Kun minut ylöstemmataan niin siitä n. 3,5v 7v päästä palaan takaisin maan päällelliselle.
Saanko silloin asuntoni takaisin käyttöön Suomessa jos asunto on säilynyt siihen asti ehjänä?
Mitä jos asuntoni on annettu jollekin toiselle asuttavaksi? Voinko ajaa hänet pois asunnostani, jonka omistan ylöstempaushetkellä? 7 vuoden aikanakaan minua ei voija julistaa kuolleeksi ja laittaa omaisuuttani jakoon? Kadonneeksi mut julistetaan, mutta lakia antikristus varmaan muuttaa ja yhtiövastiketta varmaan nostetaan välillä ja kuka tekee sitten pankkitililtäni muutokset yhtiövastikkeen kuukausimaksuihin?
Minne suomalaiset ylöstemmatut asettuvat palattuaan evakosta? Suomeen vai saako muuttaa vaikka Venäjälle?
Selef Urge
Ylöstempauksen jälkeen paluuni maan päälle
7
84
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Raamatuntulkintasi ovat ihan outoja ja pahasti pielessä.
Taivaassa on henkikeho ja maanpäälle tullessa myös .
Ei enkelitkään tarvitse taloja täällä ja olemme silloin enkelien kaltaisia.
Mihin siis me.- AnonyymiUUSI
Itse oon miettinyt että kestääkö ihmis kroppa tuollaista kiihtyvyyttä mikä kenties syntyy tuollaisessa nopeassa tempauksessa.
- AnonyymiUUSI
Tuota laskelmoin että mikä uskonto tarjoaisi varmimman pelastuksen,taivasosuuden tahi nirvanan tms, saiskohan noilta jonkinmoisen tarjouksen.
Edistystä tän päivän kituuttamisesta.-400g.painoin eilen ja vielä tänään 81,5kg.nyt se on 80,8kg.laitoin sulle että rnsi sunnuntain tavoite on 80,0kg,mutta tätä tahtia se on 79,0kg.-6kg kahdessa viikossa.
Ja Alanyasyksyn alussa se on 70kg.- AnonyymiUUSI
Ei meillä ole siinä vaiheessa asumisongelmia. Ei muitakaan robleemia
- AnonyymiUUSI
Pelastuneet Adventistit ovat ainakin 1000-vuotta taivaassa. Ei täällä tuhoutuneessa maassa.
1234567---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883