Olin ehkä 8-vuotias ja mun serkku 12, kun hän halus leikkiä lääkäriä. Mä tökin hänen penistään ja hän minun pilluani, tämmöstä perustavaraa. Jossai vaiheessa hän päätti että hän haluaa kokea joitain asentoja. Noh, kokeiltii niitä ja ihan seksiä siis harrastettiin. Aloin jossain vaiheessa vuotaa verta, jollon säikähettii molemmat, eikä ikinä tehty samanlaista tai puhuttu aiheesta. Lasketaanko tää ihan perus lasten lääkärileikeiksi, vai neitsyyden menetykseksi? Koska kyllähän me seksiä harrastettiin, mutta oltiin kuitenkin sen vertan nuoria että lasketaanko se.
Lääkärileikkejä vai neitsyyden menetys?
7
1568
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea se kaksitoista vuotias on rikollinen.
- Anonyymi
Kannattaisi ensin opetella lukemaan itse, ennen kuin alkaa muille lakialukemaan.
- Anonyymi
Alle 15-vuotias ei ole rikosvastuullinen.
- Anonyymi
Ihan tavallisia lapsuuden kokemuksia. Nykyinen maailma vaan hysterisoituu ihan kaikesta vaikka samat äidit ja isät ovat puuhailleet samantapaista omassa lapsuudessaan.
En muista itse suoranaisesti naineeni, mutta kaikenlaista muuta seksuaalista tuli tehtyä monta kertaa eikä se näin jälkeenpäin kaduta yhtään. - Anonyymi
Kyllä neismtsyys meni pikkulapsena mitä väliä kuinka nuori oli
- Anonyymi
Itse olin 10v kun naapurin tytön kanssa leikittiin lääkäri leikkejä. Tyttö oli 9v
- Anonyymi
Neitsyys ok kokemattomuus. Kyllähän tuo on kokemus. Lapsien leikkiä ja kaikkihan tietää ettei se lapsuus mitään pyhäkoulua ole. Näitä tarinoita on. Jotkut alkaa jo alakoulun kuudennella ihan säännöllisen jutun ja toiset kokee sen ja oikea alku on sitten parin vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123