Olin ehkä 8-vuotias ja mun serkku 12, kun hän halus leikkiä lääkäriä. Mä tökin hänen penistään ja hän minun pilluani, tämmöstä perustavaraa. Jossai vaiheessa hän päätti että hän haluaa kokea joitain asentoja. Noh, kokeiltii niitä ja ihan seksiä siis harrastettiin. Aloin jossain vaiheessa vuotaa verta, jollon säikähettii molemmat, eikä ikinä tehty samanlaista tai puhuttu aiheesta. Lasketaanko tää ihan perus lasten lääkärileikeiksi, vai neitsyyden menetykseksi? Koska kyllähän me seksiä harrastettiin, mutta oltiin kuitenkin sen vertan nuoria että lasketaanko se.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Onnea se kaksitoista vuotias on rikollinen.
- Anonyymi
Kannattaisi ensin opetella lukemaan itse, ennen kuin alkaa muille lakialukemaan.
- Anonyymi
Alle 15-vuotias ei ole rikosvastuullinen.
- Anonyymi
Ihan tavallisia lapsuuden kokemuksia. Nykyinen maailma vaan hysterisoituu ihan kaikesta vaikka samat äidit ja isät ovat puuhailleet samantapaista omassa lapsuudessaan.
En muista itse suoranaisesti naineeni, mutta kaikenlaista muuta seksuaalista tuli tehtyä monta kertaa eikä se näin jälkeenpäin kaduta yhtään. - Anonyymi
Kyllä neismtsyys meni pikkulapsena mitä väliä kuinka nuori oli
- Anonyymi
Itse olin 10v kun naapurin tytön kanssa leikittiin lääkäri leikkejä. Tyttö oli 9v
- Anonyymi
Neitsyys ok kokemattomuus. Kyllähän tuo on kokemus. Lapsien leikkiä ja kaikkihan tietää ettei se lapsuus mitään pyhäkoulua ole. Näitä tarinoita on. Jotkut alkaa jo alakoulun kuudennella ihan säännöllisen jutun ja toiset kokee sen ja oikea alku on sitten parin vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487