Reuters:
”Putin osallistuu Voitonpäivä paraatiin videolinkin välityksellä”
Kommentti:
Minkähän takia ei ole seuraamassa ja vastaanottamassa paraatia vanhaan tyyliin parvekkeelta?
Ei taida olla kansanmiehiä...
PUTIN EI TAIDA OLLA KANSANMIEHIÄ
Anonyymi-ap
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
KGB järjestää pommi-iskun moskovan paraatiin, josta sitten syytetään Ukrainaa, ja Venäjä saa tekosyyn aloittaa massiivinen ydin-isku Kiovaan.
- Anonyymi
Samoin kuin sai Moskovan kerrostalojen räjäytyksistä syyn hyökätä toistamiseen Tshetsheniaan.
Putin oli silloin nuorempi ja innokas mies...
- Anonyymi
Pikku "mies" menee taas piiloon bunkkeriin paraatin jälkeen.
- Anonyymi
Putler is💩
- Anonyymi
Rautaa Venäjä uskoo.
- Anonyymi
Venäjä uskoo voimaa, aseellista voimaa.
Samoin meillä hampit kunnioittavat vain voimaa.
- Anonyymi
Pöhköä!
- Anonyymi
Pöhköähän se on.
Venäjän toiminta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849