Tukemalla maailman suuri tuloisinta terroristiä Z pelleä ?'
Miksei Z saada hengiltä ? Miksi Venäjä pitää sitä elossa?
Suomi on konkurssi velkaantumisen /Terrorismin tukemisen takia ja olemme sotilaallisen iskun vaaraan joutuneet koska terrorismin tukminen oikeuttaa iskuun olimme Natossa tai ei .
Se on katkonut kaasuputket ja tehnyt vaikka mitä ja nyt uhkasi iskeä Voitonpäivän paraatiin.
Suomikin voi saada atomia tällä menolla ,järjetöntä politiikkaa.
Miksi Suomi tukee Terrorismiä ?
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kannataisi mieluuummin olla rauhassa ja tehdä kauppaa kaikkien kanssa ja maksaa valtion velat pois vientituotteeista saaduilla rahoilla ?
Mitä ajaa maa konkurssii ja velkaantua ja lopettaa tuottavat tehtaat jne.....- Anonyymi
Venäjän propaganda keskeinen viesti:
Rauhaa, rauhaa, rauhaa tai atomipommitamme teidät kaikki!
- Anonyymi
Ihanko on uhannut teidän paraatin rikkoa? Mikähän kehityskulku sellaiseen tilanteeseen olisi voinut johtaa?
- Anonyymi
Venäläiset sotilasparaatit ovat hyväksyttäviä kohteita sotilaalliselle iskulle.
- Anonyymi
Näinhän se venäläinen rauhanprosessi menee: Antautukaa tai tuhoamme teidät. Sitten vielä pikku juttu: Antautumisenne jälkeen tuhoamme teidät, mutta hitaammin.
- Anonyymi
Venäläisten ydinpullistelu näyttää taas kevään mittaa kiihtyneen ja Vova itse jopa on tänään vihjaillut jotain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683