”Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.”
2 Kor 13:13
Pyhän Hengen osallisuus
5
154
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kiitos, en mä käytä.
Pärjään ihan hyvin selvin päin. - Anonyymi
Siunaus koskee vain niitä, jotka elävät sen arvoja kunnioittaen.
- Anonyymi
Syntiemme ja rikkomusten tähden!
Jeesus Kristus teurastettiin ristille sinun ja minun, meidän kaikkien syntien takia, jotta voisimme Häneen turvautumalla ja Häneen uskomalla päästä iankaikkiseen elämään.
- Anonyymi
Kiitos! Kiitos! Kiitos!
Ollaan itsekin armeliaat, rakastavat ja palvellaan toisiamme niin kuin Jeesus teki pesemällä opetuslasten jalat viimeisellä Ehtoollisella ennen kärsimystään. Koskaan ei tiedä milloin on liian myöhäistä?
Palvelemaan Ihmisen Poika tuli eikä palveltavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505