Olin ehkä 8-vuotias ja mun serkku 12, kun hän halus leikkiä lääkäriä. Mä tökin hänen penistään ja hän minun pilluani, tämmöstä perustavaraa. Jossai vaiheessa hän päätti että hän haluaa kokea joitain asentoja. Noh, kokeiltii niitä ja ihan seksiä siis harrastettiin. Aloin jossain vaiheessa vuotaa verta, jollon säikähettii molemmat, eikä ikinä tehty samanlaista tai puhuttu aiheesta. Lasketaanko tää ihan perus lasten lääkärileikeiksi, vai neitsyyden menetykseksi? Koska kyllähän me seksiä harrastettiin, mutta oltiin kuitenkin sen vertan nuoria että lasketaanko se.
Lääkärileikkejä vai neitsyyden menetys?
Anonyymi-ap
3
672
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea se kaksitoista vuotias on rikollinen.
- Anonyymi
Kannattaisi ensin opetella lukemaan itse, ennen kuin alkaa muille lakialukemaan.
- Anonyymi
Ihan tavallisia lapsuuden kokemuksia. Nykyinen maailma vaan hysterisoituu ihan kaikesta vaikka samat äidit ja isät ovat puuhailleet samantapaista omassa lapsuudessaan.
En muista itse suoranaisesti naineeni, mutta kaikenlaista muuta seksuaalista tuli tehtyä monta kertaa eikä se näin jälkeenpäin kaduta yhtään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850