Mitä Raamatussa kerrotaan miesten välisestä rakkaudesta?

Anonyymi-ap

Joh.13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

Rakastavaisten kuhertelua. Tuomittavaa koska ovat molemmat miehiä.

Joh.19:26 Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"

Jeesus yhdisti sulhasensa?/morsiammensa? anopin/äitinsä kanssa.

13

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus rakastaa kaikkia.

• Anonyymi

Raamattu ja siis Jumala tukee voimakkaasti miesten välistä rakkautta. Raamattu suosii rakkautta suuresti sillä Jumalan itse on se Rakkaus ja rakkauden lähde.

Himoonperustuva seksi Jumalan asettaman miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella on syntiä eikä tällaista saa kukaan järkevä ihminen harjoittaa omaksi turmiokseen.

Tässähän tehdään ainakin kahdella tapaa syntiä:

1) toteutetaan akti miehen ja naisen avioliiton ulkopuolella
      2) tässä aktissa esiintyä seksuaalista himoa mikä on myös synti.

Täytyy muistaa että synti tappaa harjoittajansa aina jokatapauksessa jos ei ole sovitusta uskoontulossa Jeesukseen.

• Haluaisin nähdä miten mies panee ilman himoa. Pystyykö uskonharhainenkaan löysällä elimellä?

• Anonyymi
        UUSI
        he-ma kirjoitti:

Haluaisin nähdä miten mies panee ilman himoa. Pystyykö uskonharhainenkaan löysällä elimellä?

Tarkoitti avioliiton ulkopuolista seksiä, sellaista jonka tarkoitus on vain täyttää seksuaalinen himo. Homoseksi on aina avioliiton ulkopuolista seksiä ja syyt ovat itsestäänselvät Raamatussa.

• Anonyymi
        UUSI
        he-ma kirjoitti:

Haluaisin nähdä miten mies panee ilman himoa. Pystyykö uskonharhainenkaan löysällä elimellä?

Kannattaako edes yrittää. Toista se on vanha ja raihnainen. Voi onnistuakkin. Nainen on nainen ja mies on mies. Ne vaan sekoittuu toisiinsa "aivopuoliskojen" välillä.
        Toisissa akoissa "munaa", kuten itse sanovat, enempi tai vähempi, ja toiset taas hyvinkin hillittyjä. Toiset rääväsuita ja toiset muuten vaan häjyjä. Mihin seepra juoksee raitojaan?
        Kuka kaataa maljan niskaamme? Siihen ei ole yhdelläkään eläväisellä, eikä kuolevaisella sananvaltaa. Edes sitä oikeutta. Sillä sitä ei suoda, eikä anneta. Itse viette tätä paskaa väärille jengoille.

• Anonyymi

Rakkaus ja avioliitto pyllyjuttuineen ovat eriasioita.

Eikö esimerkiksi vanhemmat yleensä rakasta lapsiaan?

• Anonyymi

Joskus voi homostelu levitä lapsiinkin ja yleensä niin käykin.

• Anonyymi
        UUSI

Voihan heitä rakastaa. Kaikkia ei vaan sallia. Jos tätillä olis munat, se oisi seta. Voi hyvää päivää, vinoutumia. Ja tekorintoja, ripsiä, muovitakamuksia ym. muita surkeita itsensä koristamis seikkoja. En salli itselleni sanottavan, ihan vapaasti. Olenkin nykyaikainen. Väärille jengoille vaan menee. On jo viety. Tämäkin piti. Rakkaudesta tehdään epäjumala.

• Anonyymi
      UUSI

Homoilu on stynti, jokaa estää taivaaseen pääsyn.
      Homous ei ole rakkautta, vaan päinvastoin, siinä tuhotaan molemmat.

• Anonyymi
        UUSI

Ai siksikö Jeesuskin jäi jotenkin välitilaan jumiin?

• Anonyymi
      UUSI

Rakkaus ja seksuaaliset teot ovat eri asioita.
      Jos jotakin oikeasti rakastaa, silloin estää kaiken pahan, eikä alistu, ekä alista, syntiin.
      Seksuaaliset teot kuuluvat vain pysyvään kiinteään parisuhteeseen eri sukupuolien välillä.

• Anonyymi
        UUSI

Sillä Jumala on rakkaus. Ja rakkaus ei ole jumala. Se on silloin puujumala, metallijumala, pronssijumala, epäjumala. Jopa kivijumala.
        Eikä tämä, lievennyksenä, tarkoita että pitäisi vihata ketään. Vihaisuus on eri asia. Ja vihaisuudella on vihaisuuden hedelmät. Tämäkin oli förskotti, mokomatkin homostelijat!
        Mitä onkaan paljon ylistetty tasa-arvo? Hörhöilyäkö? Kysynpä kumminkin. Te ei voi voittaa yhtään mitään. "Money for nothing", biisi, biisien joukossa.

• Anonyymi
      UUSI

Älä puhu miehistä,kun heistä puhut. Eivät ansaitse sitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      4864
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      3642
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      510
      1953
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      142
      1699
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      152
      1591
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      582
      1507
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      121
      1446
    8. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1437
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49
      1139
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      75