4.5.25 klo 15:24 musta-punainen pyöräilypaita (hihat punaiset muuten musta), mustat pyöräilyhousut j

Anonyymi-ap

4.5.25 klo 15:24 musta-punainen pyöräilypaita (hihat punaiset muuten musta), mustat pyöräilyhousut ja valkoinen pyöräilykypärä. Sinä, spandex raivoava "kilpapyöräilyä" harrastava mieshenkilö!
Sinä karjut kevyenliikenteen väylällä käveleville heidän kävelevän väärällä puolella kun, itse tulet mäkeä täysillä alaspäin! Kävelevät kävelevät tien vasenta reunaa mäkeä ylöspäin.
Lue tieliikennelakia! Hiton kilipää ääliö!!
Seuraavan kerran julkaisen susta videon jos, et tajua pitää päätäsi kiinni.
( kuva läheltä Jorvin- Espoon sairaalan kevyenliikenteen väylältä)

Kun on noin haastavaa olla harrastuksen parissa, kannattaa siirtyä joko kävelyyn tai potkulautailuun.

2

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa huutaa perään Kuole, se panee miettimään raivohullun suorittajan satulansa orgasmissa ! Ja olla heittävinään kivellä. Ainakin skuuttaajiin näyttää huuto tehoavan. Luulevat olevansa niin koskemattomia ja muiden aina väistävän.

• Anonyymi

Se on monille pyöräilijöille ongelma, kun jalankulkija kulkee yhdistetyllä pyörätiellä ja jalkakäytävällä vasemmalla puolen! Eikä puhuta rinnakkain kulkemisesta!

Vasemmalla kävelyn on laki sallinut jo 1.6.1997 alkaen eli olisi pyöräilijöiden ja skuuttaajien aika oppia liikennesäännöt.

Toisinaan ne idiootti pyöräilijät huutavat väärällä puolella kulkemisesta tai ajavat tahallaan ihan läheltä.

Tieliikennelaissa on, että pyöräilijän tulee antaa jalankulkijalle turvallinen tila!

Turvallinen tila ei ole hihaa hipoen!

Pyöräilijät itse haluaisivat lakiin, että ajoneuvojen (lue: autojen) tulisi jättää ohitustilanteessa 1,5 m tilaa? Mitä he itse tekevät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe