voi maksaa S-Marketissa vain 1,45 € - kotimainen roimasti kalliimpi.
Miten ulkomainen 8 kpl tuuttipakkaus
13
106
Vastaukset
- Anonyymi
Maistuu kyllä niin keinotekoisilta lisäaineilta , etten niitä kyllä antaisi sioillekkaan. Roskiin heitin .
- Anonyymi
Ihan hyviä. Ja nuo mantelipuikot vasta herkkua ovatkin.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-almond-jaatelopuikko-6-x-120-ml80-g/7340191136687
-kannattaa maistaa , 3,75€! - AnonyymiUUSI
Hyvä kun et antanut sioille. Ne voisivat sairastua niistä.
- AnonyymiUUSI
Valion-Ingmanin edustaja tuli paikalle valehtelemaan.
- AnonyymiUUSI
Katsot vähän mitä se halpa sisältää. Ei ole edes tuon arvoista.
- AnonyymiUUSI
Tämä kirja kannattaa lukea
https://www.adlibris.com/fi/kirja/ultraprosessoitua-9789512440061?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=AR-FI: BOK - pMAX Shopping - Generic - Böcker FI&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMItMzAncyLjQMVCRCiAx3l4gdQEAQYASABEgLIhfD_BwE
- AnonyymiUUSI
Tuottaja saa Suomessa maidosta saman kuin Romaniassa, mutta taitaa jäätelöntekijöiden palkka olla täällä vähän enemmän kuin Romaniassa.
- AnonyymiUUSI
Ei se työntekijöille mene vaan firmojen omistajille.
Voitto ruokakaupassa on Suomessa euroopan korkein.
- AnonyymiUUSI
Lidlissä sama 8 tuutin pakkaus maksaa 1,18€.
- AnonyymiUUSI
No tulihan se LIDL-mainos sieltä...
- AnonyymiUUSI
Kannattaa ostaa tuutti joka maksaa 1,45 kappale.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne X-ra tuutit on ihan hyviä, jopa parempia kuin monet muut.
- AnonyymiUUSI
Valion Vallaton strösselitötsä on paras.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743