Olin ehkä 8-vuotias ja mun serkku 12, kun hän halus leikkiä lääkäriä. Mä tökin hänen penistään ja hän minun pilluani, tämmöstä perustavaraa. Jossai vaiheessa hän päätti että hän haluaa kokea joitain asentoja. Noh, kokeiltii niitä ja ihan seksiä siis harrastettiin. Aloin jossain vaiheessa vuotaa verta, jollon säikähettii molemmat, eikä ikinä tehty samanlaista tai puhuttu aiheesta. Lasketaanko tää ihan perus lasten lääkärileikeiksi, vai neitsyyden menetykseksi? Koska kyllähän me seksiä harrastettiin, mutta oltiin kuitenkin sen vertan nuoria että lasketaanko se.
Lääkärileikkejä vai neitsyyden menetys?
7
1961
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea se kaksitoista vuotias on rikollinen.
- Anonyymi
Kannattaisi ensin opetella lukemaan itse, ennen kuin alkaa muille lakialukemaan.
- Anonyymi
Alle 15-vuotias ei ole rikosvastuullinen.
- Anonyymi
Ihan tavallisia lapsuuden kokemuksia. Nykyinen maailma vaan hysterisoituu ihan kaikesta vaikka samat äidit ja isät ovat puuhailleet samantapaista omassa lapsuudessaan.
En muista itse suoranaisesti naineeni, mutta kaikenlaista muuta seksuaalista tuli tehtyä monta kertaa eikä se näin jälkeenpäin kaduta yhtään. - Anonyymi
Kyllä neismtsyys meni pikkulapsena mitä väliä kuinka nuori oli
- Anonyymi
Itse olin 10v kun naapurin tytön kanssa leikittiin lääkäri leikkejä. Tyttö oli 9v
- Anonyymi
Neitsyys ok kokemattomuus. Kyllähän tuo on kokemus. Lapsien leikkiä ja kaikkihan tietää ettei se lapsuus mitään pyhäkoulua ole. Näitä tarinoita on. Jotkut alkaa jo alakoulun kuudennella ihan säännöllisen jutun ja toiset kokee sen ja oikea alku on sitten parin vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?303572- 963256
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim903121- 773078
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m672975Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862718- 352520
- 662426
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882052