Ostin n. 4kk sitten postimyynnillä eli verkkokaupasta tavaraa. Kun sitä ei tullut, pyysin rahat takasin. Siinä piti maksaa etukäteen. Lupasivat 2 viikossa rahat takasin. Nyt on mennyt 1 kk . Ei kuulu rahoja eikä asiakaspalvelu sähköposti toimi.
ONKO TUO KONKURSSISSA?
ÄLKÄÄ OSTAKO HOBBY HALLISTA verkko ostoksia. Älkää maksako etukäteen mitään!!! VAROITUS.
Hobby Hall varoitus - KONKURSSISSA?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hobbari on huijausta
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011045831.html- Anonyymi
joooooooooppppps alkaa vaikuttaa hyvin epämääräiseltä älkää maksako mitään etukäteen
"Perinteinen Hobby Hall teki toimintaansa ratkaisevan muutoksen liki kaksi vuotta sitten.
Sen jälkeen lukuisat suomalaiset ovat pettyneet yrityksen toimintaan.
Kilpailu- ja kuluttajavirasto paljastaa yrityksestä tiedon: suomalaiset ilmoittavat nyt jatkuvasti Hobby Hallin toiminnasta viranomaiselle."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349