ILO olla MUKANA
DEMOKRATIA etenee SOSIALIDEMOKRATIA
27
387
Vastaukset
- Anonyymi
JOUKKOmme kasvaa päivä päivältä.
- Anonyymi
EESPÄIN VÄKI VOIMAKAS 💗🌹🌹🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MAINIOTA SDP 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NORJASSAKIN TYÖVÄENPUOLUE ETENI JÄLLEEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NORJASSAKIN TYÖVÄENPUOLUE ETENI JÄLLEEN.
SE ON JUURIKIN NÄIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MAHTAVAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUIKEA MENESTYSTARINA JATKUU
- Anonyymi00031
HIENO AVAUS
- Anonyymi00033UUSI
SE ON HYVÄ KEHITYS
- Anonyymi
Kannatus KASVAA koko AJAN
- Anonyymi
PARASTA KANSALLE SDP
- Anonyymi
HUIPPUA KOHTI SDP.
- Anonyymi
KANSA LUOTTAA JA KIITTÄÄ 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
- Anonyymi
MAHTAVAA SDP
- Anonyymi
Liike uudistaa ja uudistuu.
SE ON SDP - Anonyymi
NÄIN TAPAHTUU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liike uudistaa ja uudistuu.
SE ON SDPNiinpä uudistuu. Lipponen oli viimeisin uudistaja. Hän siirtyi lenkkareista mustiin nahkakenkiin syksyllä 1979. Sitten osti niihin punaiset nauhat 1984. Laskutti nauhojen hinnan puolueelta jo 1983.
Demarit uudistavat. Totta.
- Anonyymi
Paskoo.
- Anonyymi
HYVIN KÄY
- Anonyymi
HYVÄ
- Anonyymi
EESPÄIN VÄKI VOIMAKAS
- Anonyymi
VAKAUS
- Anonyymi
EESPÄIN,EESÅÄIN TIELLÄ TAISTELON
- Anonyymi
Venäjää kumarran nöyränä demarina. Sieltä löytyy köyhälle kansalle autuus ja onni. Kaihoisasti muistelen neuvostoliiton silmiä avaavia koulutuskursseja. Kuinka innokkaana odotan käskyä uljaaksi soturiksi venäjän voitokkaaseen sotajoukkoon. Heil Putin, Heil sdp. Heil antti.
- Anonyymi
Emme saa unohtaa sankariamme halosta. Kuinka pyyteettömästi hän on ollut aina sosialismin ytimessä tappamassa toisin-ajattelioita jo ddr.n aikana. Nyt putinin vallan aikana emme ole kuulleet yhtään poikkipuolista sanaa venäjän toimista. Meillä on siinä aikaansa edellä oleva politiikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme saa unohtaa sankariamme halosta. Kuinka pyyteettömästi hän on ollut aina sosialismin ytimessä tappamassa toisin-ajattelioita jo ddr.n aikana. Nyt putinin vallan aikana emme ole kuulleet yhtään poikkipuolista sanaa venäjän toimista. Meillä on siinä aikaansa edellä oleva politiikko.
"Anonyymi
2025-10-27 15:20:03
Nyt putinin vallan aikana emme ole kuulleet yhtään poikkipuolista sanaa venäjän toimista. Meillä on siinä aikaansa edellä oleva politiikko."
--------------
SMP aka Ps`äläiset et´ovat ovat Suomen
putttinininin mielisin puolue.
Googleta:
"suomen venäjän mielisin puolue"
Täts-it
- Anonyymi00032
HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815950KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2924887Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei412547Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321345seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091304Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191271