Kaksi avioliittoa???

Anonyymi-ap

Heterot ja kaksi ihmistä menee naumisiin
Uusi nimitys... Kaksi ihmistä eli homot ja lesbot.... Hehehehe

Ateistit on vitsikästä porukkaa!

30

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdit mainita muutoin älykkäässä avauksessi miten ateismi eli se että ihmiseltä puuttuu usko teistisiin jumaluuksiin liittyy heteroihin, kahteen ihmiseen, naumisiin, homoihin ja lesboihin.

      Näitä kohtia kun hieman vielä avaat niin kiva!

      • Anonyymi

        Kaksi ihmistä nimitys " naimisiin"
        Heheheheheheh


    • Anonyymi

      Lapsia voi adoptoida ja keinosiementää uusia lapsia.
      Kohtuuhinta kevät remonttitarjous
      Kohtuvuokraamo uterus rental
      Hae nyt omasi ennen kuin
      Seinät kaatuvat
      Noh. Lapsia on ojanpenkat täynnä
      Varsinkin kehitysmaissa ja Kaukoidässä
      Intia Sri Lanka Vietnam Bangladesh Kiina etc
      Suomalainen koti on vastuuntuntoisille homoille

      Turvallinen kasvupaikka lapselle
      On myös yksinhuoltajia lesboja ja
      Tietävänäni että voi olla myös mies
      Hyvin rakkaudellinen koti lapselle.

      • Anonyymi

        Jospa keskittyisit tekstisi sisältöön sen visuaalisen muodon sijaan.


      • Anonyymi

        Urpoilua!


    • Anonyymi

      Avioliitto on yhteiskunnan asia eikä sillä ole mitään tekemistä kirkkojen tai uskontojen kanssa. Uskonnot ovat vain Euroopassakin omineet sen itselleen. Miksi? Päästäkseen kontrolloimaan ihmisten elämää.

      • Anonyymi

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa!

        Ihmiset ovat menneet avioliittoon paljon ennen kuin kristinuskoa tai edes juutalaisuutta on keksittykään. Ei kirkolla tai kristityillä ole mitään erikoisoikeutta avioliittoon.

        Joten älä itse puhu soopaa...


      • Pappien selibaatti katolisessa kirkossa juontaa juurensa moniin syihin, joista yksi oli kirkon halu estää pappien perheiden perimäoikeus kirkon omaisuuteen. Keskiajalla oli tavallista, että papit siirsivät asemansa ja varallisuutensa lapsilleen, mikä heikensi kirkon kontrollia ja resursseja.


    • Anonyymi

      Joko ne monen ihmisen euroviisut meni??

    • Anonyymi

      Ihmiset haluaa puuttua toisten elämään. Räsäset halua puuttua homojen elämään.

      Ateistit kristityiden elämään. Kyllähän se
      varmasti jurppii. Mitä sanoo lääkäri ?

      Kridtittynä
      Puutu islamilaisten elämään.
      - miksi hemmetissä?

      • Anonyymi

        Muslimit tulee kadottamaan aTeistiit sukupuuttoon... Vielä on vähän aikaa hillua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimit tulee kadottamaan aTeistiit sukupuuttoon... Vielä on vähän aikaa hillua!

        Länsimaissa muslimeista, kuten myös kristityistä, on uskossa reilusti alle puolet.


    • Anonyymi

      Avioliittokäsityksen kanssa askartelevat kristityt eivätkä ateistit.

      Sekulaarin lainsäädännön kannalta asia on ollut selvä yli 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Järkeviä liittoja on vain heteroliitot

      Loppuja "liittoja" harrastaa vain sekopäät. Eli ateistit!

      • Anonyymi

        Edellytyksesi arvioida "järkevyyttä" ovat ilmeisen heikot.


    • Anonyymi

      Ei ateisteilla ole mitään epäselvyyttä avioliitosta. Avioliiton ehdot ja muodot ovat avioliittolaissa selkeät. Avioliitto on parisuhteeseen liitettävä juridis-taloudellinen sopimus.

      Avioliittolaki koskee kaikkia suomalaisia - myös kristittyjä - mutta joukko kristittyjä tyhjäntoimittajia on halunut kerääntyä riitelemään keskenään siitä minkälaisten avioliittojen päälle saa taikoa hyvää karmaa taivaallisen menninkäisen nimissä ja minkälaisten ei. Kristityillä on hassu tapa käydä keskenään tällaisia riitoja.

      Ja kristittyjen kinastelussa on sekin hauska piirre, että jo ennalta tiedetään, että voitti kumpi kanta tahansa, niin osa papeista ei tulee kuunaan lausumaan taikasanojaan muuta kuin heteropareille ja joillekkin toisille papeille sopii taikamenot myös homoparien avioliiten menestykseksi ja he tulevat näitä suorittamaan jatkossakin. Jumalan sana kun on sillä tavalla muuttumaton totuus, että jokainen voi tulkita niin kuin lystää.

    • Anonyymi

      Kirkko on vatuloinut eronneiden uudelleen vihkimisellä, papit saivat päättää vihkiikö vaiko ei. Kirkolla ei ollut mitään kantaa saako eronnut pappi vihkiä. Rippikoulun käymätöntä ei vihitä, nyt vihkivät tuntemattomia ja pähkäillään homoparien vihkimistä.
      Pääsiäisen alla telkkarissa Luoma kritisoi hallituksen päätöksiä ja kirkon lisäksi eräät uskontokunnat esittivät ettei itärajaa saa sulkea. Kirkko eikä ko. uskontokunnat kertoneet halukkuudesta maksaa kaikkien tulijoiden kustannuksia, mokomat hurskastelijat.

      • Anonyymi

        Alkujaan eronneiden vihkiminen oli yksikäsitteisesti kiellettyä, mutta yhä kasvava joukko pappeja alkoi lipsua kiellosta ja kun eronneiden vihkimisestä tuli "maan tapa", niin kirkko virallisti pappien "omatunnonvapauden" eronneiden vihkimisessä. Kirkon päätös ei käytännössä muuttanut enää mitään.

        Nyt homoliitoille on käymässä samoin. Se on virallisesti kielletty, mutta osa papeista vihkii homopareja. Tästä jeesustellaan ehkä vuosikymmen tai enemmän ja sitten todetaan, että syntynyt käytäntö, jossa jotkut papit vihkivät homoja ja jotkut eivät onkin kirkon "virallinen kanta".

        Yhteiskunta kehittyy ja kirkko on perässähiihtäjä.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitetaan tällä kahdella avioliitolla?

      Ihmiset voivat mennä naimisiin ihan kenen kanssa tahansa. (Ei tietenkään lasten tai muuten alaikäisten.)

      Maistraatissa onnistuu varmasti ihan hyvin. Ei kai kirkkovihkiminen ole mikään "pakollinen" sääntö, se on vain ylimääräinen lisuke. Ja joissakin maissa parit pitää vihkiä joka tapauksessa jossakin "maistraatissa" ja sitten erikseen kirkossa, jos haluavat. Eikä kaikki homoliittoon menevät ehkä ole edes kiinnostuneet kirkkovihkimisestä, jos kirkko on niin takapajuinen, että ei vihi homopareja.

      Minäkin olin kerran häissä, joissa pappi ei vihkinyt paria avioliittoon, vaikka toinen oli mies ja toinen nainen. Pappi vain siunasi parin avioliiton. Nainen ei kuulunut kirkkoon.

    • Anonyymi

      Kumpi näistä kahdesta naimisiin menevästä ihmisestä on isä ja kumpi äiti.

      Ei hyvältä näytä jos kaksi homoa menee "naimisiin", ja heillä on adoptoituna pieni tyttö.

      • Anonyymi

        Miksi se ei näytä hyvältä? Näyttääkö se jotenkin pahalta?

        Oletkohan ennakkoluulojesi vanki?

        Ja voihan se tyttö olla toisen naisen biologinenkin lapsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se ei näytä hyvältä? Näyttääkö se jotenkin pahalta?

        Oletkohan ennakkoluulojesi vanki?

        Ja voihan se tyttö olla toisen naisen biologinenkin lapsi...

        >>>>Oletkohan ennakkoluulojesi vanki?

        En !
        Lue: Roomalaiskirje 1.

        Avioliitto on aina miehen ja naisen välinen liitto.
        Jos olisin pappi ja vihkisin 2 homojätkää "avioliittoon" .
        Niin minä pettäisin heidät sanomalla että te olette nyt avioliitossa.

        Älä ikinä tee sellaista syntiä että menet samaa sukupuolta olevan kanssa muka avioliittoon.
        Se ei ole avioliitto.

        Tämän pitäisi olla selvää tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>Oletkohan ennakkoluulojesi vanki?

        En !
        Lue: Roomalaiskirje 1.

        Avioliitto on aina miehen ja naisen välinen liitto.
        Jos olisin pappi ja vihkisin 2 homojätkää "avioliittoon" .
        Niin minä pettäisin heidät sanomalla että te olette nyt avioliitossa.

        Älä ikinä tee sellaista syntiä että menet samaa sukupuolta olevan kanssa muka avioliittoon.
        Se ei ole avioliitto.

        Tämän pitäisi olla selvää tekstiä.

        Ai, tarkoitatko, että hindujen avioliitot eivät ole oikeita, kun eivät perustu Raamattuun? Tai muslimien? Tai buddhalaisten?

        Kyllä se avioliitto on ihan oikea, jos on "vihitty" maistraatissakin. Ei kirkolla ole mitään etuoikeutta avioliittoon. Ja kuten aikaisemmin sanoin: joissakin maissa kirkossa tapahtunut vihkiminen ei riitä.

        Amerikassa, tuossa uskonnon ihanne maassa, kuka tahansa voi vihkiä ihmisiä avioliittoon. Ovatko "vääriä" avioliittoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>Oletkohan ennakkoluulojesi vanki?

        En !
        Lue: Roomalaiskirje 1.

        Avioliitto on aina miehen ja naisen välinen liitto.
        Jos olisin pappi ja vihkisin 2 homojätkää "avioliittoon" .
        Niin minä pettäisin heidät sanomalla että te olette nyt avioliitossa.

        Älä ikinä tee sellaista syntiä että menet samaa sukupuolta olevan kanssa muka avioliittoon.
        Se ei ole avioliitto.

        Tämän pitäisi olla selvää tekstiä.

        "Lue: Roomalaiskirje 1."

        Minulla on parempi ehdotus: Pyyhi perseesi roomalaiskirjeisiin ja siirry 2000-luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, tarkoitatko, että hindujen avioliitot eivät ole oikeita, kun eivät perustu Raamattuun? Tai muslimien? Tai buddhalaisten?

        Kyllä se avioliitto on ihan oikea, jos on "vihitty" maistraatissakin. Ei kirkolla ole mitään etuoikeutta avioliittoon. Ja kuten aikaisemmin sanoin: joissakin maissa kirkossa tapahtunut vihkiminen ei riitä.

        Amerikassa, tuossa uskonnon ihanne maassa, kuka tahansa voi vihkiä ihmisiä avioliittoon. Ovatko "vääriä" avioliittoja

        >>>>Ai, tarkoitatko, että hindujen avioliitot eivät ole oikeita, kun eivät perustu Raamattuun? Tai muslimien? Tai buddhalaisten?

        - En ole tuollaista kovin paljon väittänytkään. Kyllä ne ovat ihan oikeita avioliittoja, kunhan eivät ole homo- tai lesboliittoja. Homoliitot eivät ole avioliittoja.

        >>>>>Kyllä se avioliitto on ihan oikea, jos on "vihitty" maistraatissakin. Ei kirkolla ole mitään etuoikeutta avioliittoon. Ja kuten aikaisemmin sanoin: joissakin maissa kirkossa tapahtunut vihkiminen ei riitä.

        - Kyllä. Minut miehenä on vihitty maistraatissa avioliittoon - naisen kanssa.
        Sekin on nykyisin hyvä mainita !

        >>>Amerikassa, tuossa uskonnon ihanne maassa, kuka tahansa voi vihkiä ihmisiä avioliittoon. Ovatko "vääriä" avioliittoja.

        - Jaa, en ole tuota tiennyt. Kyllä ne ovat oikeita avioliittoja.
        Tietysti maan laki sallii sellaiset vihkimykset. Avioliitto on sitova myös yhteiskunnallisissa asioissa, jolloin avioliiton pitää olla myös juridisesti oikea.

        Mutta olen kuullut että joku avoliitossa oleva pari oli mennyt Yhdysvaltoihin.
        Tullissa tms. olivat panneet siviilisäädyksi avoliiton.
        Tullivirkailija oli sanonut, että meillä tässä maassa ei tunneta avoliittoja.
        En tiedä pitääkö paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>Ai, tarkoitatko, että hindujen avioliitot eivät ole oikeita, kun eivät perustu Raamattuun? Tai muslimien? Tai buddhalaisten?

        - En ole tuollaista kovin paljon väittänytkään. Kyllä ne ovat ihan oikeita avioliittoja, kunhan eivät ole homo- tai lesboliittoja. Homoliitot eivät ole avioliittoja.

        >>>>>Kyllä se avioliitto on ihan oikea, jos on "vihitty" maistraatissakin. Ei kirkolla ole mitään etuoikeutta avioliittoon. Ja kuten aikaisemmin sanoin: joissakin maissa kirkossa tapahtunut vihkiminen ei riitä.

        - Kyllä. Minut miehenä on vihitty maistraatissa avioliittoon - naisen kanssa.
        Sekin on nykyisin hyvä mainita !

        >>>Amerikassa, tuossa uskonnon ihanne maassa, kuka tahansa voi vihkiä ihmisiä avioliittoon. Ovatko "vääriä" avioliittoja.

        - Jaa, en ole tuota tiennyt. Kyllä ne ovat oikeita avioliittoja.
        Tietysti maan laki sallii sellaiset vihkimykset. Avioliitto on sitova myös yhteiskunnallisissa asioissa, jolloin avioliiton pitää olla myös juridisesti oikea.

        Mutta olen kuullut että joku avoliitossa oleva pari oli mennyt Yhdysvaltoihin.
        Tullissa tms. olivat panneet siviilisäädyksi avoliiton.
        Tullivirkailija oli sanonut, että meillä tässä maassa ei tunneta avoliittoja.
        En tiedä pitääkö paikkansa.

        Avioliitto on parisuhteeseen liittyvä jurdis-taloudellinen sopimus joka Suomessa on määritelty avioliittolaissa. Laissa ei ole rajoitettu solmihoiden sukupuolta.

        Tämä on fakta ihan riippumatta sinun homofobiastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>>Ai, tarkoitatko, että hindujen avioliitot eivät ole oikeita, kun eivät perustu Raamattuun? Tai muslimien? Tai buddhalaisten?

        - En ole tuollaista kovin paljon väittänytkään. Kyllä ne ovat ihan oikeita avioliittoja, kunhan eivät ole homo- tai lesboliittoja. Homoliitot eivät ole avioliittoja.

        >>>>>Kyllä se avioliitto on ihan oikea, jos on "vihitty" maistraatissakin. Ei kirkolla ole mitään etuoikeutta avioliittoon. Ja kuten aikaisemmin sanoin: joissakin maissa kirkossa tapahtunut vihkiminen ei riitä.

        - Kyllä. Minut miehenä on vihitty maistraatissa avioliittoon - naisen kanssa.
        Sekin on nykyisin hyvä mainita !

        >>>Amerikassa, tuossa uskonnon ihanne maassa, kuka tahansa voi vihkiä ihmisiä avioliittoon. Ovatko "vääriä" avioliittoja.

        - Jaa, en ole tuota tiennyt. Kyllä ne ovat oikeita avioliittoja.
        Tietysti maan laki sallii sellaiset vihkimykset. Avioliitto on sitova myös yhteiskunnallisissa asioissa, jolloin avioliiton pitää olla myös juridisesti oikea.

        Mutta olen kuullut että joku avoliitossa oleva pari oli mennyt Yhdysvaltoihin.
        Tullissa tms. olivat panneet siviilisäädyksi avoliiton.
        Tullivirkailija oli sanonut, että meillä tässä maassa ei tunneta avoliittoja.
        En tiedä pitääkö paikkansa.

        "Mutta olen kuullut että joku avoliitossa oleva pari oli mennyt Yhdysvaltoihin.
        Tullissa tms. olivat panneet siviilisäädyksi avoliiton.
        Tullivirkailija oli sanonut, että meillä tässä maassa ei tunneta avoliittoja.
        En tiedä pitääkö paikkansa."

        En sen pitäisi merkitä mitään, jos USA:ssa ei tunneta avoliittoa. Eiköhän henkilöiden kotimaan lain mukaan mennä tässäkin tapauksessa.

        Eivätkö saisi nukkua samassa sängyssä USA:ssa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe