Valamistautukkee mie tuun käymään tuota pikkoo, tunnin sissään piäsettä minnuu tollottammaan oikein livenä..
Mie en kovinkkaa ussein okussa käy, tääkii kerta voi olla ensimäinen ja viimenen monneen vuotee..
Teilä kuulema pyöriip edelleen piiri pien, ulukopuolisila kummajaisila ei sekkaa oo asioo.. Veikee juttu ku että mainetta kiilota ulukopuolissii silimisä vaikka tarve ois.
Kiillottakkee lasinne ja naattikkee..
5
263
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin asiaa, ja totta vieläpä kyseiset asiat. Mutta tervetuloa, ei piiriläinen, eikä koskaan tule siihen kuulumaankaan.
- Anonyymi
Jätä ainakin autosi kotiisi, särkyy näillä kiviröykkiöillä.
- Anonyymi
Uteliaita tolliskoja riitti ku pyörähin puojissa täyventämässä mökin ruokavarastoja.
Pittää ihmetellä mikä helvata teitä oikeen vaivoo, koin ihten olevan normaali tantereen tallooja en häirii kettää..
Autokkii säily ehjänä rauniokavula, iso maastur ku on nii se ei pienistä säikähä. Melekoset rauniot ootta rakentana immeisten riesaks, onneks kaupoile piäsöö Polovijärvele tai Joinsuuhun.. - Anonyymi
Elä tule tänne. Ei kukkaan sinnuu kaipoo. Pysyt vuan siellä missä out
- Anonyymi
Toivottavasti loitolla pysyy myös matkailijat, paikkakunnalle muuttajat sun muut kulkijat..
Outokumpuun ei kukaan tervetullut meillä on oma kupla jossa elämme, meitä ei saa häiritä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221