Miltä tuntuu kun Purra ja persussuomalaiset puolue petti ja huijasi kaikessa?
Miltä nyt tuntuu Purran ja persu-puolueen pettämä ja huijaama petetty persu-äänestäjä
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
on ymmärrettävää että ei enää kukaan kehtaa tunnustaa persuja äänestäneensä...
mutta toipuminen alkaa tosiasioiden tunustamisesta..
Onhan koko Suomen olemassaolonkin suurin menestyksen askel ollut Paasikiven oivallus että: "... tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku- ja Suomessa on tosiasia että meillä on aina naapurivaltionamme suuri ja mahtava suurvalta-Venäjä.."- AnonyymiUUSI
mikä on tunnelma nyt kun Purrapersut vei rahasi ja rikkaat leveilee kansamme rahoilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mikä on tunnelma nyt kun Purrapersut vei rahasi ja rikkaat leveilee kansamme rahoilla?
Miltä tuntuu katsella kun persut siirsi taas tuhansia miljoonia lisää ostovoimaa rikkaille-
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu katsella kun persut siirsi taas tuhansia miljoonia lisää ostovoimaa rikkaille-
vai uskotteko yhä persujen valeita?
- Anonyymi
Heh heh heh
- Anonyymi
Rahaa ei edelleenkään synny tyhjästä yhteiskunnan käyttöön, vaikka vihervassut siihen uskookin.
- Anonyymi
rahaa voi varastaa vaikka eläkevaroista ja jakaa rikkaille velkaa voi ottaa ennätysmääriä ja jakaa rikkaille riikka ja petterin laarinpohja on pohjaton jos rikkaista on kysymys.
- AnonyymiUUSI
Viimeisen kerran pettivät. Siltä tuntuu saa ta na..
- AnonyymiUUSI
Paskalta sen pitäisi tuntua.
- AnonyymiUUSI
Törkeää kun pettivät Suomen kansan.
- AnonyymiUUSI
Olen PS äänestäjä ja äänestin PS Kuntavaaleissa.
Aluevaaleissa ääneni sai perhetuttu Pastori KD
Eduskuntavaaleissa tulen uudelleen äänestämään PS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822