. Venäläisiä lomailee paljon Kreikassa, Espanjassa, Ranskassa. Suomi kurjistaa itsensä fanatismillaan.
- Anonyymi
USA haluaa pitää sotia yllä eri puolilla maailmaa, jotta saa aseitaan yms myytyä.
- Anonyymi
Trump haluaa sotia. Vaikka onkin omasta mielestään rauhan mies ! Tyypillistä skitsofreenista äärioikeistoajattelua .
- Anonyymi
Sodan pitkittämisellä on selkeä tavoite: Kasaareille näytetään kaapin paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849