4.5.25 klo 15:24 musta-punainen pyöräilypaita (hihat punaiset muuten musta), mustat pyöräilyhousut ja valkoinen pyöräilykypärä. Sinä, spandex raivoava "kilpapyöräilyä" harrastava mieshenkilö!
Sinä karjut kevyenliikenteen väylällä käveleville heidän kävelevän väärällä puolella kun, itse tulet mäkeä täysillä alaspäin! Kävelevät kävelevät tien vasenta reunaa mäkeä ylöspäin.
Lue tieliikennelakia! Hiton kilipää ääliö!!
Seuraavan kerran julkaisen susta videon jos, et tajua pitää päätäsi kiinni.
( kuva läheltä Jorvin- Espoon sairaalan kevyenliikenteen väylältä)
Kun on noin haastavaa olla harrastuksen parissa, kannattaa siirtyä joko kävelyyn tai potkulautailuun.
4.5.25 klo 15:24 musta-punainen pyöräilypaita (hihat punaiset muuten musta), mustat pyöräilyhousut j
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa huutaa perään Kuole, se panee miettimään raivohullun suorittajan satulansa orgasmissa ! Ja olla heittävinään kivellä. Ainakin skuuttaajiin näyttää huuto tehoavan. Luulevat olevansa niin koskemattomia ja muiden aina väistävän.
- Anonyymi
Se on monille pyöräilijöille ongelma, kun jalankulkija kulkee yhdistetyllä pyörätiellä ja jalkakäytävällä vasemmalla puolen! Eikä puhuta rinnakkain kulkemisesta!
Vasemmalla kävelyn on laki sallinut jo 1.6.1997 alkaen eli olisi pyöräilijöiden ja skuuttaajien aika oppia liikennesäännöt.
Toisinaan ne idiootti pyöräilijät huutavat väärällä puolella kulkemisesta tai ajavat tahallaan ihan läheltä.
Tieliikennelaissa on, että pyöräilijän tulee antaa jalankulkijalle turvallinen tila!
Turvallinen tila ei ole hihaa hipoen!
Pyöräilijät itse haluaisivat lakiin, että ajoneuvojen (lue: autojen) tulisi jättää ohitustilanteessa 1,5 m tilaa? Mitä he itse tekevät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076