Hallitus on kaatumassa veroalesekoiluunsa
Nyt välikysymys peliin !
Hallituksen rivit täysin sekaisin. Omatkin jo oppositiossa.
Kannatus vain 20 %
Nyt Heti Välikysymys.
15
191
Vastaukset
- Anonyymi
Se mitää kaadu.
- Anonyymi
Konttaa lisävelkaa ottaen.
- Anonyymi
PETTERI KONTTAA JO KOSTEIKOSSA.
- Anonyymi
PETTERIN VISIOT: MINÄ USKON
ON PAKKO
- Anonyymi
Hallitus on rampa.
Ei soi enää sampa.
Saisi purra orpoa pojua. - Anonyymi
Ihmetyttää miksi kukaan ei puutu tähän kokoomuksen valtionvarojen rosvoukseen pienen eliitin hyväksi. Ovatko kaikki virkamiehet ja viranomaiset näin syvällä korruption syövereissä?
- Anonyymi
Hallitus on nyt rampa ankka.
Ben Zyssekin erimieltä kuin hallitus.
- Anonyymi
Taitaa ketjunalottaja olla jokin sossu kun jokatoinenpäivä pitäs tehdä välikysymys?
- Anonyymi
Kokoomuksen kenttäväki erimieltä veropolitiikasta hallituksen kanssa, osa kansanedustajista myös.
- Anonyymi
Demarin haiseva giguli esitti sosialistihuoralle välikysymyksen.
- Anonyymi
Niin välikysymys rikkaiden verotus!
- Anonyymi
Hallitus on shokissa.
Persut lähtevät käpälämäkeen.
Orpo jää Turkuun…….toivottavasti.
Orpo on tehnyt pahan virkavirheen…..rikkaiden eläkeläisten verot alas !!! - Anonyymi
Hallitus on rampa ankka. Se pitää laittaa saattohoitoon.
Suomi tarvitsee koko kansan halltuksen.
Nyt lopputili ja kortistoon, kuten 400.000 muutakin.- Anonyymi
Joo -pannaan tilalle kansan demokraattinen halltus jossa kaikki eduskuntapuolueet ovat mukana, niin eiköhän ala tapahtua ?
- Anonyymi
Jos kaatuu itsekseen , ei välikysymystä tarvita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497