Joh.13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
Rakastavaisten kuhertelua. Tuomittavaa koska ovat molemmat miehiä.
Joh.19:26 Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"
Jeesus yhdisti sulhasensa?/morsiammensa? anopin/äitinsä kanssa.
Mitä Raamatussa kerrotaan miesten välisestä rakkaudesta?
13
93
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus rakastaa kaikkia.
- Anonyymi
Raamattu ja siis Jumala tukee voimakkaasti miesten välistä rakkautta. Raamattu suosii rakkautta suuresti sillä Jumalan itse on se Rakkaus ja rakkauden lähde.
Himoonperustuva seksi Jumalan asettaman miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella on syntiä eikä tällaista saa kukaan järkevä ihminen harjoittaa omaksi turmiokseen.
Tässähän tehdään ainakin kahdella tapaa syntiä:
1) toteutetaan akti miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella
2) tässä aktissa esiintyä seksuaalista himoa mikä on myös synti.
Täytyy muistaa että synti tappaa harjoittajansa aina jokatapauksessa jos ei ole sovitusta uskoontulossa Jeesukseen.- AnonyymiUUSI
he-ma kirjoitti:
Haluaisin nähdä miten mies panee ilman himoa. Pystyykö uskonharhainenkaan löysällä elimellä?
Tarkoitti avioliiton ulkopuolista seksiä, sellaista jonka tarkoitus on vain täyttää seksuaalinen himo. Homoseksi on aina avioliiton ulkopuolista seksiä ja syyt ovat itsestäänselvät Raamatussa.
- AnonyymiUUSI
he-ma kirjoitti:
Haluaisin nähdä miten mies panee ilman himoa. Pystyykö uskonharhainenkaan löysällä elimellä?
Kannattaako edes yrittää. Toista se on vanha ja raihnainen. Voi onnistuakkin. Nainen on nainen ja mies on mies. Ne vaan sekoittuu toisiinsa "aivopuoliskojen" välillä.
Toisissa akoissa "munaa", kuten itse sanovat, enempi tai vähempi, ja toiset taas hyvinkin hillittyjä. Toiset rääväsuita ja toiset muuten vaan häjyjä. Mihin seepra juoksee raitojaan?
Kuka kaataa maljan niskaamme? Siihen ei ole yhdelläkään eläväisellä, eikä kuolevaisella sananvaltaa. Edes sitä oikeutta. Sillä sitä ei suoda, eikä anneta. Itse viette tätä paskaa väärille jengoille.
- Anonyymi
Rakkaus ja avioliitto pyllyjuttuineen ovat eriasioita.
Eikö esimerkiksi vanhemmat yleensä rakasta lapsiaan?- Anonyymi
Joskus voi homostelu levitä lapsiinkin ja yleensä niin käykin.
- AnonyymiUUSI
Voihan heitä rakastaa. Kaikkia ei vaan sallia. Jos tätillä olis munat, se oisi seta. Voi hyvää päivää, vinoutumia. Ja tekorintoja, ripsiä, muovitakamuksia ym. muita surkeita itsensä koristamis seikkoja. En salli itselleni sanottavan, ihan vapaasti. Olenkin nykyaikainen. Väärille jengoille vaan menee. On jo viety. Tämäkin piti. Rakkaudesta tehdään epäjumala.
- AnonyymiUUSI
Homoilu on stynti, jokaa estää taivaaseen pääsyn.
Homous ei ole rakkautta, vaan päinvastoin, siinä tuhotaan molemmat.- AnonyymiUUSI
Ai siksikö Jeesuskin jäi jotenkin välitilaan jumiin?
- AnonyymiUUSI
Rakkaus ja seksuaaliset teot ovat eri asioita.
Jos jotakin oikeasti rakastaa, silloin estää kaiken pahan, eikä alistu, ekä alista, syntiin.
Seksuaaliset teot kuuluvat vain pysyvään kiinteään parisuhteeseen eri sukupuolien välillä.- AnonyymiUUSI
Sillä Jumala on rakkaus. Ja rakkaus ei ole jumala. Se on silloin puujumala, metallijumala, pronssijumala, epäjumala. Jopa kivijumala.
Eikä tämä, lievennyksenä, tarkoita että pitäisi vihata ketään. Vihaisuus on eri asia. Ja vihaisuudella on vihaisuuden hedelmät. Tämäkin oli förskotti, mokomatkin homostelijat!
Mitä onkaan paljon ylistetty tasa-arvo? Hörhöilyäkö? Kysynpä kumminkin. Te ei voi voittaa yhtään mitään. "Money for nothing", biisi, biisien joukossa.
- AnonyymiUUSI
Älä puhu miehistä,kun heistä puhut. Eivät ansaitse sitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204864Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2403642Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5101953- 1421699
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521591Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5821507- 1211446
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171437- 491139
- 751075